Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nesfit Sade Tam Tahıl ve Pirinç Gevreği
amazon-image
Nesfit Sade Tam Tahıl ve Pirinç Gevreği

Nesfit Sade Tam Tahıl ve Pirinç Gevreği

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.58  (11417 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

6 yemek kaşığı (30g) Nestlé Nesfit'i bir kaseye koyun. Üzerine yarım su bardağı (125ml) yağsız SOĞUK süt ekleyin. Afiyet olsun :)

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%27
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sena A.
Sena A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit kahvaltılık gevrek zaten kullandığım ve lezzetli bulduğum bir ürün. Kahvaltıları pratikleştirmesi benim için mükemmel. Özellikle Nesfit'i tercih ediyorum çünkü lezzet olarak diğer markalara göre öne çıkıyor. Hem lezzetli hem besleyici bir kahvaltı sunuyor. Deneme boyu ise bir kahvaltıihtiyacımı karşıladı ve beni oldukça memnun etti. Bu markadan vazgeçmeyeceğim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm A.
Begüm A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit kahvaltılık gevrek evden kahvaltı etmemiden çıkmamı engelleyen mükemmel bir lezzet.Her sabah yağsız sütle hazırladığım bir kase kahvaltılık gevrek beni ara öğüne kadar hiç acıktırmıyor.Güne hafif bir başlangıç yapınca spor salonunda da ağırlık hissetmiyorum.Hafta sonlarındaysa bu lezzeti taze meyvelerle ikiye katlıyorum.Doyurucu, besleyici, lezzetli ve sağlıklı bir kahvaltı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan M.
Aycan M. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün lezzet açısından klasik kahvaltılık gevreklerinden bir adım daha önde bana göre. Normalde sade yulaf'a bir kaç meyve karıştırarak tüketmeyi tercih ediyorum. Ancak nesfit'in bu ürünü sade sıcak süt ve birazcık tarçın ile inanılmaz lezzetli bir hal aldı benim için. Bence kahvaltılık gevrekleri tüketen birinin mutlaka denemesi gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife Nur K.
Hanife Nur K. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetini ve tok tutması çok sevdim. İdeal bir ara öğün yerine geçebilir. Ancak yerlen oarça parça dökülmesi beni rahatsız etti sanki bayatlamışta dökülüyordu ama asıl sebebinin bayatlık değil iyi birleştirilememesiyidi belki ufak bir basıç ile ürünün içindekiler birbirlerine daha iyi kenetlendirilebilinirdi ama dediğim gibi lezzetş ve özelikle çilekli oluşu çok güzeldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugba H.
Tugba H. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Süt ile oldukça pratik, meyveli yoğurtla ise oldukça lezzetli bir ürün. Günün her saati rahatlıkla kullandığım vücuduma iyi gelen başka kahvaltılıklar gibi ağır hissettirmeyen favori kahvaltılık ürünüm oldu. Normalde en sevdiğim Nestle çikolata parçacıklı olandan ziyade bu daha gevrek ve daha lezzetli geldi. Yulaf ilavesini çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilruba K.
Dilruba K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun öğrencilik ve iş hayatı nedeniyle hele ki bir de yaz yaklaşıyorken gevrekler özellikle kahvaltılar için tam bir kurtarıcı. Bu ürün zaman zaman özellikle indirimini yakalarsam aldığım bir üründü, ilk deneyimlemem de değil haliyle. Sadesini diğer çeşitlerine göre daha amacına uygun bulduğumu söyleyebilirim fakat kuru yemiş yönüyle zenginleşse hiç fena olmaz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sanem E.
Sanem E. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit Sade Tam Tahıl ve Pirinç Gevreği zaten aldığım ve severek tükettiğim bir ürün. Fakat ben tatlı seven bir insan olduğum için kaseme biraz Nesquik de koyarak tüketiyorum çünkü kilo vermek veya az kalori almak için değil sabahları ve gün içinde hatta bazen gece acıktığımda pratik ve besleyici olduğu için tercih ediyorum. İkisinin tatları benim için tam kıvamında oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BAŞAK Ç.
Başak Ç. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok lezzetliydi , sütle ve sütsüzde tüketilebilen bir ürün. İki Türlü de tüketirken sorun yaşamadım Besleyici , yaklaşık 2 saat kadar tokluk hissi sağladı. ağırlık hissi , sindirimde herhangi bir problemle karşılaşmadım. ürünü tekrardan almayı düşünüyorum. içeriğindeki zararlı maddelerin biraz daha azaltılmasını tavsiye ederim. Tadı lezzeti tavsıye edilir. Puanlama olarak 100 üzerinden 90
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF Ç.
Eli̇f Ç. · 36 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
zaten kullandığım ürünler her zaman nesfitin ürünleri olmuştur. sabah kahvaltılarımda mısır gevreğiyle kahvaltı yaparım.ve nesfit ürünleri şimdiye kadar deneyimlediğim en iyi ürünler olduğu için kahvaltılarıma nesfitle devam ediyorum.bir sabah kahvaltımda denebunu dan oldu çok teşekkürler :) çok sağlıklı ve sindiim sistemine çok yardımcı bir besin maddesi kesinlikle önerilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra K.
Esra K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir mısır gevreğinde aradığım tat tam olarak budur dedim. Mısır gevreklerini süt ile hemen yumuşadıkları için tüketmeyi pek sevmiyordum. Fakat tam tahıllı mısır gevreğinde hemen yumuşama olmadı ve tadında süt ile değişiklik olmadı. Porsiyonununda bir kahvaltı öğünü için biraz daha arttırılması gerektiğini düşünüyorum. Ben çok sevdim. Bitince paketin içinde keşke daha fazla olsaydı dedim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.