Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Tam Yulaflı Organik Kahvaltılık Gevrek
amazon-image
Nestlé Nesfit Tam Yulaflı Organik Kahvaltılık Gevrek

Nestlé Nesfit Tam Yulaflı Organik Kahvaltılık Gevrek

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.70  (13623 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Tam Yulaflı Organik Kahvaltılık Gevrek

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özlem Ö.
Özlem Ö. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güne besleyici bir başlangıç için gereken yeterli ve dengeli kahvaltının bir parçası. Lezzetli pratik besleyici tek başına bile bir atıştırmalık olarak kullanılabilir. İçerisinde ki ürünlerin tamamınında organik olması ve % 65 oranında tam tahıl içermesi ürünün diğer bir artısı. Ben kırmızı meyveleri severek yiyordum ama bundan sonra bunuda favorilerime ekleyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda S.
Eda S. · 44 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün oldukça lezzetli. Şekeri seven biri olarak yeterli derecede tatlı. Gevreğe ben süt katmadan yeşil çay eşliğinde yemeği sevdiğim için içine ekstradan ceviz,badem ve meyve kuruları eklediğim zaman tadı efsane oldu. Ben rejim yapmaktan ziyade tadını seviyorum. Kırmızı meyveli olana göre daha iri ve dolgun taneli ama hala çok gevrek. Organik olması ayrıca tercih sebebim olacak sanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koşuşturmacalı hayatı olanlara zamandan tasarruf pratik kahvaltı alternatifi oluşu en sevdigim tercih sebeplerimden biri. Tam yulaflı oluşuyla zengin bir içeriğe sahip uzun bir süre tokluk hissi veriyor oluşu da diğer bir tercih etme sebebim. Özellikle diyet yapmak isteyenler için de ideal bir ürün. Ayrıca çok lezzetli, lezzetine BA YIL DIM. En önemli tercih sebebi 😋
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla C.
Çağla C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle sade olmasından ötürü keşke içinde meyve parçacıkları da olsaydı demiyeceğim. Çünkü bu ürün zaten sade tüketmek isteyenler için yapılmış. Yulaf sevmeyen biri olarak sadesini de kaşık kaşık yiyebildim. günlük bir kase bana yetiyor süt ile. bazen sabahları yeme fırsatım olmadığında çalışırken hemen kase ile elimin altında yemek çok pratik oluyor. bir kasesi beni doyurmaya yetiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Y.
Tuğba Y. · 32 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba denebunu ekibi size teşekkür ederim bu ürünü tanımam da yardımcı olduğunuz için sürekli gevrek tüketen biri olarak tadını beğendim süte katar katmaz hemen dağılmaması da benim için bir artısı oldu. Gevrekteki yulaf ve şeker oranın dengeside formda kalmak ve koşuşturmalı hayatı olanlar için vazgeçilmez bir aparatif öğün seçeneği.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe K.
Gökçe K. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için en önemli şey organik içeriktir. Bu nedenle tüketirken içimin rahattı. Kahvalti için fazla zamanım olmaması öğün olarak yediklerimin besleyici ve dengeli olmasını gerekli kılıyor. Bu içeriği bulduğum gevreklerin ya tadını sevemezdim ya da organik olanını bulamazdım. Bu anlamda bir gevrekten beklediğim 3 şeyi de sağladı bana. Teşekkürler:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Y.
Sevgi Y. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvaltılık gevrek olmazsa olmazım, senelerdir öğle öğünlerimde kullanıyorum. Bu ürüne de bayıldım içeriği tamamen organik. Kullandığım sade Nesfit’e göre daha dolgun ve daha koyu renkli. Taze ya da kuru meyvelerle de renklendiriyorum. Hafif ve hızlı bir öğün için ideal. İki yaşındaki bebeğime de güvenle tadım yaptırdım iştahla yedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ilgin C.
Ilgin C. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Organik ve tam yulafli olmasi tam isabet. Bir de bunun meyvelisi olursa tadindan yenmez :) Genel olarak seker tadi almamam beni cok mutlu etti, bu tip gevrek urunlerinde tatli tadini sevmiyorum. Urunun kitir kitir olmasi, ince yerine hafif kalin olmasi tuketirken tam yulaf hissini daha da hissettiriyor. Belki kutu da daha canli renkler kullanilabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit tam yulaflı organik kahvaltılık gevreğin tanı gerçekten harika.Sütle karıştırıp kahvaltıda tükettim.Yanına sevdiğim meyveleride ekleyince tadı çok güzel oldu.Gevrek tüketimi gerçekten çok pratik,hızlıca hazırlayabiliyorsunuz.İçerisinde yer alan besinler sayesinde de ihtiyacınız olan besinleri alabiliyorsunuz.Tüm bu güzel yönlerinden dolayı tüketmeye devam edecek ve sevdikkerime önereceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel Ö.
Sibel Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvaltıda yulaf yemeği tercih eden biriyim. Süt sevmediğim için hep yoğurt ile tüketirim kahvaltı gevreklerimi ve yulaflarımı bu ürünü de yoğurt ile birlikte tükettim. Yoğurt, muz dilimi ve yulaflı gevrek karışımını her sabah iş yerimde tüketiyorum uzun süre tok tutuyor ve kendimi uyanmış hissedebiliyorum. Severek kullandığım ve satın alacağım bir ürün deneme şansı için teşekkürler.🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.