Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nesfit Fındıklı ve Sütlü Çikolatalı Bar
amazon-image
Nesfit Fındıklı ve Sütlü Çikolatalı Bar

Nesfit Fındıklı ve Sütlü Çikolatalı Bar

Nesfit  · www.nestle-cereals.com
  4.66  (8400 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Fındık Aromalı ve Sütlü Çikolatalı Tam Tahıllı Yulaflı Bar.

Bir adedi yalnızca 86 kalori!

1 adet Nesfit Fındıklı Sütlü Çikolatalı bar günlük kalsiyum ihtiyacınızın %32'sini, günlük Demir ihtiyacınızın da %18'ini tek başına karşılar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%17
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Semra Y.
Semra Y. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel sağlıklı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek A.
İpek A. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif ve saglikli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan b.
Nurcan B. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayılıyorum bu atıştırmaliklara ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Açelya B.
Açelya B. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü inanılmaz çok beğendim ve oldukça lezzetli buldum. Ancak, kullandığım diğer tam tahıllı barların yerine özellikle bunu almak için markete yönelmem çünkü diğerlerinden biraz daha şekerli geldi. Formuna dikkat eden kişiler için (tatlandırıcı bile olsa) o tadın orada olması biraz korkutucu. Ancak yine aynı şekilde; kendine bakan, vucüduna sahip çıkan, saygı duyan ve özen gösteren kişiler için için MÜKEMMEL bir ÇİKOLATA. Çünkü barın içindeki çikolatanın tadı oldukça kaliteli, baymıyor. Bunların dışında; tahıl kalitesi, barın sertliği ve ağızda bıraktığı deneyim oldukça keyifli ve akılda kalıcı. Tadında değişmesi gereken bir şey olduğunu düşünmüyorum ve hedef kitle bence formuna önem veren insanlar arasında çikolatayı en çok seven zevkli kişiler olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ö.
Özlem Ö. · 51 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı beslenme akımlarını çok fazla takip etmeyen biri olarak bu barları merak ediyor ama damak tadıma uymaz diye düşünüp almıyordum. Bugün paket elime ulaştıktan sonra akşam yemeğini geciktiren bir durum ortaya çıkınca aklıma bu bar geldi ve açmamla bitirmem bir oldu. İlk ısırıkta hafif ve anasonu hatırlatan bir baharat kokusu aldım. Fazla şekerli gelecek diye önyargı ile yemeye başladım ama çıtır çıtır oluşu ve şekerin azlığı ile çok hoşuma gitti. Yemekten önce biraz zaman kazanmak için gayet uygun bir ürün. Çiğnemeyi keyifli hale getiren bir dokusu var. Sanırım gelen ürünün tazeliği de dokuyu sağlayan etkenlerden. Mısır gevreğini kaba koyar koymaz, daha sütü emmeden yemeyi ve yerken duyulan çıtırtıyı seviyorsanız bu ürünü de çok sevebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz Güler
Yeliz Güler · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nida K.
Nida K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit'in diğer ürünleri ve bu ürünlerini yıllardır çok severek kullanıyorum,özellikle fındıklı ve sütlü bu barı kendim de sürekli satın aldığım ve tükettiğim için kutuda görünce yine çok mutlu oldum.Kalorisinin düşük olması buna rağmen harika tadı ve verdiği doyuruculuk benim için çok iyi olduğu için ister spor sonrası ister ara öğünlerimde rahatlıkla tüketebiliyorum.Ayrıca Nesfit markasının verdiği güvenle içeriği hakkında şüphe etmeden rahatlıkla tüketebiliyorum.Sütlü ve çikolatalı ürünleri çok sevdiğim için özellikle bu bar her zaman ilk olarak satın aldığım ve beklentimi her zaman fazlasıyla veren bir ürün olmuştur.Bundan sonra da sürekli satın almaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel D.
Sibel D. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetli, besleyici, kalorisi düşük, sağlıklı bir tatlı ihtiyacını karşılayacak atıştırmalık arıyorsanız Nesfit fındıklı ve sütlü çikolata tam size göre. Açlığı bastırmak için, ara öğün olarak, diyet yapanlar için tercih olabilir. Sadece ben çikolata ve fındık oranının biraz daha yoğun olmasını isterdim. Ama genel olarak başarılı ve lezzetli bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Naz K.
Buse Naz K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Formuma dikkat eden biriyim okulda kütüphanede çok acıktığımda düşük kalorili ve doyurucu lezzetli bir şey aradığım içim genelde çantama hep bir bar atarım daha önce pek çok tahıl bar denedim ama nesfitin barını denememiştim yulaf fındık ve çikolata gerçekten eşsiz bir şekilde bütünleşmiş benim için tahıl barın içeriğinin yanında lezzeti de çok önemli çünkü yulaf tadını çok sevmeyen biriyim ama çikolatalı fındıklı bu bar inanılmaz lezzetli gerçekten çok memnun kaldım diğer markalarda asla bu lezzeti yakalayamadım içeriği de oldukça zengin kesinlikle herkese öneririm ilk defa bu markanın barını yedim artık bu bardan devam ederim zaten nestle nin kalitesini bilmeyen yoktur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca A.
Gonca A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit barlardan daha önce çilekli ve olanları fazlaca tükettim , tadını çok seviyorum.. Ama bana şeker oranı biraz fazla geliyordu..Onun dışında güzel bir atıştırmalık, diyet döneminde kurtarıcı 🤭 Sütlü çikolatalı ve fındık aromalı ya bayıldım. Diğerleri kadar tatlı değil, tadı çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.