Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit  · www.nestle-cereals.com
  4.58  (7689 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı ve Yulaflı Bar

Beyaz çikolatanın enfes tadı ile Nesfit barların tam tahılı bir arada ve sadece 85 kalori!

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar'ın 1 adedi günlük kalsiyum ihtiyacınızın %37'sini; günlük demir ihtiyacınızın da %17'sini tek başına karşılar!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%17
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma C.
Fatma C. · 23 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün beklediğimden daha lezzetli.Ama daha önce aldığım tam tahıllı barlara göre şeker oranı biraz daha fazla geldi.Ama bir insanın tatlı isteğini bastırabilecek bir urun olmuş.Ayrica içerisindeki çikolata miktarı çok iyi ayarlanmış.Bunlarin dışında barin ağızda çitirtisi ve ağızda dağılması oldukça güzel.Kisacasi enerji veren tatlı ihtiyacımi bastıran alabileceğim.ve önerebileceğim barlardan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil K.
Sevil K. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalaj olarak içeriği doğru yansıtmış çünkü içindeki şekille aynıydı. Dış tasarımı sağlıklı bir atıştırmalık olarak gösteriyor kendini, bunu beğendim. İnsanın sırf bu yüzden bile alası gelir. Paketi ilk açtığımda bar hemen kırıldı çok yumuşak bir yapıya sahip büyün bir şekilde elinde tutması zor gibi geldi. Onun dışında paketi açar açmaz güzel bir koku geldi bunu çok sevdim iştah arttırıcı bir şey bence bu durum. Zaten yumuşak yapıya sahip olduğu için ağızda da kolay dağılıyor. Üstündeki beyaz çikolata detayını çok sevdim uğraşılmış duruyor ve tam tahıllı olduğu için ufak bir çikolata detayı bence yerinde olmuş. Boyut olarak çantana at çık tarzında, her yere rahatça götürülür ve yenebilir. Ama şunu düşündüm bu aylarda bile hemen bütünlüğü bozulan bir yapıya sahipse yaz aylarına doğru bunun eriyip kötü hale gelmesi olası olabilir. Bu yüzden belki de yapısı biraz daha katı hale getirilse daha kullanışlı olabilir. Bu üründen bir daha alır mıyım sorusuna da evet alırım tatlı ihtiyacım olduğunda daha az kalorili ve ihtiyacımı karşılayacak bir ürün olduğunu düşünüyorum. Kızıma ve kendime alır afiyetle yeriz. Bu ürünü denemem için yardımcı olan denebunu.com'a ve Nesfit'e teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rümeysa T.
Rümeysa T. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gün içinde ara öğün, atıştırmalı olarak molam da denedim. Daha öncesinde bir çok denediğim bar’a nazaran hafif , soft ve atıştırıcıydı. Ambalajda ne mevcut ise aynısı çıktı mükemmel. Şekli dağılmaması en önemli ayrıntıydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa D.
Melisa D. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyaz çikolata sevmeyen biri olarak bu bara bayıldım tadı güzel içeriği de fena değil denk geldiğimde fiyatı da uygun gelirse kesinlikle alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tahıl içindeki lif sayesinde glükoz salınımı azalır ve kandaki şeker seviyesi kontrol altına girer. Uzun süre tokluk hissi verdiği için kilo kontrolü sağlar. İçerik bakımından güzel yani. Sağlıklı bir atıştırmalık. Beyaz çikolata sevmediğim için tadı hakkında yorumsuz kalacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necmiye D.
Necmiye D. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar lezzetli ki sanki diyet bir yiyecek değil de aşırı kaloriliymis gibiydi çok beğendim yıllardır diyetteyiz 😊 herkesin bildiği gibi hem lezzet hem sağlık bir arada olabiliyormuş yulaf gibi tatsız bir yiyeceği çok güzel kullanmışlar içeriği zaten çok temiz nesfit tartışılmaz bir marka çok sevdiğim diğer ürünlerini de kullanıyorum gayet lezzetli herkese tavsiye ederim rahatlıkla tüketebilirsiniz tatlı krizlerinize ve atistirmaliklara alternatif bir yiyecek dene bunu ve nesfite tesekkur ederim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine E.
Emine E. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
18.11.2022 Normalde de nesfit ürünlerini tüketiyorum özellikle sabahları aç karınla ve ara öğünler olarak bana bir kaç saati atlattırıyor şuan denediğim BEYAZ ÇİKOLATALI TAM TAHILLI BAR sade kahve süpe gidiyor içindeki beyaz çikolata ve bal tadı vardı kahve ile beraber tükettiğimde ağzımda resmen eriyor ve çok hoş tadı olup 2 kat lezzeti artıyor görüntüsü kokusu tdı 10 numara 😊😊😊😊👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem G.
Sinem G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben tadını çok beğendim. Beyaz çikolata çok kararında olmuş yerken asla baymıyor. Hem lezzetli hem de tahıllı ürün bulması zor açıkçası ama bu ürün o lezzeti çok güzel karşılıyor. İçerikler kısmında içerdiği vitamin ve minareler yazıyor. Bu daha da hoşuma gitti. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça Ü.
Ayça Ü. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar inanılmaz lezzetli. Normalde çikolatalı olanı çok seviyordum fakat bundan sonra bu beyaz çikolatalı favorim buldukça alırım. Çok ağır değil hem sağlıklı hem de tatlı ihtiyacınızı karşılıyor. Bravo Nestle🫶🏻🫶🏻🫶🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem dumanoğlu
İrem Dumanoğlu · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı nefis içeriği de harika. Açlığa iyi gelecek doyurucu bir öğün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.