Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ Xpress Café Latte Şeker İlavesiz NESCAFÉ Xpress Café Latte Şeker İlavesiz-badge
amazon-image NESCAFÉ Xpress Café Latte Şeker İlavesiz-badge
NESCAFÉ Xpress Café Latte Şeker İlavesiz

NESCAFÉ Xpress Café Latte Şeker İlavesiz

NESCAFÉ Xpress 
  4.20  (6945 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Kahvenin canlandırıcı etkisi ve serinleten tadıyla bildiğiniz NESCAFÉ Xpress, şimdi şekersiz kahve sevenlerin heyecanla beklediği; şeker ilavesiz ve tatlandırıcısız çeşitleriyle karşınızda!
  • NESCAFÉ Xpress Café Latte, kahvesini şekersiz ve sütlü sevenlere, hem de 65 kalori! 
  • Yeni NESCAFÉ Xpress Café Latte ile dilediğin her an her yerde kim tutar seni!

Nasıl Kullanılır?

Soğuk içiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%26
%8
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Betül Ş.
Betül Ş. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soğuk kahveyi çok severim. Bu nescafeninde kahvenin yoğun gelen tadını beğendim ancak ben kahveyi şekersiz içmedigimden içine biraz şeker atıp içtim yinede kahve tadını yoğun olarak aldım bu yüzden ürünü sevdim ancak şekerlisi varsa bundan sonra şekerlisini alırım. Şekersiz kahve sevenler için güzel olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hatice a.
Hatice A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafenin soguk kahvelerini daha once marketlerde cok sık goruyor ve tercih ediyordum ancak seker tuketimini biraktigimdan beri kahveler cok sekerli gelmeye basladigi icin tuketmeyi birakmistim. keske bu urunun sekersizini cikarsalar diye birkac hafta once dusundum ve simdi bununla tanistim. gercekten disarida cok iyi bir secenek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ozlem D.
Ozlem D. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ozellikle hafif kahve sevenler icin yaz ayina uygun harika bir içecek.damakda bıraktığı tad cok güzel.hatta oglum da tadina bakti cok sevdi o aksam marketten de aldık.bundan sonra favori içeceklerim arasında.kahve severlere kesinlikle tavsiye ederim aradiginiz lezzet bu olabilir.tesekkurler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
kezban ı.
Kezban I. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sıcak günlerin vazgeçilmez soğuk içeceği oldu benim için muhteşem tat güne zinde devam etmek isteyenlerin 1 numaralı tercihi olmalı. katkısız yaşama önem veren biri olarak şekersiz olmasıda büyü artısı var. sonuç olarak lezzet koku şeker oranı ve uyandırma etkisiyle ben çok beğendim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde marketten hazır bir soğuk kahve aldığımda aşırı şekerli geldiği için içemezdim bu yüzden de pek tercih etmezdim. Kutumda geleceğini duyunca çok sevindim ama şekeri olmayınca kahve tadı çok yoğun ve acı olur gibi düşünmüştüm. Beni yanılttın 🙈 çok güzel gerçekten artık favorim !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BERNA Y.
Berna Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle bu pandemi sürecinde dışarıdan kahve almaktansa paketli kahve tercih etmek isterim ancak şekersiz bir latte bulmak oldukça zor. Nescafe bu konuda gerçekten başarılı bir hamle yapmış. Tadına bayıldım. Kesinlikle marketlerde ilk bakacağım ürün olacak bundan sonra, teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan G.
Nalan G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben yaklaşık 5 aydır diyetteyim, uzun süredir şekersiz kahve içiyorum filtre ve soğuk kahve nedense bayatlamış gibi geliyordu tatları bunun şekersiz olması harika kalorisi az olması da aynı şekilde. Bana biraz vanilya aroması geldi birde lezzeti şekersiz bir kahve için çok güzel. O acı kayfe tadı kesinlikle yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan Ö.
Neslihan Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sıcak yaz günlerinde kahve severler için çok güzel bir alternatif olmuş bence. Benim aram aslında normalde sıcak içilen içeceklerle soğuk kahve, çay vs. iyi olmamasına rağmen bu ürünü sevdim. Şekersiz olmaması da sağlıklı beslenmeye önem gösterenler için önemli bir ayrıntı, severek tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde A.
Gözde A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır beklediğim ürün diyebilirim.Kahveleri şekerli sevmiyorum.Şekerli olan ürünlerde şekerin dozu çok fazla oluyor.Marketlere her gittiğimde şekersiz soğuk kahve bulamamanin sıkıntısını yaşıyordum.Bu ürünü Denebunu sayesinde öğrenmiş oldum ve artık tercih edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Ç.
Bahar Ç. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şekersiz kahve içenler için mükemmel düşünülmüş bence. Şahsen şekeri bıraktıktan sonra kullanmıyordum bırakmıştım soğuk kahveyi. Pratik olduğundan ötürü önceden çok tercih ediyordum, dönemsel olarak ara vermiştim. Şuanda çok mutluyum🤩 Mükemmel tadı ve içimine bayıldım. Süper kesinlikle denemelisiniz 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.