Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ Xpress Americano Şeker İlavesiz
amazon-image
NESCAFÉ Xpress Americano Şeker İlavesiz

NESCAFÉ Xpress Americano Şeker İlavesiz

NESCAFÉ Xpress 
  4.12  (2741 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Kahvenin canlandırıcı etkisi ve serinleten tadıyla bildiğiniz NESCAFÉ Xpress, şimdi şekersiz kahve sevenlerin heyecanla beklediği; şeker ilavesiz ve tatlandırıcısız çeşitleriyle karşınızda!
  • NESCAFÉ Xpress Americano, kahvesini şekersiz ve sade sevenlere, hem de 20 kalori!
  • Yeni NESCAFÉ Xpress Americano ile dilediğin her an her yerde kim tutar seni!

Nasıl Kullanılır?

Soğuk içiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%31
%9
%5
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşenur K.
Ayşenur K. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe'nin birçok ürününü önceden denemiş ve memnun kalmıştım fakat americano şekersizi hiç denememiştim. Nescafe'nin diğer soğuk kahvelerini de beğenerek tüketiyordum fakat şekersiz kahve içen biri olarak şeker oranı biraz fazla geliyordu. Americano şeker ilavesiz tam da benim gibi şekersiz kahve tercih edenlere göre bir ürün olmuş. Kaliteli kahve tadını yeterli bir şekilde hissedebiliyorsunuz. Aynı zamanda süt ve buz ile birlikte daha yumuşak içimli ve çok lezzetli bir içecek haline dönüştürebilirsiniz. Ama sade hali de bir o kadar lezzetli, pratik ve düşük kalorili içecekler tercih edenler için çok güzel bir alternatif. Bundan sonra sıkça almayı düşündüğüm bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ç.
Gizem Ç. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sade ve şekersiz kahve severler için gerçekten harika bir ürün. Yaz sıcaklarında ferahlamak enerji toplamak için birebir. Düşük kalorili olduğu için her zaman tercih edeceğim bir içecek. Şekerli ve sütlü kahve tercih edenler içinde çeşitleri var. Yaz sıcaklarında sürekli tüketilebilecek bir ürün olduğu için düşük kalorili, şeker ilavesiz olması ve tatlandırıcı içermemesi benim için çok önemli. Çevremdekilere tavsiye edebileceğim , soğuk kahve severler için harika bir ürün. Denebunu olmasaydı ürünü denemezdim diye düşünüyorum. Çevremdekilere tavsiye edebileceğim , soğuk kahve severler için harika bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Caner Cem B.
Caner Cem B. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle Yaz içeceği budur. İçmeden 15 dakika önce derin dondurucuya tutun ve öyle için çok daha serinletici bir etkisi oluyor. Kalorisinin nerdeyse hiç olmaması ve şeker ilavesiz olması çok güzel bir artı. Bazı soğuk americano içecekleri ağızı buruşturur veya pek hoşumuza gitmeyen bir tat bırakır ama bunun içimi kolay tadı lezzetli ve olabildiğince sağlıklı. Kesinlikle sıcak yaz günleri için birebir. Diğer şekersiz ürünlerini de kesinlikle deneyeceğim. Genel olarak üründen son derece memnum kaldım bundan sonra favori içeceğim oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Egemen Ü.
Egemen Ü. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvesiz yaşayamayan biri olarak, uzun zamandır soğuk kahve tüketiyorum. Genellikle cafelerden (Starbucks gibi) alıyorum. Tabi uzun yolda veya cafeye gidemediğim zamanlarda paketli ürünler de tercih ediyorum. Şekersiz soğuk kahveyi ilk Kıbrıs'ta Mr.Brown markasında görmüştüm ve Nescafe Xpress in de çıkarmasını 4 gözle bekliyordum :) Ben hem amerikanosunu hem de şekersiz lattesini denedim. Lattede midemi rahatsız eden yapay bir tad vardı ancak amerikano gerçekten muzzam olmuş! Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan S.
Aycan S. · 59 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve benim için olmazsa olmazlardan. Kahve içmeden yaşayamam en çok tükettiğim içecek kahve. Nescafe de sürekli tercih ettiğim bir marka. Kahveyi çok tüketen birisi olarak söylemeliyim ki nescafe yine yapmış yapacağını, beklentim çok yüksekti, sizin sayenizde bu ürün ile tanıştım. Kokusu, kıvamı, tatlandırıcı bulunmaması,serinletici bir etkisinin olması,içimi her şeyi dört dörtlük. Nescafe beni şaşırtmadığın için çok teşekkür ederim. Bu marka böyle ürünler ile yola devam 💪
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CEYLİN V.
Ceyli̇n V. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle tadı efsane bayılarak içtim. Kesinlikle satın alıp içmeye de devam edeceğim. Şeker ilavesiz olması harika. Şeker ilavesiz ve tatlandırıcısız bu kadar iyi bir içeçek içmememiştim daha önce çok sevdim. Çevremdeki herkese önereceğime eminim. İçince içim serinliyo ve harika kahve dengesi beni benden alıyo diyebilirim. Neredeyse her gün içebilirim. Kalori dengeside gayet iyi. Kısacası NESCAFE XPRESS'LE KİM TUTAR BENİİ!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz K.
Deniz K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın bu ürünü ile daha önce karşılaşmamıştım ancak Vanilla isimli ürününü çok severek tüketiyordum. Özellikle seyahatlerde tercih ediyordum. Soğuk kahvenin lezzetini seviyorum ve kutusu taşıma kolaylığı sağlıyor. Pandemi öncesi çok seyahat eden biri olmama rağmen kullanma sıklığımı kısama neden olan şey yüksek kalorisiydi. Göndermiş olduğunuz ürün hem lezzetli hem de şeker ilavesiz olduğu için gönül rahatlığı ile tercih edebileceğim. Teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Niyazi emre K.
Niyazi Emre K. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben kahve tiryakisi bir insanım sürekli evde kendim filtre v60 espresso gibi kahveler tüketirim. Genellikle kahve çekirdeklerini bile özenle seçmeye kaliteli ürünler kullanmaya çalışırım. bu kahvenin tadını çok beğendim içindeki kakao aromasına benzer çiçeksi aromalar çok hoş duruyor ve yumuşak içimli bi kahve deneyimi sunuyor. americanonun içimi sert gelen insanlar bile kesinlikle denemeliler en azından yumuşak içimi içn
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dilan t.
Dilan T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime geçmeden bir gün önce markette Nescafe Xpress almak istedim, fakat hepsi şekerli olduğu için üzülerek bıraktım ve "keşke şekersizini de yapsalar" diye düşündüm. Bir sonraki gün ürün elime geçtiğinde açıkcası çok şaşırdım ve bir süre buzdolabinda soğuttuktan sonra hemen denedim. Tadı herhangi bir iced americano ile kadar lezzetli, fiyatı da makul. Şekersiz ürünleri özellikle tercih eden birisi olarak mutlaka alacağım bir ürün olacak. Çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe markasının kahvelerini denemiştim ve çok memnun kalmıştım. Bu nescafe xpress americano şeker ilavesiz kahvesinide denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Tadını aşırı beğendim bu ürünü herkese tavsiye ediyorum bence bir kezde olsa denemeli. Şeker ilavesiz olması tadı paketi çok güzel benim severek içtiğim bir ürün oldu bundan sonra alıcam ve keşke daha önceden de deneseydim dediğim bir ürün oldu çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.