Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ Ice Choco
amazon-image
NESCAFÉ Ice Choco

NESCAFÉ Ice Choco

Nescafe Mixes 
  4.38  (15166 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nescafé 3'ü 1 Arada ailesinin en yeni ve soğuk kahve lezzeti: Nescafé Ice!

Enfes karışım kahvenin yumuşacık süt ile mükemmel uyumunu keşfet. Arkadaşlarınla buz gibi NESCAFÉ® ICE aromalarının tadını çıkar. Evde, arkadaşlarınla ya da tek başına, buz gibi bir bardak NESCAFÉ® ICE ile her yudumda yazı hisset.

Klasikseverler için NESCAFÉ ICE Original, çikolata aromasız olmaz diyenler için NESCAFÉ ICE Choco ve NESCAFÉ ICE ailesinin en yenisi: toffee ve fındık lezzetinde notalar barındıran Toffee Nut Aromalı Ice, enfes tatlarıyla sizi bekliyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%22
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özge E.
Özge E. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel tadıyor aradığım lezzet süt ile karıştır buz koy pratik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur T.
Öznur T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İş yerinde yapması çok kolay lezzetli bir seçenek oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE A.
Merve A. · 29 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne soğuk süt koyup karıştırıp buz atın tadı mükemmel oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül M.
Nurgül M. · 25 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tat olarak, serinletme olarak oldukça güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizemnur A.
Gizemnur A. · 24 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe Ice Choco’yu denedim ve gerçekten beklentimin çok üstünde bir lezzetle karşılaştım. Çikolatanın o yumuşacık tadı ile kahvenin ferahlatıcı aroması öyle güzel uyum sağlamış ki, her yudumda ayrı bir keyif aldım. Ne çok yoğun ne de hafif kalmış, tam kararında bir tat yakalanmış. Soğuk içecek seven biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, içtiğim en başarılı ürünlerden biri oldu. Özellikle yaz günlerinde insanın aradığı o ferahlığı birebir karşılıyor. Paket tasarımı da oldukça şık, elime aldığımda bile kaliteli bir ürün hissi veriyor. Gerçekten içtiğim anda ‘iyi ki denemişim’ dedim. Bundan sonra favorilerim arasında olacak. Umarım farklı tatlarını da deneyimleme fırsatım olur çünkü bu lezzet kesinlikle daha fazlasını denemek için iştah kabartıyor. Tek kelimeyle bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel çok tatlı olmaması da çok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ömer E.
Ömer E. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fena değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra ş.
Esra Ş. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben hem çikolata severim hem kahve severim ikisine birden bayılırım diyenlerin(bu kişi benim) tercihidir bu ürün...ahh nerden başlasam çikolatalı kahve sevdamdan mı başlasam ürünün başarılı kahve kakao karışımından mı başlasam? herneyse tam ortasından bu yoğun sıcaklarda beni havuzdaymışçasına serinleten ice içiminden başlıyorum. Soğuk süt eklenme detayına bayıldım nescafe choconun sıcak ve soğuk her halini tüketen bu uğurda buraya yüzlerce satır yazabilecek kişi benim !! kendim içmekle kalmayıp etrafımdakileri de peşimden sürükleyen olduğumu hatırlatmadan geçemicem. Ayrıca mor ambalaj rengi ile gönlümdeki yerini sabitlediğini unutmamalı'!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selen K.
Selen K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aromasının yoğunluğu gerçekten çok hoşuma gitti, tam kıvamında ne fazla ne de hafif. Hazırlanışı da inanılmaz pratik, sadece birkaç dakika içinde keyifle içebileceğiniz bir kahve hazır oluyor. Lezzeti ise beklediğimden çok daha iyi, damakta bıraktığı tat gerçekten keyif verici. Uzun zamandır nescafe kullanıcısıyım ve farklı çeşitlerini denemeyi severim, ama bu ürünü daha önce denememiştim. Denedikten sonra rahatlıkla söyleyebilirim ki artık favorilerim arasında yer alıyor. Günün her anında hızlıca hazırlayıp keyifle tüketilebilecek, hem yoğun kahve tadını hem de pratikliği bir arada sunan bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma M.
Şeyma M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe kalitesini, lezzetini bildiğimiz yılların markası. Ancak oricinal ve choco olanları daha önce denememiştim. Deneme fırsatım oldu. Bu sıcak havalarda soğuk süt ile çok pratik bir şekilde hazırlanarak hemen deneyebileceğimiz, serinletecek bir lezzet. Pratikliği ve hemen hazırlanıyor olması ve lezzetinin böyle güzel olması beni cezbetti. Bundan sonra tekrar tekrar almayı düşünüyorum lezzetini çok beğendim. Yoğunluktan bunaltmayan bir tat olması şahanee. Ve hızlıca pratik bir şekilde hemen yapabilmemiz da ayrıca güzel bir durum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.