Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ Gold
amazon-image
NESCAFÉ Gold

NESCAFÉ Gold

NESCAFÉ Gold  · www.nescafe.com
  4.74  (12844 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yumuşak içim, zengin kahve kokusu!

NESCAFÉ GOLD Ne Yapıyor?

Özenle seçilmiş, yüksek kalite Arabica ve Robusta çekirdeklerinin Türkiye’ye özel harmanı

Nasıl Yapıyor?

Yüksek rakımlarda yetişen Arabica çekirdekleri 10 kez daha ince öğüterek, çekirdeklerin içinde gizli kalmış tad ve aroma notaları ortaya çıkartılır. Bu sayede daha da zengin bir harman sunar.

Nereden Geliyor?

Orta seviyede kavrulmuş Vietnam, Brezilya ve Orta Amerika çekirdeklerinin yumuşak içim ve ideal yoğunlukta kahve tadı, zengin aromasıdır.

Nasıl Kullanılır?

2 gr çözünebilir kahve su veya süt ilave edilerek tüketilebilmektedir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra D.
Zehra D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe yine bildiğimiz gibi ürünleri gayet güzel kahvenin kokusu çok iyi ambalajı açtığınız an buram buram kahve kokusu alıyorsunuz tadı çok güzel genel olarak kullandığım bir marka zaten bu kahveyi soğuk kahvede kullanıyorum çok güzel oluyor tadı kokusu herşeyi mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ekincem K.
Ekincem K. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvenin güzelliği kokusundadır. İyi kokmayan bir kahvenin tadı da güzel olamaz. Nescafe gold da kokusu ile ne kadar lezzetli olacağını size daha paketi açar açmaz gösteriyor. Tek kullanımlık paketleri daha çok tercih ediyorum ayrıca. Hem her kapağını açıp kapattığınızda kahvenin kokusunun dağılmasının da önüne geçiyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 46 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker, süt tozu, krema tüketmeyen sade kahve severlerin çantasında arabasında iş yerinde bulunduracağı bir ürün. Özellikle aroması ve kokusu muhteşem. Yumuşak bir içimi var. Sert kahve sevenler özellikle uzun yolculukta 1,5 ölçüye 2 paket kullandıklarında istedikleri tadı yakalayacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal T.
Hilal T. · 34 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün sert kahve severler için oldukça iyi. Paketi açar açmaz yoğun kahve kokusunu alıyorsunuz. Benim gibi kahveyi çok sert içemiyorsanız süt ile yapabilirsiniz, ben süt ile denedim gayet güzel oldu. Ama sert içimli kahvelerden hoşlanan bir tiryakiyseniz şans vermenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Musa Özgür Erdem P.
Musa Özgür Erdem P. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle yoğun kahve deneyimini seven ve şekerli, sütlü kahveleri sevmeyen biri olarak gold her zaman tek tercihim fakat tek kullanımlık kutuları yoktu. Tek kullanımlık 3 ü 1 arada tarzında olması büyük artı. Bunun dışında bildiğimiz gold lezzeti giderek artmaya başlamış tadım notaları damakta inanılmaz bir his veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melisa anet a.
Melisa Anet A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe gold zaten kullandığım bir ürün kahve olarak bence klasikten daha lezzetli bir tadı var bunu çok beğeniyorum genellikle granül kahve tercih edeceksen genellikle nescafe goldu tercih ediyorum bence tat dengesi çok iyi tavsiyedir yani bir kahve içilecekse bence nescafe. En iyisi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Halime B.
Halime B. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sürekli bu ürünün çoklu paketini satın alıyoruz çünkü kavanozlar çok pahalandı hemde açıldıktan sonra sanki aroması kokusu azalıyor gibi geldiğinden kavanozu bıraktık böyle paketli olması bardakta tam ölçü olması ve kolay taşınabilir olması(piknik araçla yolculukvs) bizim için yeterli bir sebeb devamlı bu ürünü kullanıyoruz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Engin E.
Engin E. · 22 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
NESCAFÉ Gold’u denedikten sonra, kahve deneyimim tamamen değişti! ☕ İlk yudumdan itibaren, bu kahvenin zengin ve pürüzsüz tadı beni büyüledi. Sabahları uyanmak artık çok daha keyifli, çünkü her fincanda bu eşsiz lezzeti keşfetmek beni mutlu ediyor. Üstelik, hazırlaması da çok pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi D.
Ezgi D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün paketlemesi olarak gold renk oluşundan albenisi çok fazla . Benimde gördüğümde hem koku hemde tat olarak aradığım kutusuylada gözümü cezbeden bir ürün olduğundan kesinlikle alacağım bir ürün olurdu. Şimdi denemiş biri olarak kesinlikle okey verildi. Kahve severler alın aldırın 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berfin M.
Berfin M. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé Gold’ı denedim ve gerçekten beğendim. Kahvesi çok lezzetli ve zengin bir aroma sunuyor. Hızla çözünüyor ve her fincanda tam kıvamında bir kahve elde ediyorum. Hafif ve kremsi dokusu, kahve keyfimi artırıyor. Özellikle kahveseverler için kaliteli ve pratik bir seçenek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.