Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ Gold
amazon-image
NESCAFÉ Gold

NESCAFÉ Gold

NESCAFÉ Gold  · www.nescafe.com
  4.74  (12844 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yumuşak içim, zengin kahve kokusu!

NESCAFÉ GOLD Ne Yapıyor?

Özenle seçilmiş, yüksek kalite Arabica ve Robusta çekirdeklerinin Türkiye’ye özel harmanı

Nasıl Yapıyor?

Yüksek rakımlarda yetişen Arabica çekirdekleri 10 kez daha ince öğüterek, çekirdeklerin içinde gizli kalmış tad ve aroma notaları ortaya çıkartılır. Bu sayede daha da zengin bir harman sunar.

Nereden Geliyor?

Orta seviyede kavrulmuş Vietnam, Brezilya ve Orta Amerika çekirdeklerinin yumuşak içim ve ideal yoğunlukta kahve tadı, zengin aromasıdır.

Nasıl Kullanılır?

2 gr çözünebilir kahve su veya süt ilave edilerek tüketilebilmektedir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yağmur T.
Yağmur T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten tükettiğim ve çok sevdiğim bir marka. Kahve denilince ilk olarak kokusuna dikkat ederim bunun kokusu muhteşem. İçmeyecek olsam bile kokusundan içesim geliyor :)) Tadı da bir o kadar güzel ve kahveye doyum oranı çok yüksek. Sevdiğim diğer özelliği ise ambalajı hem minik olması kolay tanışabilirliği hemde tasarımsal olarak gayet şık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Y.
Rabia Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sanahları kahvesini yudumlamadan kendine gelemeyen bir kahve canavarı olarak, paketi açar açmaz burnuma gelen muhteşem kokusu bile gözlerimi açmaya yetiyor. Günün ilk kahvesini sade içmeme rağmen yumuşak aroması asla yormuyor. Sütlü tarifimde ise gözlerimi kapatarak yudum almadan edemiyorum. Nescafe gold her zaman en büyük tercihim❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEVİNÇ K.
Sevi̇nç K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve her evin olmazsa olmazı. Bizim evimizde de her gün tüketilen bir ürün. Hem bu markayı hem de bu markanın bu ürününü zaten kullanmaktayız. Acımsı olmayan tadı ve yumuşak içimi sayesinde ürün keyifle tüketiliyor. Kahve tutkum nedeniyle pek çok marka denemiş olmama rağmen hiçbiri Nescafe Gold'un verdiği keyfi veremiyor. İnsan kaliteli bir kahve içtiğinde gerçekten mutluluk duyuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin İ.
Esin İ. · 28 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi açtıktan sonra ise direk büyülendim yoğun kokusu ile direk beni etkiledi. Yoğun bir tat ve yumuşak bir içim ile de beni hemen kazandı. Genelde kahveyi sütlü tercih eden birisi olarak nescafe gold süte ihtiyaç duymadan kahvenin aromasını hissetmemi ve aynı zamanda süt ile içilen yumuşak içimi de benim için sağladı.Bundan sonra büyük paketlerden alıp bir köşeye koymayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu ü.
Duygu Ü. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve seven birisi olarak tabii ki Nescafe markası kullanıyorum. Oldukça yumuşak içimli ve hafif bir kahve. Tadı ve kokusu her şeyi o küçücük poşetin içine sığdırmışlar. Zaten müptelası olduğumun bir üründü kendisi ve denebunu kutusundan çıkması da beni ayrı bir mutlu etti. Nescafe Gold kahve seviyorsanız kesinlikle almanız gereken bir ürün tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve içerken o tadını net almak isterim ama kahveyi sade içtiğim için sert geldiğinden sütle içerim. Bu da kahvenin tadını azaltıyor. Bu kahveyi su ile demledim. Hem kahvenin o buram buram kokusunu alıyorsun hem yoğun tadını alıyorsun ama kahve acı - sert gelmiyor. Süte ihtiyaç duymadan sade kahve içme deneyimini sunuyor. Güzel, beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sibel k.
Sibel K. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam bir kahve bağımlısıyım.Nescafe goldun orta seviyede kavrulmuş bir kahve olmasını çok beğendim.İçimi yumuşak.Ben yoğun kahveleri çok sevdiğim için yarım kupa suda karıştırarak içtim ve yoğunluğunu beğendim.Yoğun bir günde bir kahve molası verdiğimde beni kokusu,aroması ve kıvamı ile etkiledi ve dinlendirdi.Artık kahve molalarımın vazgeçilmezi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül H.
Betül H. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kahve bağımlısı olarak ve kahvenin her türlü yapım tekniğini ve çeşidini denemiş biri olarak kesinlikle tavsiye ederim. Bilindiği üzere çözünebilir kahvelerin kafein oranı daha yüksektir. Nescafè de bu konuda oldukça başarılı. Uykunuzu hemen açabiliyor ve sizi daha dinç yapıyor. Kokusuna ve aromasına zaten denebilecek bir şey yok. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa M.
Rumeysa M. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kahve canavarı olarak ve ciddi bir kahve tüketicisi olarak, kahve markasında en beğendiğim ve kendini geliştiren bir marka olması muhteşem. Eğer filtre kahve seviyorsanız ve kahveyi içerken yumuşak olmasına özen gösteriyorsanız o zaman bu kahve tam size göre. Kendi çapında şimdiye kadar içtiğim en güzel kahve oldu. İnanılmaz pratik inanılmaz muhteşem bir tat.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncesinde nescafe gold granül kahvesini kullanmış ve aşırı yoğun olması sebebiyle beğenmemiş birisi olarak yazıyorum. Bu sefer tadı gayet lezzetliydi. İçimi ve mükemmel kahve kokusuyla tüketmeye doyamadım diyebilirim. Kesinlikle tekrar tüketeceğim bir ürün oldu kendisi denebunu'ya nescafe goldun lezzetli versiyonuyla tanıştırdığı için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.