Nescafé Classic
Nescafé Classic'in zengin ve güçlü tadının keyfini bir de soğuk çıkarın!
Buzz gibi Nescafe Classic tarifleri bu yaz denemeni bekliyor!
TARİFLER
1.BUZLU SÜTLÜ KAHVE.
Malzemeler:
Nescafé Classic, Süt, Şeker, Buz, Su
Hazırlanışı:
1- 2 tatlı kaşığı Nescafé Classic’i ve 2 tatlı kaşığı şekeri 1 tatlı kaşığı sıcak suyla karıştır.
2- Bardağa buz küplerini koy. Üzerine kahveyi, 3/4 fincan soğuk suyu ve 1/4 fincan sütü ilave et.
3- Afiyet olsun!
2.BUZLU AMERICANO
Malzemeler:
Nescafé Classic, Şeker, Buz, Su
Hazırlanışı:
1- 2 tatlı kaşığı Nescafé Classic’i ve 1 tatlı kaşığı şekeri 1 yemek kaşığı sıcak suyla karıştır.
2- Bardağa buz küplerini koy.
3- Bardağa kahveyi ekle ve soğuk suyla tamamla.
4- Afiyet olsun!
3. BUZLU LATTE MACCHIATO
Malzemeler:
Nescafé Classic, Süt, Buz, Süt Köpürtücü, Su
Hazırlanışı:
1- 2 tatlı kaşığı Nescafé Classic’le 2 yemek kaşığı sıcak suyu karıştır.
2- Bardağa buz küplerini koy. 3/4 fincan sütü ekle.
3- 1/4 fincan sütü de köpürt ve köpüğü ekle.
4- Hazırladığın kahveyi yavaşça köpüğün üzerine dök.
5- Afiyet olsun!
Puan dağılımı
Çok üşengeç bir insan olduğum için hiç internetten bakıp da soğuk kahve çeşitlerini, nasıl yapacağımı araştırmamıştım. Hatta kendime kahve yapmaya bile üşenirim, o derece. Ama bana böyle tarifli gönderdiklerinde nedense bi heves ettim yaptım. Çok güzel oldu. Sıcak içecekleri tüketmeyi çok sevmediğim için tam benlik bir içecek. Bundan sonra üşenmeyip yaparım artık. 4 tane gönderdikleri için hepsini denedim. Ve en beğendiğim buzlu latte macchıato'dan bir tane daha yaptım. Zaten soğuk ve lezzetli de olduğu için hemencecik bitiyor 😄 Artık sanırım ben de bir kahve insanıyımmm. Ayrıca bizim evde karamel sos da varmış. Onunla denedim bir tanesini, efsaaane oldu. Tavsiye ederim. Bi de buzları sudan yapınca eridiğinde çok hoşuma gitmediği için buzları da sütten yapmıştım, o da çok güzel oldu. Dışarıdan bi cafeden alınca 40-45 TL tutan bir içeceği 20 TL'ye 10 tane yaparak içebiliyorsun. Ayrıca temiz mi vs. diye bir endişen olmuyor çünkü sen yapmış oluyorsun. Ben gayet beğendim. Zaten kezzetine bir laf yok.
Zaten sürekli Nescafé tüketen birisi olarak kahvenin tadını ve kolaylıkla yapılmasını seviyorum. Soğuk olarak tüketebileceğimi yeni öğrendim. Kutudan çıkan broşür sayesinde de nasıl soğuk kahveler yapabileceğimi öğrendim. Öğrenci olarak hem ucuz, hem kolay ve hem de damak zevkime göre bir ürün bulduğum için mutluyum. Kahve kullanımımı büyük ölçüde arttıracak bu ürün.
Bayıldım 😇🌺 Kesinlikle benim gibi kahve tutkunuysanız denemelisiniz. Tasarımı zaten olağanüstü çok hoşuma gitti. Birde tarif de yazmışlar yanına tabiki deneyeceğim. Zaten kahveyi sıcak veya soğuk olarak tercih ediyordum. Kesinlikle denemelisiniz. Tavsiye ederim ♥️🌺🌺
Kahve içmeyi çok seven birisi olarak çok beğendim. Sıcak hali ayrı soğuk hali ayrı güzel pratik bir şekilde hazırlanmasıda çok önemli. Kutunun içerisindeki tarifler sayesinde farklı şekillerde soğuk kahve içerek farklı tatlar tatmış oldum.
Ürünü daha önce sıcak olarak çok kullandım soğuk olarak tüketebileceğimden haberim yoktu ürünle birlikte gönderilen broşürden bu fikri öğrendim denedim ve bayıldım kesinlikle deneyiniz
Pratikliği, dışarıda içtiğim soğuk kahvelerle eş değer lezzete ulaşabilmem ile Nescafe Classic'i benim için vazgeçilmez hale getirdi bundan sonra bu ürünü sıcak yaz günlerinde devamlı tüketeceğim.
Ürün ile beraberinde gelen tarifleri denediğimizde çok güzel soğuk kahveler hazırladık. Tabikide bunun Nescafe markası olmasında da etkisi olduğunu düşünüyorum. Kaliteli, dışarda yapılanları aratmadı. Normalde evde soğuk kahve içme alışkanlığım yoktu ama bu kahve sayesinde evde de bundan sonra soğuk kahve yapmaya devam edicem çok beğendim.🌸💗
Çok güzel ve lezzetli özellikle yazda ferahlık veriyor misafirleri sunabilirim değişik elbette denemenizi lazım çabuk bir şekilde hazırlanan bir içecek evde yapmak hem daha lezzetli hem temiz ve daha ucuz
uzun zamandır kullandığım bir kahve ama hiç soğuk kahve olarak denememiştim başta tereddüt ettim acaba güzel olur mu diye ama ben gayet beğendim ve bundan sonra soğuk haliyle içeceğim bence herkes denemeliii 😍😍
Toz halindeydi. Tadı güzeldi filtre kahve içmiş gibi hissettim. Üçü bir arada ya da ikisi bir arada tercih etmeyip sade içenler içinde güzel olmus. Seyahatlerde yanimiza alıp pratik bir şekilde tüketebiliriz.


