Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ 3ü1 Arada Keyf-i Türk
amazon-image
NESCAFÉ 3ü1 Arada Keyf-i Türk

NESCAFÉ 3ü1 Arada Keyf-i Türk

3ü1 Arada  · www.nescafe.com
  4.21  (57246 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Türk Kahvesi'nin sütle yumuşacık harmanı; yeni NESCAFÉ 3ü1 Arada Keyf-i Türk. 

  • Türkiye'nin en sevilen kahvesi ve 80 yıllık kahve uzmanı NESCAFÉ, kültürümüzün ayrılmaz bir parçası olan Türk Kahvesi'nden aldığı ilhamla yepyeni bir kahve deneyimi sunuyor.
  • Türk Kahvesi'nin tadı, telvesi, köpüğü, kıvamı ve falı NESCAFÉ 3ü1 Arada'nın zengin yumuşak içimi ve pratikliği ile buluştu.

Nasıl Kullanılır?

Poşetin tamamını bir fincana boşaltın. Kaynatılıp 1 dk bekletilmiş 150 ml sıcak suyu karıştırarak ekleyin. Sadece bir kaç dakika bekleyin ve tadını çıkarın. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%27
%11
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burçin C.
Burçin C. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben Türk kahvesini sade içemiyorum, sütle yapıyorum. Yumuşak içimli seviyorum, bu ürün beni çocukluğuma döndürdü 🤗 o zamanki tat ve kokuya dönmüş gibi oldum. Çok lezzetli 😋
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ozan S.
Ozan S. · 40 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçimi çok güzel, kıvamı tadı yerinde ve hazırlaması kolay. Tek tercihim şekersiz olması olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça M.
Ayça M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapmak çok pratik iki dakikada oluyor, kokusu,telvesi , tadına bayıldım ama her gün içilir mi bilemiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BURAK G.
Burak G. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hızlı yapılması avantajlı ve cezveye gerekyok sıcak su yeterli ama birazdaha az deliveli olmasını ve aromasının biraz ağır olmasını beklerdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Defne K.
Defne K. · 37 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3ü 1 arada nın türk kahvesi kıvamında olması ve telvesini oldukça beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak güzel bir kahveydi, sadece biraz şekerli geldi o kadar. Sizde şans vermelisiniz :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şükrü B.
Şükrü B. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve severlere özellikle Türk kahvesinde yeni tat arayanlara tavsiye ederim. Türk kahvesinin tadı bozulmadan yani yoğun hissederek yumuşak içimi sağlanmış. Şeker oranı rahatsız edici değil. Orta şekerli içenlere göre ayarlanmış. Kokusu birebir türk kahvesi ve kıvamı çok güzel. Tadını çok beğendim. Klasik tatlardan farklı olduğu için bundan sonra mutlaka tercih ve tasviye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beni çocukluğuma goturdu küçükken annem sut içmediğim için sutu farkli şekillerde sunardi ve en çok da Türk kahveli seklinde severdim tabi o zaman kahve oranı çok çok düşüktu :) unuttuğum lezzeti sayenizde tekrar hatırladım Kalitesi nescafe tartilmaz içimi yumuşak rahatsiz etmedi içerken kahve oranı dengeli esimle keyifle içtik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Y.
Elif Y. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun yıllardır içmem nescafe. Kan şekerimi çok etkiler çünkü. Bir türk kahvesi sever olarak, şunu belirtmek isterim: Tadının türk kahvesiyle alakası yok ki sütlü kahve diyebilelim. İçeriğindeki katkı maddelerini görünce zaten içmek istemedim. Kahve oranı %9,7 ! Palm yağı, glukoz şurubu, silikon dioksit... Açıkçası normal kahveyle sütü karıştırarak içerseniz daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Ben tüketilmesi taraftarı değilim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve deyince ilk akla gelen logo NESCAFE aklımı tanıdığımdan beri zevkle tükettigim içecek, aile devresinde sabah kahvaltılarda 3ü1, akşamları bisküvisi yanında Nescafe classik tüketme,okul yılları kamplarda,arkadaş grupla ders çalışırken 3ü1 arada tüketme yıllarımı güzel anılarımı paylaştığım nostaljik kahve markası.Kahveyi zevkle tüketen biri olarak en vaz geçilmezim kumda közde türk kahvesi, memleketimde zor bulunan bu türk kahvesini içmek için kilometrelerce yürüyodum kahvem önüme gelince gözlerimi kapatarak koklaya koklaya yıdumluyodum tek üzdügu şey çabuk bitmesiydi :) Nihayet Nescafe 3ü1 arada Türk kahvesine gelince reklamlarda görünce denemem lazım diye aklımdaydı ama iş güç hep unutuyordum bu firsatı bana sunduğu için denebuya çeksiz şükranlarımı sunuyorum. Tek kelimeyle kahveye bayıldım,ambalaj türk etnik desenleriyle zenginleştirilmiş,gramaj fazlalığı,bol köpügu,nostaljık köz kokusu gerçek türk kahvesinin kokusu var, mayhoş yumşak tadı,tam kıvamında şekeri, telveside çok lezzetliydi çok beğendim.Sabah terasda günün ilk ışıklarıyla içmek, pıknık kampta deniz yada doğa manzarasında içmek, sahilde deniz sesleriyle sıcak sıcak koklaya koklaya hopurdatmak,yağmurlu soğuk havalarda içinizi ısıtacak her an keyfle içilecek kshve olmuş.Hazırlanmasının kolaylığı super olmuş memlekete arkadaş ve aileme götürebilirim zahmetsizce türk kahvesi tadını çıkarırlar. Hamilelikte türk kahvesi yasaklıyolar (bence) bu kahve hem hafif hem sütlü hamileliktede türk kahvesi sevenler tüketebilir. İçmeyen varsa kesinlikle denesin derim. İyiki denemişim ❤❤❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.