Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ 3ü1 Arada Ice
amazon-image
NESCAFÉ 3ü1 Arada Ice

NESCAFÉ 3ü1 Arada Ice

3ü1 Arada 
  4.56  (23045 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bildiğiniz mükemmel karışım Nescafé 3ü1 arada lezzeti artık yaz aylarında serinletiyor!

Sıcak yaz günlerinde dilediğiniz zaman sadece soğuk su ekleyerek bu serinliği anında yaşabilirsiniz.

Nasıl Kullanılır?

  1. Poşetin tamamını bir fincana boşaltın.
  2. 150 ml soğuk su ekleyin.
  3. Dilerseniz buz ekleyip 30 sn boyunca iyice karıştırın. Afiyet olsun!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%23
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine Ş.
Emine Ş. · 37 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soğuk kahve olarak denemiştim ama gercekten çok begendim Canım kahve istediğinde pratik olarak hazirlanmasi işimi hızlandırıyor ve kolaylaştırıyor zahmetsiz tam benlik . kahvenin kolusu ve kvami gerçekten harika soğuk sıcak Yaz günlerinde bundan sonra tercihim budur ve soguk kahveye benim gibi ön yargılı olalarada mutlaka denemeleri için tavsiye edecegim . Bu harika ürünü bana tattırdıgınız için size çok teşekkür ederim . 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hamit Ö.
Hamit Ö. · 25 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk başta tereddut ettim kahve ve soğuk pek birbirine yakışan kavramlar değil diye düşündüm . İlk paketi küçük bir bardakta ve buz atmadan denedim o haliyle pek beğenmedim açıkçası ama daha sonra daha büyük bir bardakta ve buz kullanarak yaptım çok hoşuma gitti markete almaya gittiğimde de bardak hediyeli avantajlı paketi vardı çok da uygun bir fiyata hemen aldım keşke daha önce kesfetebilseymisim sıcak yaz aksamlarimin vazgeçilmezi oldu 👌♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem D.
Özlem D. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel çok beğendim ilk defa bu markanın soğuk kahvesini denememe vesile olduğunuz için ayrıca denebunu ailesine teşekkür ederim En çok hoşuma giden tarafı pratik olması soğuk suyu ve kahveyi buluşturup çalkaladığımız zaman harika hazır buz gibi bir kahve 💕💕💕o dışarda değerinden fazla soğuk kahvelere vermiş olduğumuz paralara günah evde Al buzda ekle isteğe göre güzelce karıştır afiyet olsun bundan sonra favori kahvem oldu tekrar teşekkür ederim herkese 🙏🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çabuk hazırlanabilmesi nedeniyle yazın sıcağı ve nemine karşı ilk denememden sonra evde acil durumlar için bulundurulması gereken içecek. Evimden eksik etmeyeceğim. En sevdiğim ise kahve olması nedeniyle, serinletici etkiyle beraber kafeinin de insanı kendine getirmek gibi güzel bir özelliği oldu. Keyif için değil sadece serinlemek ve sıcakta mayışmayı önlemek için içilmesi gereken bir nevi uyku açacıda diyebilirizz. Yazın vazgeçilmezi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru A.
Ebru A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve denilince akla ilk gelen markadır nescafe . Sıcak kahvenin yanında soğuk olarak bu kadar pratik hazırlanan Ürünü ile yaz aylarımın vazgeçilmezi oldu . Ürün bana dene bunu ile gelmeden önce de kullaniyordum . Özellikle pratik hazırlanması ve serin bir içecek istediğimde ilk aklıma gelen ürün . Su ile hazırlanması yani Sıra ben soğuk süt ile de kullanmayı aşırı seviyorum. Tadı ve kıvamı ideal .Evimde , iş yerim de bittikçe aldığım ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 39 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle sıcak yaz günlerinde kahvesiz yapamayan biri olarak hep elimin altında hep çantamda bulundurduğum bir ürün oldu. Pratik ve kolay hazırlanışı benimle birlikte her ortama girmesini sağladı. Özellikle de uzun yolculuklarda. Kıvamı çok ideal ve oldukça lezzetli. Kahve tiryakisi olarak yaydığı koku beni cezbediyor. Önerdiğim arkadaşlarımin da kullanıp memnun kaldığı iyi ki var dediğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eminegül Ç.
Eminegül Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce evde hiç soğuk kahve yapıp içmemiştim. Nescafenin diğer ürünlerini kullanırdık ama ilk defa soğuk olanı ile tanıştım ve bayıldım....Hem çok hızlı hazırlanışı ,pratikliği hem de sıcak yaz akşamlarında verdiği ferahlık tat koku her şeyi ile aşırı sevdik ve tavsiye ederim...Bundan sonra vazgeçmeyeceğimiz alışkanlıklarımızdan olacak...Daha önce niye hiç denememişiz dediğimiz tatların arasından birisi oldu bence mutlaka denemelisiniz......
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike E.
Melike E. · 31 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu yaz vazgeçilmez içeceğimiz oldu. Hem pratik hem lezzetli anında hazırlayıp içiyorum. Hatta yolculuklarda yanıma alıp yolda içiyorum en sevdiğim bu. Tüm yazı nescafe soğuk kahveyle geçirdim. Kokusu ise beni kendine çekiyor. Eve gelen misafirlerime yaptım ve hepsi çok beğendiler artık onlarda alıyor. Sadece su değilde süt ile yapıyorum daha yumuşak ve daha lezzetli oluyor. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba N.
Tuba N. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaz sıcaklarında tercihim genelde soğuk kahveden yana oluyor. Özellikle de hazırlaması kolay ve pratik olunca vazgeçilmez oluyor benim için. Gene olarak şekersiz tercih etsem de Nescafe ıce bu konuda benim tüm beklentilerimi karşıladı. Tadı ve kokusu müthiş. Tabi şekersiz olarak ikisi bir arada şeklinde olsaydı onu da denemek isterdim. 😍 benim içim mükemmel ötesi olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şennaz E.
Şennaz E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sade kahve tüketiyorum normalde ,açıkçası başta biraz şüpheliydim bu kahveyi içip içemeyeceğimden emin değildim amaa sıcak bir akşamda denedim ve inanılmaz keyif aldım. Benim için biraz şekeri fazla geldi ,sanırım şekersiz kahve tükettiğim için ama gerek kıvamı gerek dokusu harika,2 si bir arada olursa kesinlikle her zaman alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.