Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ 2si1 Arada Sütlü Köpüklü
amazon-image
NESCAFÉ 2si1 Arada Sütlü Köpüklü

NESCAFÉ 2si1 Arada Sütlü Köpüklü

3ü1 Arada 
  4.63  (8522 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bol sütlü tadı ve köpüğüyle yumuşacık içimli NESCAFÉ 2si1 Arada Sütlü Köpüklü. Kahvesini bol sütlü ve keyifli köpüğü ile seven ve şeker tadını tercih etmeyenlere. 


Nasıl kullanılır?

10 gr poşetin tamamını bir fincana boşaltın. Kaynatılıp 1 dk bekletilmiş sıcak su (200 ml) ilave edin. Karıştırın ve tadın keyfine varın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%19
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mustafa Ö.
Mustafa Ö. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neredeyse piyasada ki tüm kahve markalarını denemiş biri olarak dozunda krema ve kahveyi buluşturan birtek nescafe markasını seviyorum , kahvede artık şeker kullanmadığım için ben nescafenin bu ürünü hem şekersiz bol köpüklü ve yumuşak içim sağlıyor. Sevgili denebunu bu zorlu süreçte bildiğimiz ya da ilk kez deneme fırsatı bulduğumuz ürünleri bizlerle buluşturup yüzümüzde tebessüm oluşturduğunuz için ayrıca teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NAİM B.
Nai̇m B. · 30 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben Kahveyi genelde sade tüketirim ama nescafe’yi 2 si1 arada tüketirim biraz meraklı şüpheli yaklaştım bu ürüne. Çünkü nescafenin normal sütlü köpüklüsü bana çok ağır geldi. Fakat bunun çok hafif ve yumuşak bir tadı var, kahvesi daha baskın şekerini kendin ayarlaya bileceğin güzel bir tat olmuş. Artık gönül rahatlığı ile tüketebileceğim 2 si1 arada var. sabahları kahvaltıdan önce çok iyi gidiyor, İşyerinde pratik oluyor Günde 1-2 tane tüketiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mervan T.
Mervan T. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle çok kolay ve çok hızlı çözülüyor. Kullanımı kolay kesinlikle. Kokusu çok iştah açıcı ve lezzetli. Yumuşak içimli bir kahve olduğu için kolay tüketilebilecektir. Özellikle ağır ve tabiri caizse acı kahve tüketemeyenler için güzel bir alternatif olacaktır. İçerisindeki aromalar biraz daha yoğun olmasını isterdim ama yinede aromaları tadabiliyorum. Genel olarak içimi kolay, yumuşak içimli ve aromatik bir kahve.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
berkcan u.
Berkcan U. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal 2'si 1 arada çok tatsız, 3'ü 1 arada çok tatlı gelenler için ideal bir ürün olmuş. Hem kalorisi düşük, hem sütlü tadı insanı baymıyor. Bundan sonra raflarda görebilirsem yeni tercihim 2'si 1 Arada Sütlü Köpüklü olacak. Ancak şunu da söylemeden geçemeyeceğim paketi ilk elime aldığımda sanki pazar torbasına dokunmuş gibi oldum. Paket gerçekten torba gibiydi bu da bende kaliteden ödün verilmiş hissi uyandırdı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Onur A.
Onur A. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Nescafe' nin 2'si 1 arada ve 3'ü bir arada ürünlerini tüketmiş olsam da, sütlü köpüklü 2'si 1 arada ürününü deneyimlememiştim. Ürünü hazırladıktan hemen sonra ortama çekici bir süt kokusu yayıldı, ürünün sahip olduğu yumuşak köpük ise iştahı kabartan şekildeydi. Bu ürün, daha önce deneyimlediğim hiçbir Nescafe ürününe benzemiyor, gerçekten tat ve his olarak farklı bir sınıfa geçmiş Nescafe.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül S.
Nurgül S. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe çocukluk günlerimden beri en sevdiğim kahve markası olmuştur. Nescafe sütlü köpüklü kahve en sevdiğim yol arkadaşımdır. Ben bir kahve aşığıyım. Kahve içmeden bir gün geçiremem. Seyahat ederken her zaman çok meşgulümdür, bu yüzden ne zaman elimde biraz zaman olsa bile bu ön karışıma sıcak su ekliyorum, yoldayken kahvemin tadını çıkarıyorum. Tadını da kendime uygun buluyorum. Bu Nescafe 2'si 1 arada karışımını gerçekten çok seviyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yunus Emre Y.
Yunus Emre Y. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
"Nescafe 3'ü 1 Arada Sütlü Köpüklü" nün içimini seven ancak şekerli bulan bir insan için efsane bir ürün bu. Sanki benim sesimi duyarak üretmişler gibi. Şekersiz tadını çok beğenmedim ama çok az şekerle efsane bir hal alıyor ürünün tadı. En kısa sürede raflarda yoğunlukla yerini almasını temenni ediyorum. Ayrıca 10'lu ve 20'li paketlerde ekonomik olarak satılırsa ayrıca sevinirim çünkü bol bol almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mertcan A.
Mertcan A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bol sütlü olması aynı zamanda yumuşacık içim sağlaması adeta dışarıda çok çok yüksek fiyata kahve aldığımız mekanlardan daha çok avantaj sağlıyor. Kahveyi sabah işe gelmeden hazırladım ve yanıma aldım. Yolda yürürken içtim, yumuşak içim sağlaması aynı zamanda içinden süt tadı gelmesi gerçekten çok hoşuma gitti. 3'ü 1 aradayı sevdiğim için sanki bu üründe de şeker olması bir tık daha iyi olabilirdi diye düşündüm. Yine de mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÜNSAL U.
Ünsal U. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün kutuda çıkması beni çok sevindirdi. Teşekkürler Denebunu.com. Normalde Nescafe 2si 1 arada içiyordum. Evde bunu yapabiliyordum. Daha sonrasında kafelere gitmeye başlayınca baktım ki neskafeyi köpüklü sipariş etmeye başladılar tabi ben fazla sevemedim ama gün geçtikçe alıştım. Daha sonra acaba firmalarda böyle yapabilirler mi diye düşünürken başka bir markayla Neskafede de gördüm ve denedim. Hoşuma gitti. Köpüklü kahve seven herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümit D.
Ümit D. · 29 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır keyifle içtiğim, tadına ve kokusuna aşina olduğum kahvedir. Zaten kahve denilince aklıma gelen ilk isim Nescafe oluyor.Bu mesajı yazarken bir taraftan da kahvemi yudumluyorum. Üniversite yıllarıma kısa bir yolculuk yapıp geri geldim. Sınav haftalarında sabahlara kadar ders çalışırken en büyük destekçim Nescafe 2si 1 arada oluyordu. Kahve içmeyi seviyorsanız, uykunuzu açmak ve dinçleşmek istiyorsanız hiç düşünmeden alıp içebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.