Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini
amazon-image
ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini

ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini

N&D 
  4.58  (529 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

VITAMIN DEPOSU TROPIKAL MEYVELERDEN OLUŞAN BU YENİ SERİ PATİLİ ÇOCUĞUNUZUN FAVORISI OLACAK!

Farmina'nın bu yeni ve özel serisi, uzun süreli tokluk hissini teşvik eden düşük glisemik indeksli ata tahılları ile patili çocuğunuzun vazgeçemeyeceği lezizlikte, antioksidanlar ve vitaminler açısından zengin tropikal meyvelerin özenle bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. 

İçeriğindeki tropikal meyveler & faydaları

Papaya

Tropikal meyveler doğal antioksidan, vitamin, magnezyum ve potasyum gibi mineraller açısından zengindir, sindirime yardımcı olurken cilt ve tüy sağlığını destekler

Mango

Bağışıklık sistemini uyaran vitamin ve antioksidanlar açısından zengindir, sindirimi ve bağırsak hareketlerini düzenler.

Ananas

Kolay sindirilebilir proteinler, manganez ve potasyum gibi mineraller ve C vitamini açısından zengindir, kalorisi düşüktür ve sindirimi kolaylaştırır.

Muz

Potasyum ve A, B1, B2, B6, C ve PP vitaminleri açısından doğal olarak zengindir, mükemmel bir lif ve antioksidan kaynağı olarak tokluk hissini geliştirmeye yardımcı olur.

Kivi

C vitamini, mineraller ve antioksidanlar açısından zengin, bağırsak geçişini uyaran yüksek lif içeriği sayesinde sindirime yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebru K.
Ebru K. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nd halihazırda kullandığımız markalar arasında. İçerik olarak da beğeniyoruz. Tropikal serisini denedik ve memnun kaldık. Maltipoo köpeğimiz beğendi gibi duruyor ancak mamaların boyutu çok küçük kedi maması gibi. Bir tek bu husustan memnun kalmadım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğine bayıldım, çok besleyici. Yaladı yuttu oğluşum😊 ölçü kabı çok güzel ve işlevsel. Ayrıca danışmanlık hizmeti çok güzel düşünülmüş teşekkür ederiz🙏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 31 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum 5 aylık solic black cinsi bu mamayi hayranlıkla yedi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem K.
Meltem K. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
köpeğim tabağına koyduğum anda bitirdi çok beğendi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Teslime Y.
Teslime Y. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İştahla yedi beğendik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
enginnar h.
Enginnar H. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba, markayı (getir) uygulamasında görüyordum. Fiyatı yüzünden satınalmadım. Deneme ürünleri köpeğim kadar kedi de iştahla yedi🫶 Kedi kendisi istedi yani kokladı ve yemek için hamle yaptı. Açıkçası kedim çok seçicidir,kedi mamasından numune olsaydı gelen kutuda. Gönül rahatlığıyla satınalabilirdim. Denebunu ile gelen köpek maması ve ölçü kabı çok başarılıydı. Evcil hayvan ve sahiplerinin ihtiyaçlarını (gelen ürünün miktarını ölçmek gerekeceği için,kutuya ölçü kabı eklemişler🫶 kendi başına çöz diye öylesine göndermemişler )karşılamak için çok bilgili ve tecrübeli Farmina. Bilgilerini paylaşmak için broşürler ve uygulamaları var . Çok etkilendim ve samimiyetle teşekkürler 🫶
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ALI OSMAN U.
Ali Osman U. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tavuk etine reaksiyon gösteren alerjik bir köpeğim var ama içeriği veterinerime sorduğumda gayet uygun olduğunu söyledi. ND markasının veteriner serisinden daha önce almıştım. Ürün kaliteli vefakat aynı fiyata aynı segmentte 15 kg lık başka bir ürün satın alabiliyorken ürünlerin 10 kg. olması ekonomik olarak etkiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem sena A.
Sinem Sena A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yetişkin ama küçük ırk köpek maması geldi mama taneleri pupy köpeklere uygun minicik minicikti. Benim köpeğim Bitter Labrador cinsi olduğu için bayağı iştahlı bazı mamaların paketi açılır açılmaz yemek istiyor ancak bu mamada öyle olmadı ama acıkınca iştahlı bir şekilde yedi. Kutudan çıkan ölçü kabı da çok kullanışlı. ND maması maalesef çok pahalı olduğu için düzenli satın alamıyorum şu an çalışmadığım için de daha çok fiyat performans mamalar tercih ediyorum. Ama bu ürünün büyük ırk köpekler için olanını ilerde tercih edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beril A.
Beril A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü köpeğim gayet beğendi. Zaten American Cocker cinsi pek iştahlıdır. Çok nadiren mama seçer. Daha uygun fiyatlı mamaları da dönem dönem denedik. İştahında sorun olmuyor ama düzenli tüketimde kaşıntı ya da ağız kokusu çok yapıyor. Bu nedenle genelde yüksek kaliteli ve pahalı markaları dönüşümlü kullanıyoruz. Bu ürünü ilk defa denebunu aracılığı ile duydum. İçeriği çok hoşuma gitti. Köpeğimin farklı lezzetleri tatmasını seviyorum. Sonrasında da herhangi bir kaşıntı, tüy dökme ve ağız kokusu problemi de yaşamadık. Mutlaka satın alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna M.
Berna M. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğum bu mamayı çok sevdi. Ben bu markayla eşdeğer bir marka kullanıyorum fiyatları neredeyse aynı N&D markasını duymuştum ve denemekte istiyordum çok güzel denk geldi. Çocuğuma denettim bunu denedikten sonra diğer mamasını yemek istemiyor o da bağırsak destekli bir mama ve çok para verdim bu beni bir tık üzdü. Bu maması bitince bu markanın mamasını alacağım sonuçta çocuğum mutlu olursa bende mutlu olurum taneleri küçük küçük minik dişleriyle zorlanmadan yedi bu benim için önemli bir detay beni bu ürünle tanıştırdığınız için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.