Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
ND Tropical Selection Cat Chicken Neutered Adult
amazon-image
ND Tropical Selection Cat Chicken Neutered Adult

ND Tropical Selection Cat Chicken Neutered Adult

N&D 
  4.55  (1284 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

VITAMIN DEPOSU TROPIKAL MEYVELERDEN OLUŞAN BU YENİ SERİ PATİLİ ÇOCUĞUNUZUN FAVORISI OLACAK!

Farmina'nın bu yeni ve özel serisi, uzun süreli tokluk hissini teşvik eden düşük glisemik indeksli ata tahılları ile patili çocuğunuzun vazgeçemeyeceği lezizlikte, antioksidanlar ve vitaminler açısından zengin tropikal meyvelerin özenle bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur.

İçeriğindeki tropikal meyveler & faydaları

Papaya

Tropikal meyveler doğal antioksidan, vitamin, magnezyum ve potasyum gibi mineraller açısından zengindir, sindirime yardımcı olurken cilt ve tüy sağlığını destekler

Mango

Bağışıklık sistemini uyaran vitamin ve antioksidanlar açısından zengindir, sindirimi ve bağırsak hareketlerini düzenler.

Ananas

Kolay sindirilebilir proteinler, manganez ve potasyum gibi mineraller ve C vitamini açısından zengindir, kalorisi düşüktür ve sindirimi kolaylaştırır.

Muz

Potasyum ve A, B1, B2, B6, C ve PP vitaminleri açısından doğal olarak zengindir, mükemmel bir lif ve antioksidan kaynağı olarak tokluk hissini geliştirmeye yardımcı olur.

Kivi

C vitamini, mineraller ve antioksidanlar açısından zengin, bağırsak geçişini uyaran yüksek lif içeriği sayesinde sindirime yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

pınar K.
Pınar K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
farklı lezzetleri denemeyi seviyor benim çocuklar ve tabi ki bende, bu deneme ürünleri olmasaydı bu yeni çıkan ürünü almak için acele etmezdim. ama çocuklar gayet iştahla yedi. N&D markası güvendiğim, kaliteli olduğundan şüphe duymadığım bir marka. ne yazık ki fiyatı yüksek olduğu için sürekli değil arada kullanabildiğim bir marka :(
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayça ş.
Ayça Ş. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İki kedimde iştah ile yedi bitirdi resmen. ilk defa bu hızda yemi bitirdiklerini görüyorum. normalde de N&D markasının az takıllı kısırlaştırılmışını kullanıyorum zaten ama bunu ayrı bir sevdiler sanki
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm G.
Begüm G. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
denedik ve çok beğendik iki kedim var mükemmel bir öğün oldu onlar için artık almayı düşünüyorum veterinerimize danıştık ve kullanmaya başlayacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan E.
Nihan E. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kedimiz çok sevdi ve hepsini yedi, ürün besin değeri ve besleyicilik olarak da çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kedim 9 yaşında ve kolay kolay mama değişikliğini sevmez. Ama numunelerden koyduğumda sorun etmeden keyifle tüketti. içeriği mükemmel bir mama ama fiyatı genel olarak yüksek olduğu için sürekli bir tercih söz konusu olmuyor. Markanın danışmanlık hizmetinden de bu kutu sayesinde haberdar olmuş oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Eda Nur B.
Rabia Eda Nur B. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kedim çok severek yedi tok olmasına rağmen deneme kabına koyduğumda yedi, hatta birkaç saat içinde gidip gelip mamayı yerken gördüm. Beğendi ve severek tüketti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mefaret E.
Mefaret E. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü açar açmaz İncimiz kokusunu duydu ve yemek istedi. Hemen hediye ettiğiniz kaba döküp verdim severek yedi. Hediyeniz için özenli paketleme için ve kedimizin bu güzel mamayı deneyimlemesine vesile olduğunuz için Denebunu ailesine çok teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu A.
Duygu A. · 37 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
evdeki canlılarımızı düşünerek ata tohumdan mama yapmalarını tebrik ediyorum kedilerim severek yedi teşekkürler n&d
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berivan A.
Berivan A. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kedilerim mamaya bayıldı diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuğçe m.
Tuğçe M. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evde iki yetişkin , üç tane (henüz 4 aylık) yavru kedim var. Kedilerime gönderdiğiniz numuneleri verdim. Erkek olan yetişkin kedim dışındaki kedilerim inanılmaz bir iştahla mamayı yediler. Mamanın kokusu bana göre biraz ağırdı bunun sebebinin içinde doğal içerikler olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. ND kedi mamasını evde çok kedim olduğu için kullanmam ekonomik olarak malesef mümkün değil. Nazik hediyeniz için çok teşekkür ediyorum. Kedilerimin mamayı yerken fotoğraflarını çektim. Ayrıca bunu instagram hesabımda yayınladım. ( hesabım: indirim.trend.sepeti.)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.