Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NBL Osteo Formula (15'li Tablet)
amazon-image
NBL Osteo Formula (15'li Tablet)

NBL Osteo Formula (15'li Tablet)

NBL  · nblturkiye.com
  4.21  (1740 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kemik sağlığını destekleyen vitamin ve mineral takviyesidir.

Nasıl Kullanılır?

Günde 1 tablet ağızdan alınır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%32
%12
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şeyma K.
Şeyma K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
NBL zaten iyi bir supplement markası. Daha önce de probiyotiklerini hem takviye olarak kullandım hem de yoğurt mayalarken kullandım. Bu sefer kemik gelişimi ve sağlığı için gereken çoğu maddeyi içeren bir ürün çıkarmış. Özellikle korona döneminde d vitamini de bolca takviye almamız gerektiğinden bu ürün harika geldi. Yemeklerle birlikte (yağla emildiğinden) her gün kullandım. Özellikle 30 yaş üstü kadınlarda menapoza yaklaşırken kemik sağlığı hayati önem taşıyor. NBL tüm bunları değerlendirecek olursak iyi iş çıkarmış.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tabletlerde kalsiyum ve D vitamininin bir arada olması harika. Çünkü D vitamini kemiklere kalsiyum geçişi sağlar. Sabahları yorgun bir şekilde kalkıyordum. Ürünü kullanmaya başladıktan sonra bu yorgunluğun azaldığını hissettim. İçeriğinde bor olan bir ürün ilk defa görüyorum. Bu konuda herhangi bir bilgiye sahip değilim ama ürünü genel olarak beğendim. Daha sonrasında da kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah K.
Gülşah K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nbl nin probiyotiğini kullanıyorum yaklaşık 1yıldır ve çok memnunum ama daha önce böyle bir ürününü bilmiyordum ürün kolay yutuluyo bol suyla yemekten hemen önce tükettim içeriği benim açımdan en sevdiğim şey oldu çünkü kalsiyum ve d vitamini eksikliğim var ilaçlardan nefret ediyordum tatları berbattı bu ise kullanım açısından daha iyi geldi kesinlikle doktoruma danışıp tam boyunu almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Otal
Esra Otal · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 gündür kullanıyorum. Daha önce bilindik bir çok markadan kullanmıştım fakat 2 gündür kendimi daha enerjik hissediyorum. Şuan koronayım malum halsiz oluyoruz bu dönemde ama ciddi anlamda ev içinde daha aktifim ve sürekli hareket halindeyim üstelik benim gibi zayıf arkadaşlara tavsiye ederim çünkü iştah açma gibi bir özelliği var. Yani bende öyle oldu😂 Demir eksikliği çeken arkadaşlarıma duyurulur "Sakın Kaçırmayın Bu Ürünü" 🌸🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülbeyaz U.
Gülbeyaz U. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun iş hayatı içerisinde vücudumda ağrılar ve yorgunluk oluyordu. Kemik ağrılarıma iyi geleceğini düşünüyodum bu kadar kısa süre etkisinin ne kadar olur bilmiyorum ama bir nevzede olsa hissettirdi gibi. Öyle aman aman etkisini henüz göremedim ama uzun süreli kullanımda daha iyi bir takviye olacağını düşünüyorum bu tarz vitaminlerin düzenli kullanılması taraftarıyım. Tablet boyutu biraz büyük ama yinede yutarken çok zorlanmadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NEŞE K.
Neşe K. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tür ürünler almak istiyor ve araştırıyordum. Fakat bu ürünü duymamıştım daha çok piyasada reklamları olan ve göz önünde olan ürünleri biliyordum. Ürün çok iyi. Takviye vitaminler ile hem vücut sağlığını koruyor hemde zihini güçlendiriyor. Odaklanmayı kolaylaştırıyor. Günümüzde odaklanmak çok zor çünki hepimizin kafasında birden fazla konu var. Bu ürün ile odaklanma kolaylaşıyor. Tavsiye ederim. Merak edenler gönül rahatlığı ile kullanabilirler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife Tuba S.
Hanife Tuba S. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ne şekilde olursa olsun, kronik rahatsızlığınız var ise hekiminize danışmadan kesinlikle bu tip takviye edici gıdaları tüketmeyiniz. Ürünün içeriğindeki vitamin ve mineral çeşitliliği açıkçası istediğim gibiydi. Kemik erimesi ve kas krampları yaşayanlar için önemli bir ürün olduğunu; Çinko ve D3 sayesinde de bağışıklığa önemli destek sağladığını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda A.
Şeyda A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Besin takviyesi olarak tek vitamin veya mineral olmayıp birkaçının bir arada bulunması ekstra güzel bir özellik. İçimi kolay bir hap. Annemle birlikte denedik. Annemin gerçekten sırt ağrılarına iyi geldi. Vitamin eksikliğinde veya bazen gün içerisinde yediğimiz besinlerden yetersiz vitamin mineral aldığımızda böyle bir ürün kurtarıcı oldu. Bir daha almayı kesinlikle düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ç.
Özlem Ç. · 36 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü annem için aldım.malum her kadının belli bir yaştan sonra kemik erimesi sorunu yaşıyor bunlardan biri de annem.Günlük işlerini yaparken namaz kılarken diz ağrılarından çok şikayetçiydi bu ürünle birlikte ağrıları hem hafifledi hem de daha aktif hareket etmeye başladı benim kutumda 15 adet numune boyu vardı bittiğinden yeniden alıcam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Y.
Gamze Y. · 32 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şu dönemde zaten sürekli takviye ürünler kullanıyorum. Bunun içinde de aradığım özelliklerin hepsi var o yüzden içim rahat şekilde kullandım. Eklem ağrısı olanların kullanmasından gerekli bir ürün bence düzenli kullanımda tam etki yi görebileceklerini düşünüyorum. Genel olarak üründen memnun kaldım dediğim gbi ürünü düzenli olarak kullanmak lazım. İçerik olarak çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.