Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neva Naturalis Saç Boyası Seti 7.08 Kum Sarısı
amazon-image
Neva Naturalis Saç Boyası Seti 7.08 Kum Sarısı

Neva Naturalis Saç Boyası Seti 7.08 Kum Sarısı

Neva Naturalis 
  4.47  (603 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Amonyak, rezonsinol, p-fenilendiamin, paraben ve silikon içermez.
  • Mükemmel beyaz kapama sağlar.
  • Özel olarak geliştirilmiş formülü sayesinde gerçeğe ve doğala en yakın renk sonuçları sunar.
  • İçeriğindeki organik sertifikalı bileşenler ve aktif maddeler sayesinde saç telini korur ve yeniden yapılanmasına yardımcı olur.
  • Saça yumuşaklık ve parlaklık verir.
  • Uzun süre kalıcı renkler sunar.
  • %100 vegandır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%26
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

deniz aslı d.
Deniz Aslı D. · 39 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün miktarı omuzlardaki bir saçı boyamak için oldukça yeterli. Şişesi kullanım kolaylığı sağlıyor boyama esnasında. İçerisinden çıkan şampuanı çok beğendim kokusu ve kıvamı çok güzel fakat saç maskesini etkili bulmadım. Saç boyası olarak rahatsız edici kimyasal bir kokusu yok ve sürümü kolay. Saçım boyayı hemen emdi ve beyaz kapatıcılığından memnun kaldım. Boyanın vegan olmasınında çok önemli bir artı özellik olduğunu düşünüyorum. Diğer saç boyalarına kıyasla ürün içeriği hakkında daha çok bilgi vermesi gerektiğini düşünüyorum. doğal içeriğe daha yakın olduğu için paraben, amonyak dışında diğer boyalarda olup da bu boyada olmayan zararlı kimyasallardan kullanılmayanlar var ise daha çok belirtilmeli ve ayrıntıya girilmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SİBEL M.
Si̇bel M. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kumral olan saçlara sahip bir insanım ilk başta vegan olması beni aşırı derecede cezbetti birkaç gün tereddüt ederek kullanmadım fakat biraz araştırma yaptım gerçekten herkes memnun :) ürün kullanımı gayet basit ilk açtığımda paketi burnuma gelen keskin amonyak kokusu yok işte dedim aradığım bu galiba :) evde çok çabuk uygulanan kolay en pratik ürünlerden bir tanesi:) ürünün yanındaki şampuanı ve saç bakım maskesi inanılmaz güzel yumuşacık oldu saçlarım sanki hiç boya kullanmamışım gibi :) duştan çıktıktan sonra saçıma extra bir krem olmadan kolayca tarama işlemi yaptım renk sıkalası o kadar güzel ki sanki hiç boya işlemi uygulamamışım gibiydi baya aşık etti beni kendine :) bundan sonraki favorim kesinlikle tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Kerimoğlu
Sevgi Kerimoğlu · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak alerjik bir tenim olduğundan herşeyi kullanamıyorum özellikle saç boyasında çok daha seçici oluyorum. Saç derisinde oluşan alerjik yaralar daha geç iyileştiğinden hemde saç dökülmesine sebep olduğundan daha dikkatli oluyorum.. Ürünü ilk ufak bir alanda denedim sıkıntı olmayınca tamamına kullandım. Gercekten memnun kalabileceğiniz bir ürün. Evde kullanımı çok rahat ayrı bir kap kullanmanıza gerek yok oksidan kutusuna boyayı döküp çalkalamanız yeterli. Kokusu içerisinde ağır kimyasal olmadığından rahatsiz etmiyor. Göz yakmıyor. Saç boyasında level atlamış bir ürün. Rengide süper canlı ve parlak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Y.
Aslı Y. · 35 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyanın içeriği çok hoşuma gitti amonyak, paraben vs. gibi şeyleri içermiyor.. Ayrıca boyama sırasında problem çıkarmadı..yani kokusuyla boğmadı ya da kaşıntı vs. gibi şeyler de olmadı. kutunun içinden oksidan, krem boya, saç kremi, şampuan ve eldiven çıkıyor. şampuanını kullandım. tek kullanım için ne kadar yorum yapılabilir bilmiyorum ama iyiydi. kutu içeriğinde olması bile hoşluk neticede. boyama sonrasında saçımı kurutmadı, dökmedi. bakım yaptı, eskisinden daha iyi oldu diyemem, zira hiçbir boyadan bunu beklememek lazım. nihayetinde boyama işlemi bu, saçın sağlığı için pek de matah bir işlem değil. ama en azından boyama öncesinde nasılsa saçım, aynen öyle kaldı. bu çok önemli bence. bu kadar övdüm ama bir eksisi var. beyaz kapamada iyi değil. eğer çok fazla beyazınız varsa sizi mutlu etmez. çok beyazım yok veya hiç yok diyorsanız, bir bakın derim. renk tutması konusunda fena değil çünkü. i̇ndirimsiz fiyatı 20 lira civarında, indirimlerde daha da düşüyor. fiyatı da muadillerine göre iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve N.
Merve N. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyama sırasında problem çıkarmadı. yani kokusuyla boğmadı ya da kaşıntı vs. gibi şeyler de olmadı. kutunun içinden oksidan, krem boya, saç kremi, şampuan ve eldiven çıkıyor. şampuanını kullandım.. kutu içeriğinde olması bile hoşluk neticede. boyama sonrasında saçımı dökmedi. bakım yaptı, eskisinden daha iyi oldu diyemem, zira hiçbir boyadan bunu beklememek lazım. nihayetinde boyama işlemi bu, saçın sağlığı için pek de matah bir işlem değil. ama en azından boyama öncesinde nasılsa saçım, aynen öyle kaldı. bu çok önemli bence.tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beren G.
Beren G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koyu kahve saçlarım var, geçen sene ombre yaptırmıştım pandemi dolayısıyla kestirmeye gidemedim. Uçlarındaki sarılar çok açılmıştı rahatsız oluyordum. Çok rengini değiştirmek istemediğimden biraz saç kremi de karıştırarak denedim etkisi tamamen olmasın diye hoşuma gitti. Evde kendim normalde boyama/saç açma yapmıyorum ama yapan arkadaşlarıma tavsiye ederim saçıma zarar vermediği için memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçerik olarak temiz olması olması çok güzel alerjik yapıda olmama rağmen denerken tereddüt etmedim boyama esnasındaki o geniz yakan koku kesinlikle yok. Saçımda boya yoktu kutunun üzerindeki renkten tabii biraz koyu oldu ama beyaz kapatıcılığı güzel. Kesinlikle hazin ve parlaklık sağlıyor fakat yıkamalarda saç kremiyle desteklenmesi şart
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sedef k.
Sedef K. · 38 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç boyası alırken başka marka kullanmaya çok cekinirim hatta almam. Bunu kullanırken de çok tereddüt ettim ama korktuğum gibi olmadı. Bi kere içeriğinde paraben ve amonyak yok ve buda saça zararini azaltiyor. Renge gelince, hazir alınan hiçbir saç boyası açıcı kullanmadiginizda kutudaki rengi asla vermez, buda vermedi tabiki. Kutu üzerinden daha koyu 1 renk oldu, ama saçım yipranmadi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SİNEM B.
Si̇nem B. · 39 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün en güzel özelliği doğal vegan olması , gerçeğe ve doğala en yakın renk sonucu oldu. Kalıcılığı konusunda biraz zamana ihtiyacım var beyazlarımı güzel kapattı rahatsız edici bir kokusu yok, yumuşaklık ve parlaklık vaadinin ise sadece parlaklık kısmını yerine getirdi saçımda herhangi bir yumuşaklık sağlamadı zaten boyalarda içindeki kremi kullanmadan bir yumuşaklık beklemekte yanlış oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan B.
Vildan B. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sac boyası benim icin onemli seciciyim bu konuda bu markayi daha once hiç denememistim içindekileri inceledim deneyimlerken kokusu rahatsiz etmedi birde sacimi boyadigimda sac yankısı diye birsey olmadi bunu cok sevdim tercih ederim bundan sonra gonderilen renk hosuma gitti kum sarisi sac tonuma cok yakındı hemen boyadim harika oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.