Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neva Naturalis Saç Boyası Seti 3.0 Yoğun Koyu Kahve %100 Vegan
amazon-image
Neva Naturalis Saç Boyası Seti 3.0 Yoğun Koyu Kahve %100 Vegan

Neva Naturalis Saç Boyası Seti 3.0 Yoğun Koyu Kahve %100 Vegan

Neva Naturalis 
  4.67  (799 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Amonyak, rezonsinol, p-fenilendiamin, paraben ve silikon içermez.
  • Mükemmel beyaz kapama sağlar.
  • Özel olarak geliştirilmiş formülü sayesinde gerçeğe ve doğala en yakın renk sonuçları sunar.
  • İçeriğindeki organik sertifikalı bileşenler ve aktif maddeler sayesinde saç telini korur ve yeniden yapılanmasına yardımcı olur.
  • Saça yumuşaklık ve parlaklık verir.
  • Uzun süre kalıcı renkler sunar.
  • %100 vegandır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ezgi F.
Ezgi F. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutusunda %100 Vegan yazması ilgimi çekti. İçerisinde amonyak, rezorsinol, p-fenilendiamin, paraben ve silikon içermeyen doğal içerikli bir saç boyası. Bu konuda ilk bakışta oldukça memnun edici bir durum. Boya hazırlama esnasında o rahatsız edici koku olmaması çok hoşuma gitti. Beyazları çok güzel kapattı, çok memnun kaldım. Kutu içerisinden şampuan ve bakım maskesi çıkması da çok güzel, çok beğendim. Boya sonrası saçım yumuşacık ve parlak oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ilknur K.
Ilknur K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
açıkçası ürünü kendim kullanmadım ve anneme hediye ettim. Beyazlarını kapamak için saç boyuyor ve bu üründen de memnun kaldı. o memnun kaldığı için de yukarıda sorulan memnun kaldın mı gibi sorulara evet butonunu işaretledim. saç boyamaya karşı fazla kimyasal içerdiği için genelde önyargım vardır. fakat bu ürünün doğal özler içermesi, çevreden de aldığım duyumlar doğrultusunda beğendim. eğer saçımı boyayacak olursam, bu ürünü tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç boyası tercihimde ilk sırayı alacak. Evde kendim boyadım gayet başarılı oldu sadece baya koyu bir renk koyu kahve ama neredeyse siyah bence. Kendime uygun rengini bulacağım kesin. Uygulaması kolay oldu. Ağır kokusu olmadığı için rahatlıkla boyadım ve baş ağrısı yapmadı. Saçımı boyadıktan sonra kaşıntı olurdu bu kez olmadı. Kesinlikle kendi rengimi bulup tekrar kullanacağım bir marka. Memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadiriye B.
Kadiriye B. · 36 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ben kullandığım ürünlerde zararlı kimyasalların olup olmadığına dikkat ederim ve Naturalis saç boyası içeriğinde amonyak, rezorsinol, silikon, P-Feniledamin ve paraben gibi saça zarar veren kimyasallar içermiyor, üstelik vegan bir formüle sahip ve doğal yağlar&bitki özleri içeriyor. Ben 3.0 Yoğun koyu kahve rengini denedim. Ürünü saçlarıma uygularken kokusu rahatsız etmedi ve saç derimde kızarıklık veya kaşıntıya sebep olmadı. Saçlarımda beyaz teller bulunuyordu. Bu beyazları kapama derecesi ise orta diyebilirim. Yani beyaz olmayan bölge ile beyaz olan saçlar arasında hafif bir renk farklılığı vardı. Bunun dışında ürünün içinde tek kullanımlık bir şampuan ve saç kremi bulunuyordu. Bu ürünleri de saçlarımı duruladıktan sonra kullandım ve memnun kaldım. Ürüne genel olarak bakarsak başarılı bulduğumu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse C.
Buse C. · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç rengim şuan açık olduğu için annemin saçına uyguladım gözlemlediğim etkileri boyarken uyguladığımız ten bölgesinden (alın,kulak üstü,ense gibi)duruladiktan sonra kolay arınıyor saç diplerini kaşındırmıyor. Beyazları etkili bır şekilde kapattı. Rahatsız edici kokuya sahip değil piyasadaki pahalı saç boyaları yerine tercih edicegim bir ürün olabilir denk geldikçe tekrar tekrar alıp kullanabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle bu ürünü kayınvalidemin saçında denediğimi söylemek istiyorum. Yoğun beyazları olan bir saçı harika bir şekilde kapattı. Görsel eklemek isterdim ama kayınvalidem kapalı olduğu için ekleyemiyorum. Çok yoğun bir koku bırakmadı saçta amonyaksız olmasını çok sevdim. Çünkü boyarken normalde boya kokusu beni boğardı öyle bir sorun yaşamadım. Fiyatına baktığımda bi performanstaki bir ürün için bence ideal bir fiyat ama biraz renk kartelası genişletilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cennet K.
Cennet K. · 30 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürüne ba-yıl-dım! Saç boyarken en büyük sıkıntım o yoğun kimyasal kokusu idi bir hafta geçmezdi o koku. Bu boyada saçlarım mis kokuyor, Boyanın yanına krem dışında şampuan da koyan ilk bu markayı gördüm hoşuma gitti. Beyaz kapatmakta bir tık daha iyi olabilir. Gelen boya saçıma göre koyuydu o yönden istediğim tonunu bulursam bu boyadan vazgeçmem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Halime I.
Halime I. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
35 yaşımdayım ilk kez kendi kendime boyadım saçlarımı naturalis e kısmet oldu. Ama tek birşey diyeceğim MUHTEŞEMMMM ... beyazlarım anında kapandı hele de yoğun kahve rengi tonu na bayıldım. Gerçekten bukadar iyi olacağını düşünmemiştim.. yanıldım.. TEŞEKKÜRLER NATURALİS 🤗😍💫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Melek K.
Elif Melek K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyazları tamamen kapattı üstelik kısa bir zamanda. Bunca yıldır ilk defa kokusuz cilde bulaşınca hemen çıkan yastığıma koyu renk bırakmayan her yıkamada akmayan bir saç boyası kullandım. Her yönü ile harika bir ürün vefan olması doğal olması ekstra bir avantaj zaten.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Ece D.
Hülya Ece D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyayı hazırlama aşamasında rahatsız edici bir koku olmamasını çok beğendim. Parlaklık verdi fakat yumuşaklık için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Beyaz kapatmada da bi tık yetersiz sanki parlıyor beyazlar ama genel olarak değerlendirecek olursak ben çokça memnun kaldım. Devamını alır mıyım alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.