NaturaHOT
NaturaHOT vucüt direncini ve bağışıklık sistemini desteklemek için kullanılır. Özellikle sonbahar ve kış aylarında artan soğuk algınlığı ve grip enfeksiyonlarına karşı vücut direncini arttırmak isteyenler için doğal içeriği ile bir destek alternatifidir
1-M.Roxas ve ark. Soğuk Algınlığı ve Grip: Tanı ve Geleneksel, Botanik ve Beslenmeyle İlgili Hususların Gözden Geçirilmesi. Alternatif Tıp İncelemesi Cilt 12, Sayı 1 2007
2-K. Mlynarczyk ve ark. Gıda ve ilaç endüstrisi için fonksiyonel bir bileşen olarak Sambucus nigra L.'nin biyoaktif özellikleri. Dergisi
3- Careddu ve Pettenazzo. Pediyatrik akut solunum yolu enfeksiyonlarında Pelargonium sidoides. Uluslararası Genel Tıp Dergisi 2018:11
4-Riley ve ark. Pelargonium Sidoides Kökü ve Soğuk Algınlığı. Bütünleyici Tıp • Cilt. 18, Sayı 1 • Şubat 2019
5- Seifert ve ark. Daha hızlı iyileşme ve daha az parasetamol kullanımı – akut solunum yolu enfeksiyonu olan çocuklarda EP 7630'un meta-analizi. BMC Pediatri (2019) 19:119
6- Oltean_H. ve ark. Bel ağrısı için bitkisel ilaç (İnceleme). Cochrane Sistematik İncelemeler Veri Tabanı 2014, Sayı 12. Mad. No.: CD004504.
7- H.UĞUR ve ark. C Vitamini ve Hastalıklara Etkisi. Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi Sayı 19, s. 746-756, Ağustos 2020
8- S. Hojyo ve ark. Bağışıklık Sisteminde Çinko Sinyallemenin Rolleri. İmmünoloji Araştırma Dergisi Cilt 2016, Makale Kimliği 6762343
9-Z.Ağırbaslı ve ark. Kovid-19 Pandemi Döneminde Potansiyel Besin Önerileri. /Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi, İç Hastalıkları ABD, Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Bilim Dalı / İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Gıda Mühendisliği Bölümü, BiyofonksiyonelGıdalar ve BiyoaktifBileşenler Araştırma Grubu
Puan dağılımı
Tad, koku, ambalaj ve kullanım kolaylığı olarak gayet başarılı bir ürün. Bu tarz başka markaların takviye ürünlerini kullanıyorum. NaturaHOT ile dene bunu sayesinde tanıştım. İçerik açısından tamda istediğim gibi çıktı. Tedarik edip kullanmaya devam edeceğim. Bu ürünü denememi sağladığı için Denebunu ekibine teşekkür ederim.
Denebunu aracılığıyla tanışıp kullanmaya başladığım ürünlerden biri oldu. Düzensiz çalışma saatleri ev işleri derken genel olarak yorgun oluyorum, hem vitamin takviyesi sağlayarak zinde kalmaya hemde yorgunluğumu bi nebzede olsa alıp yerini enerjiye bırakmasını sevdim. Tadı deseniz mükemmel 🤩
sonbahar ayından itibaren ailecek takvıye edıcı gıdalar alımına daha cok ozen gosterıyoruz.Bu urunde iceriği ile benı zezbetti.Bır hemsire olarak kış aylarında iceriginde c vıtamını,kara mürver ıceren destek ürünlerini kullanmaya ozen gosteren bırı olacak bu urunu ba yıl dımm.Bu ıs bızım destegımız NaturaHOT 🫶🏻
bağışıklık sistemimizi en üst seviyede tutmamız gereken mevsim geçiş döneminde bu ürünü kullanmak benim için iyi oldu. Tadı güzel içeriği onaylı olduğu için gönül rahatlığıyla kullandım. Tam etkisini görmek için biraz daha kullanmam gerekli genel itibariyle güzel ve gerekli bir ürün.
Çok lezzetli. Biraz değişik koksa da tadı mükemmel. Hasta değilken de içesim gelir muhtemelen. Tek sorun ılık suya konması gerektiği yazılı, neredeyse oda sıcaklığında suya koyacaktım. Sonra fark ettim ki görselde bardaktan duman çıkıyor. En azından kaç derece su ekleneceği yazsa daha mantıklı olurdu.
Hastalar için gayet ideal bir çay bence. Daha çok vitamin depolamak için de iyi bir seçenek. Özellikle kış aylarında bağışıklığımız düşüyor ve sıcak birşeyler içerek kendimizi ısıtmak istiyoruz. Bu 2 özelliği de karşılayabilecek bir ürün.
sonbahar ve kış aylarında artan soğuk algınlığı ve grip enfeksiyonlarına karşı vücut direncini arttırmak isteyenler için doğal içeriği ile bir destek alternatifidir. tavsiye ederim tekrar kullanacağım bir üründür.
Yaş aldıkça artık ihtiyaç uyuyorum böyle takviyelere. Gelen paket üzerinde faydaları yazmıyor öyle bi şey olabilirdi belki onun dışında beğendim bütün paket satın alabilirim günlük enerji vermesi için
Tadını çok beğendim. İçimi çok kolaydı. Genelde bağışıklık güçlendirici takviye gıdalarda tüketimden yana sorun yaşarım. Ama içimi çok güzeldi. İçtikçe içesin gelir. Kırmızı meyveli tatları sevenler kaçırmasın
Boğazımda hafif bi şişkinlik ve ağrı başlamıştı ürünü denemek istedim. Öncelikle tadı çok güzel meyve çayı gibi. İçtikten sonra da boğazımı yumuşattı, iyi geldi. Almayı düşünüyorum. Poşet çay şeklinde olmaması da ayrıca tercih sebebim olacak.

