Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Mustela Bebek Masaj Yağı
amazon-image
Mustela Bebek Masaj Yağı

Mustela Bebek Masaj Yağı

Mustela  · www.mustela.com.tr
  4.79  (8180 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Mustela Bebek Masaj Yağı'nın doğal aktif bileşenleri, nemlendirici ve yatıştırıcı faydaların yanında rahatlatıcı etki sunar. Cilt tarafından kolayca emilen bebek yağı, yenidoğandan itibaren kullanıma uygundur.

Nemlendirici yağı elinize alın ve sonrasında bebek veya çocuğunuzun cildine masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%10
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Feyzanur A.
Feyzanur A. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek yağını sadece bebeğime değil kendime de kullanıyorum bunu da kendimde denedim 🙈 Kokusu, kıvamı çok güzel. Yumuşacık bebek gibi bi cildiniz olsun istiyosanız kesinlikle her duştan sonra kullanmalısınız :) Hem nemlendirici hem de vücut losyonu etkisi gösteriyor; aynı zamanda kışıklık, selülit oluşumunu engelliyor. Fiyatı da uygun. Hazır black friday indirimleri varken hemen sipariş etmeye gidiyorum. 🖐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba Işık
Tuba Işık · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin cildinin nemli kalması ve cildindeki yumuşak dokunun korunması için kullanmıştım bir ara. Ancak hiç emilen ve güzel bir dokusu yoktu. Giydirdiğim elbiselerle bulaşıyordu. Bende kullanmaktan vazgeçmiştim maalesef. Denebunu içimde ki o heyecanı yeniden kıpraştırdı. Gelen bebek yağını hemen denedim ve dokuya hayran kaldım. Anında emildi ve cildini uzuuun süre nemli bıraktı. Bundan sonra seçeneğim belli. 🌈❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ali c.
Ali C. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin cildi kuru ve banyo sonrası yağ ile masaj yapıyorum. Saf zeytinyağı kullanıyordum çünkü başka bir markanın yağı alerji yapmıştı. Mustela nın gelen yağını denemek için banyo sonrası uyguladım. Başta yağ hissi oldukça yoğun . Kısa sürede bebeğimin teni yağı çekti. Alerjik bir reaksiyonla karşılaşmadım. Doğal ürün olması içimi rahatlattı zaten. Bebeğinizin alerjik bir teni varsa tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
saffet m.
Saffet M. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir baba olarak kızıma masaj yapmayı çok seviyorum. Mustela bebek masaj yağını ilk defa kullandık. Kızımın cildinde yağlı bir his bırakmadı ve büyük rahatlama sağladı. Bu masaj yağıyla ayaklarına ve karnına masaj yaptık ve gaz sorunumuza büyük ölçüde çözüm sağladı. Masajı kolaylaştıran dokusu, yağlı bir his bırakmaması ve içeriğinin neredeyse %100 organik olması nedeniyle mustela bebek masaj yağından çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher Y.
Seher Y. · 37 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mustela Bebek Masaj Yağını daha önce hiç duymamıştım. Genellikle reklamlarda çıkan diğer markalar gözüme çarpıyordu bu nedenle onlardan alıyordum. Mustelanın masaj yağı da çok güzelmiş gerçekten öncelikle %99 doğal kökenli içeriklerden oluşması çok dikkatimi çekti. Çok da beğendim üstelik. Bebeğimin vücudun sürerken kolay dokusu sayesinde yumuşacık bir görünüşe sebep oluyor. Çok da güzel kokuyor severek kullandım sizlere de tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim A.
Yeşim A. · 33 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok hoş 2 kere kullandım gelen ürünü banyo sonrası çok güzel nemlendirdi ve masaj için gereken kayganlığı sayladi ve yağ dokusu bırakmadı.bebegim 2 yaşında olduğu için masaj pek yapmıyorum hoşlanmıyor yani 1 yaş öncesi bu ürünü kullanırdım kesinlikle kolik ailelere tavsiye ediyorum.icerigi gayet temiz diğer bebek yağları ile kıyasladığımda kesinlikle ve kesinlikle bu ürünü kullanmalarını tavsiye ederim biraz pahalı olabilir ama değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim doğduğundan beri kullandığım bir ürün.. temiz içerikli oluşu, mis gibi kalıcı kokusu, masaj yaparken bebeğin vücudunda yumuşak etki yaratması, sprey şişe formunda olup taşıması ve kullanım kolaylığı yaşatması en sevdiğimiz özellikler.. mustela kalitesi zaten tartışılmaz kesinlikle bütün anne ve anne adaylarına tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arin Arya Y.
Arin Arya Y. · 27 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğumda değil kendimde denedim. Kokusu güzel bana lavanta ve gül esansı karışımı gibi geldi , lazerden sonra kuruyan bacaklarıma sürdüm nemlendirmesi çok iyi. Yüzde 99 doğal kökenli olması da gönül rahatlığıyla kullanmanıza artı etken. Yalnız cilt tarafından hemen emilmiyor iyice vücuda yedirmek gerekiyor . Yani kıyafete bulaşabilir dikkat etmek gerek. Iyi bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senem G.
Senem G. · 36 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Müsteşarım bütün ürünlerini severek kullanıyorum. Çok kaliteli ve oldukça temiz içerikli zararlı kimyasal içermiyor bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Ben bebeğime Kullanırken seve seve kullanıyorum. Kokusu da gerçekten çok güzel ve masaj yaparken bebeğim inanılmaz rahat oluyor ve masaj yaptıktan sonra mışıl mışıl uyuyor teşekkürler mesela
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma T.
Fatma T. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de mustela pişik önleyici ve şsmpuanını kullanmıştık ve çok memnun kaldık. Kaldık diyorum çünkü bebeğim bunlarla hem mis gibi kokuyor hemde banyo yapmayı seven bir bebeğim olduğu için hemen şampuanını gösteriyor. Dolayısıyla biz çok memnunuz ve masaj yağından da oldukça memnun kaldık. Tüm anne ve bebişlere tavsiye ediyoruz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.