Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Molped Ultra Normal Kanatsız Ped
amazon-image
Molped Ultra Normal Kanatsız Ped

Molped Ultra Normal Kanatsız Ped

Molped 
  4.44  (124 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Molped Kanatsız Normal Hijyenik Ped, reglin hafif geçtiği ya da havaların sıcak olduğu zamanlarda daha hafif ve özgür bir his sunar.

Molped'in özgürleştiren yeniliği Kanatsız Ped, regl döneminde hareket özgürlüğü sağlar. Sıcak günlerde ve hafif günlerde, kanatsız formuyla, fresh kokusuyla, ambalaj ve konsept ile uyumlu üst yüzey tasarımıyla ve harika farklılığıyla regl döneminde özgürce hareket etme fırsatı şimdi sizinle. Hipoalerjeniktir ve cilde dosttur.

Dermatolojik olarak test edilmiştir. Rahatınız ve sağlığınız için günlük pedinizi en geç 3-4 saatte bir değiştirmenizi öneririz. Molped ürünlerinin tamamı Helal sertifikalıdır.

Reglin yoğun olmayan günlerinde kullanılmasını tavsiye ederiz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%35
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sinem kardelen U.
Sinem Kardelen U. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paket tasarımı olarak çok estetik kokusu güzel rahat kullanıma sahip bir ped artık favorilerim arasında
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Gizem Y.
Emine Gizem Y. · 38 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif günler için ideal. Lakin yoğun günlerde tercih edilmemeli. Çamaşıra tutunması kanatları olmadığı için sıvı teması olunca bozuluyor ve yanlardan kayma yapıyor. Bu kayma sızdırmaya zemin hazırlıyor. Yine de hakkını vermeliyim ki çok ince olmasına rağmen iyi bir performansı var :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur D.
Yağmur D. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çok cici bir paketi ve çok tatlı bir kokusu var. Özel günlerdeki rahatsız edici kokunun varlığını düşünerek çok iyi tasarlanmış bir ürün. Regl döneminin hafif geçtiği günlerde kendini daha rahat ve hafif hissetmek adına herkesin kullanmasını şiddetle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice Y.
Hatice Y. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı çok güzel ve ayrıca Denebunu sitesinde çıkan ilk mükemmel kutum.Diğer pedlere kıyasla hem daha kullanışlı hemde adet dönemi boyunca sıcak havalarda kurtarıcım oldu.Uzun olması beni ekstra rahatlattı.Gerçekten varlığını hiç hissettirmiyor.Kanatsız formu ve Ped kokusu tek kelime ile harika.Kendine has fresh bir kokusu var.Sızdırma sorunu yaşamadım.Dokusu yumuşacık cildime asla zarar vermedi .Bütün gün o yoğun iş temposu arasında asla kayma dışına çıkma yapmadı.Tüm övgüleri hakkediyor.Molped Kanatsız Hijyenik Ped ile kendimi adet dönemimde özğür hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYCAN Y.
Aycan Y. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tanımında sadece hafif geçen günlerde kullanılabileceği yazıyor ancak özel günlerimi çok yoğun geçirmediğim için tüm regl dönemim boyunca kullandım. Hiç koku ya da kayma yapmadı. Kanatları olmamasına rağmen iç çamaşırıma oldukça iyi tutundu ve incecik olduğu için rahatsız hissettirmedi. Ayrıca paketini çok güzel tasarlamışlar. Yıllardır aynı markayı kullanan biri olarak ilk 2 kullanımdan sonra bile 10 yıllık alışkanlığımı devirdi diyebilirim. Kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda K.
Funda K. · 24 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pedin kullanım amacı reglin hafif geçtiği günlerde hareket kısıtlılığı olmaksızın hareket edebilmemizdi. Reglimin ilk ve son günlerinde yani yoğun olmadığı günlerde kullandığımda hiç sorun yaşamadım. Kanatları olmamasına rağmen kayma yapmadı. Kokusu da gayet güzel ve dışarıya kötü koku yayılmıyor. Vaat ettiği kullanım şeklini fazlasıyla karşılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SELİN D.
Seli̇n D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle tavsiye ediyorum çok hafif hissettiriyor gerçekten hiç rahatsız etmiyor çok ince çok sevimli bir ambalaja sahip içindeki pedlerin her birinde farklı bir resim olması da çok hoşuma gitti aynı zamanda çok hoş bir kokusu var ferah hissettiriyor regl başlangıç ve bitişe yakın kullanılabilecek çok rahat bir ped kesinlikle almaya devam edicem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 25 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet güzeldi çok rahattı giyince taktığımı hiç hissetmedim neredeyse inanılmaz yumuşak bir yapısı vardı kokusu da güzeldi ben beğendimm almam ve kullanmam için güzel bir şekilde yardımcı oldu denebunu teşekkür ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA E.
Fatma E. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde bu ürünü kullanmıyordum fakat denebunu sayesınde bir şans vermiş oldum. Bu zamana kadar neden kullanmadım hıc bılmıyorum, tek kelime ile Harika ! özel günlerimde artık markam belli oldu. Teşekkürler MOLPED :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
medine ç.
Medine Ç. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer kanatlı pedlerin rahatsızlığı hiç yoktu istediğiniz yere yapıştabiliyorsunuz hem daha kullanışlı hem daha hijyenik aynı zamanda çıkartırken de dişer kanatlı olanlara göre daha pratik önerilmesi gereken ürünlerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.