Miseca L-Ascorbic Acid 12% Antioksidan Serum
- Cildin daha canlı ve parlak bir görünüm almasını destekler.
- Antioksidan görevi görerek ciltteki serbest radikalleri engeller.
- Cildi çevresel faktörlere karşı güçlendirir.
- Ton eşitsizliği ve leke problemlerinde tercih edilebilir.
- İnce kırışıklıklara karşı etkilidir. Yaşlanma karşıtı bakım yapar.
- %100 bitkisel kaynaklı içerikler ve vitaminlerle hazırlanmıştır.
İçindekiler: Aqua (Saf su), Citrus Aurantium Amara Flower Water (Portakal Çiçeği Suyu), Propanediol (Bitkisel Nemlendirici/Çözücü), Ascorbic Acid (Saf C Vitamini), Pentylene Glycol (Bitkisel Nemlendirici/Koruyucu), Glycerin (Bitkisel Nemlendirici), Sodium Lactate (pH ayarlayıcı) Sodium Hyaluronate (Hyalüronik Asit), Ferulic Acid (Doğal Antioksidan), Phytic Acid (Doğal Antioksidan), Phenethyl Alcohol (Bitkisel koruyucu), Caprylyl Glycol (Bitkisel Nemlendirici/Koruyucu)
pH: 3.5
Nasıl kullanılır?
4-5 damla ürünü avuç içinizde yaydıktan sonra temiz yüzünüze tampon hareketleriyle uygulayınız. Günde 1 defa sabah veya akşam uygulanabilir. Düzenli kullanımda cildin daha canlı ve parlak bir görünüme kavuşmasına destek olur.
Tavsiyelerimiz: Asit formda olduğu için ciltte hassasiyet yapabilir. İlk hafta 2-3 gün kullanarak cildin tepkisi ölçülmelidir.
Puan dağılımı
uzun süredir aradığım ürüne ulaşmanın sevincini yaşıyorum resmen stoklar yapılsın alan herkese şimdiden hayırlı olsun parlak cildinizin neye borçlu olduğunuzu sorucaklar arkadaşlar bu sorulara alışık olun derim şimdiden
Yoğun bir sorum ilk sürdüğümde cildim yağlı görünüyor bir kaç saniyede emiliyor yüzümde gerginlik hissettim ve sonrasında nemlendirici işe yaradı biraz yapış yapış oluyor
İlk kez çorba vitamini serumu kullanıyorum ancak senelerden ciddi manada cilt bakımı yaparım. Bu ürüne bayıldım. Hep almayı düşünüyorum.
kullanımı kolay sivilce ve yüzümde soyulma yapmadı kokusu dokusu çok güzel.Sadece biraz yapışkan hissi birakti gece kullandığım için sorun olmadı ama etkisi gerçekten farkediliyor.
Ürünün etkisini görmek için uzun süre kullanmak gerekebilir ancak içeriğinin temiz olması, cildimi rahatsız etmemesi önemliydi. Memnun kaldım. Markanın diğer ürünlerini de denemeyi düşünüyorum
leklerimin gittiğini gerçekten farkedebiliyorum 5 günlük kullanmamla. yüzümde parlaklık ve çok ferah bir görüntü bırakması beni kendisine bağladı
Cildi aydınlık ve parlak gösteriyor, üstüne güneş koruyucu kullanıyorum, lekelere karşı etkisi için daha uzun süre kullandığım zaman yorumlayabileceğim.
ilk gün kullanimda bile fark etti gerçekten cildim pasparlak oldu herkes ne kullanıyorsun diye sordu bittikce alacağım bi serum👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Cilde sürdükten birkaç dakika sonra parlaklık ve canlılık veriyor. Ben yatmadan önce sürüyorum birkaç gündür. İyi bir uyku çekmişim gibi yüzüme canlılık veriyor.
ürün işk kullandıgımda hacı misi gibi bir koku veriyor ama yüzde durusunu sevdim fakat 3 ay gibi bir son kullanma ömrü vardı ürün bu kadar kısa sürede bitmez




