Miseca Hyaluronic Acid 2% Nemlendirici Serum
Cilde yoğun nem kazandırılmasını ve var olan nemin korunmasını hedefler.
Cilt hasarlarının onarılmasına, zarar görmüş cilt bariyerinin yenilenmesine yardımcı olur.
Cildin canlı ve yumuşak bir görünümde olmasına katkıda bulunur.
Yaşlanma ve kırışıklık karşıtı bakım yapar.
Tüm ciltlerde ve her rutinde kulllanılabilir.
%100 doğal kaynaklı hammaddelerden ve vitaminlerden oluşmaktadır.
İçindekiler: Aqua (Saf Su), Rosa Damascena Flower Water (Gül Suyu), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Aloe Vera Suyu), Helichrysum Italicum Flower Water (Ölmez Çiçek Suyu), Panthenol (B5 Vitamini), Glycerin (Bitkisel Nemlendirici), Pentylene Glycol (Bitkisel Nemlendirici/Koruyucu), Sodium Hyaluronate (Hyaluronik asit), Trehalose (Şeker), Sodium PCA (Bitkisel Nemlendirici), Beta-Glukan (Bitkisel Nemlendirici Aktif), Hydrolyzed Wheat Protein (Buğday Proteini), Centella Asiatica Extract (Gotu Kola Özü), Panax Ginseng Root Extract (Ginseng Özü), Allantoin (Bitkisel Nemlendirici), Phenethyl Alcohol (Bitkisel Koruyucu), Caprylyl Glycol (Bitkisel Nemlendirici/Koruyucu), Citric Acid (pH Ayarlayıcı)
Puan dağılımı
Hyalüronik serum cilt bakım rutinimde olmazsa olmazımdır. Bir çok markanın serumunu kullandım. Bu ürünün de içeriği de güvenilir buldum. Ciltte hemen emiliyor. Cildimde nem tutuması arttığını hissettim. Bu serum ardından birlikte niacinamide, c vitamini, salisilik asit gibi serumlar kolayca uygulanabilir.
Ürünü yüzümde kullandığımda canlılık veriyor ve etkili olduğunu hissedebiliyorum. Ayrıca ben bu ürünü saçım için kullandığım serum ile karıştırıp kullandım. Çok kuru olan saçlarım gercekten neme doydugunu hissettim. Güzel ürün
Daha önce bilindik bir markanın serumu nu kullandım ve ise yaramadığı için artık serum kullanmayacaktım tam zamanında yetişti bu ürün hedeflerine ulaşan bir ürün
İcerigi guzel bir urun. Nemlendirme etkisi basarili. Bu aralar cildim havalarin sogumasiyla birlikte cok kuruyor. Ve bu urun kuru cildimi cok guzel nemlendiriyor
ürünün kokusu çok güzel, saf gül kokusu zaten.. uygulaması kolay , sonradan cilde verdiği yumuşaklık ve parlaklık çok güzel.. özellikle parlak ve neme doymuş cilt görüntüsü isteyen herkes için ideal
Çok memnun kaldım. Ürünü yüzüme sürünce hızlıca emiliyor. Kullandığımdan beri yüzüm yumuşacık oldu. Dokusu harika çok beğendim. Kullanmaya devam edeceğim.
Ciltte emilmesi çok hızlı ve güzel nemlilik ve dolgunluk sağlamadı çok iyi
Hızlı emiliyor, esas nemlendiricimin öncesinde kullanıyorum. Cildimde herhangi bir rahatsızlığa neden olmadı
Gül kokusunu sevmiyorsanız kullanırken zorlanırsınız onun dışında içeriği ve nemlendirmesi çok güzel
Gerçekten güzel emiliyor ve nemlendiriyor ben memnunum ve tavsiye ederim


