Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Metro Big 3
amazon-image
Ülker Metro Big 3

Ülker Metro Big 3

Ülker Metro 
  4.51  (4329 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nefis Ülker çikolatası, 3 katmanlı lezzet teknolojisi ile buluştu!

İlk katında yer fıstığı ve karamelden gelen enerji, ikinci katında yoğun kekin dayanılmaz lezzeti, üçüncü katında yer fıstıklı granolanın doyurucu etkisi. Metro Big 3 ile doyurucu lezzet ve aradığın enerji hep seninle.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%20
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep Bengüsu G.
Zeynep Bengüsu G. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yer fıstıklı ürünleri genelde çok sevmesem de bu çikolata bu konuda çok başarılı olmuş. Tatlar birbiriyle dengelendiği için bir tat diğer tadın üstüne çıkmıyor. Özellikle kek kısmı brownie hissiyatı veriyor ve çok başarılı. 🍫🍫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hamide A.
Hamide A. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ve tadın 3 aşağı 5 yukarı tadını aroması biliyorum ve bir çok kişi bilyor şimdi onu 3 le çarpın gerçekten yoğun bir tat dolduyla karşışıyorsunuz çok nefis gidenbir aroması var. bir o anda gerçekten tada doymak istersiniz ya iste o doygunluğun zirvesine çıkaran bir lezzet 4 lü sarmal ama 3 kat keşke daha çok katlı olaydı filan işin şakası doyum hazzı yaşamak isteyene tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sermin A.
Sermin A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde tatlı sevmeyen bir insanım ama bu efsane güzel olmuş içinin akışkanlığı yer fıstığı lezzeti bence çok yakışmış ürüne. Metro zaten çocukluğumuzun lezzeti tadı her zaman başarılıydı. Yine yapmış güzel bir şey. Ürünü eşim 4 gözle bekledi ve 1 tane metro ürününü tam 4 kişi yedik kapış kapış :) 3 katlı en güzel lezzet bundan sonra ki adı bizde. Denebunu ailesi ve metroya bu lezzeti tatdırdıkları için çok teşekkür ederim 😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Ş.
Pınar Ş. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genel olarak Metro çikolata seven bir insanım, yer fıstıgı ve karameli de çikolataya çok yakıştırırım. Metro Big'i o kadar beğendim ki o kekimsi yapısı çok hoşuma gitti, tam da canımın cikolata cektigi bir zamanda geldi ve günümü şenlendirdi diyebilirim. Marketlerde görür görmez stok yapıcam diyebilirim. Keki çok hafiflik katmış çikolataya. Tadı çok güzel olmuş. Aileme de denettirdim herkes çok sevdi. Bizden geçer not aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal S.
Hilal S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabahları vazgeçilmezim olan şekersiz ve sütsüz filtre kahvemin yanında nasıl olur acaba diye abur cubur çekmecemden alıp sıcak kahve eşliğinde bir ısırık aldım ve aman tanrım dedim . Aradığım her şeyi tek pakete sığdırmışlar. Pirinç patlağı, çikolata, fıstık , karamel . Bayıldım demek az kalır. Öve öve bitiremem bu lezzeti. Kesinlikle arkadaşlarıma, eşime,dostuma tavsiye ederim. Çok başarılı olmuş ❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan K.
Nurdan K. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası bu kadar güzel birşey beklemiyordum ilk ısırdığımda böyle birşey olamaz dedim tadı efsane bir çikolata sevdalısı olarak bayıldım. Pirinç patlakları yer fıstığının karamelle uyumu keki bütün hepsi bir arada ağzımda bir lezzet şöleni oluşturdu kesinlikle yenj favori çikolatam herkese tavsiye ediyorum mutlaka denemeliler yeni tatlı krizi favori çikolatası
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezel H.
Ezel H. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle muhteşem. Bundan sonraki favori cikolatam. Evet metro çikolatayı seviyordum ama yerken dişimde bıraktığı o sızı yüzünden yiyemez olmuştum ama Metro Big3 deki 3 kat oluşu keki granolasi ve yer fıstığının tadii mükemmel sekilde ağızda bir bütünlük sağlıyor bu çok hoşuma gitti ve karamel yoğunluğu çok daha hafif bence oldukca lezzzetli bir çikolata olmuş tek favorim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Y.
Tuğba Y. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutusunu teslim aldım. Iftarı bekledim ve iftardan sonra metro big 3'ü açtım, bir ısırık aldım ve işte bu dedim. 3 katlı hele yer fıstığının tadı parçacıkları enfesti. Sanırım bu zamana kadar tattığım, müthiş enerji veren harika lezzetli bir çikolata. Kesinlikle artık müptelâsı olacağım. Tatmayan çok şey kaybeder. Benden söylemesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu E.
Duygu E. · 32 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 katli olmasi agiza dolu dolu yogun tadinin gelmesi bekledigimden cok daha iyi bir durum Kesinlikle o yogunluk bayan yoran bir tat degil denge cok güzel kurulmuş. Agiza gelen yer fıstığı tadi o an dolu dolu bir urun yediginin en güzel kanıtı. Kesinlikle cok fazla begendim. Bundan sonra sıklıkla tercih edecegim ürünler arasinda yerini aldi.. ❤️😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra G.
Esra G. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle içinde granola olmasını çok sevdim yerken çıtır çıtır ağzınıza geliyor. Yerfıstığı ve karamel dengesi çok başarılı olmuş. Normalde metronun karameli bana hep çok baskın geldiği için tercih etmiyordum ama bu ürün gerçekten çok lezzetli ve ürün dengeleri çok iyi. Almayı düşünen varsa tavsiye ederim hafif ve yemesi keyifli bir çikolata ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.