Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maybelline New York Super Stay Matte Ink Likit Mat Ruj No:70
amazon-image
Maybelline New York Super Stay Matte Ink Likit Mat Ruj No:70

Maybelline New York Super Stay Matte Ink Likit Mat Ruj No:70

Maybelline New York 
  4.61  (175 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Süper mat, süper kalıcı, süper yoğun renkler, süper etki!

Super Stay Matte Ink Ruj Ailesi ile tanış.

  • Süper mat, süper kalıcı, süper yoğun renkler.
  • 16 saate kadar kalıcı süper etki.
  • 27 renk seçeneği

Nasıl Kullanılır?

İnce bir tabaka halinde uygulayın ve kurumasını bekleyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%19
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşegül P.
Ayşegül P. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel sanki karamelli bir çikolataymış gibi kokuyor. Bu zamana kadar koku yönünden desteklenmiş kullandığım en iyi ruj. Fırçası çok ergonomik. İnce detayları rahatlıkla verebildiğiniz bir fırçası var bu yüzden ruj sürmek için harcanan zaman çok kısalıyor. Sürdükten sonra ağıza herhangi bir kötü tat veya koku vermiyor. Matlığı çok güzel. Kullandıktan bir süre sonra yüzümü yıkamam gerekti ve suyla çıkmadığını gördüm kalıcılığı çok yüksek. Su ya da yemekle dağılmaması en önemli özelliği, dudakta rengini ve dokusunu koruyor. Bir süre sonra dudakta pütür pütür dalga dalga bir görünüm vermemesi, renkte dalgalanmalar oluşturmaması en sevdiğim yanı oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irem C.
Irem C. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün için şu ana kadar sahip olduğum ücretsiz Denebunu kutularından çıkan en güzel, beni en meraklandıran ürün diyebilirim. Özellikle çıkan rengin (70 amazonian) günlük kullanıma uygun, kahverengi tonlarda olması çok hoşuma gitti, kırmızı ya da bordo renklerde bir ürün çıksaydı bu kadar sık kullanamayacağım için bu kadar heyecan yaratmazdı bende. Ürüne gelecek olursak, dudağımda beni rahatsız edece bir ağırlık, yapış yapışlık yaratmadı. Kalıcılığı güzel ancak yağlı bir şeyler yerken biraz ortadan silinme yapabiliyor. Ancak genel anlamda başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum, başka renkleri de denemek isteyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fırçasının yapısı itibariyle sürümü çok kolay. Sürdükten kısa süre sonra kuruyarak matlaşıyor. Rujdan önce nemlendirici sürdüğümden herhangi bir kuruma çatlama yapmadı. Dudağım da ağırlıkta yapmadı. Yaklaşık 6 saat kadar test ettim, yemek yedim, bişeler içtim yerinden hiç oynamamış. Çok memnun kaldım güzel bir ruj. Renginin bana uygunluğundan sürekli kullanıcam :)) teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kırmızı tonlarından birini çok severek kullanıyorum. Asla bulaşmıyor ve gün boyu kalıcı. Normalde mat ruj kullanmasam da özel günlerde ve gece dışarı çıkarken sürekli tazelemekle uğraşmamak için hep bu ürünü tercih ederim. Gönderilen ton cilt tonum sebebi ile soluk bir görünüm verdi ancak ürünün başka renklerini yeniden alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep A.
Zeynep A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda keşfettiğim en güzel şey bu ürün oldu.. Kalıcılığı, kokusu, ve ruj tazeleme ihtiyacını ortadan kaldırması gerçekten harika. Bu rujun diğer tüm tonlarınıda almayı düşünüyorum kesinlikle kurtarıcım olacaklar:) çevremdekilere tavsiye etmeye başladım bile. Teşekkürler:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansel B.
Cansel B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten bu güne kadar gördüğüm en kalıcı ruj:) çıkarırken zorlandım resmen bayağı uğraştık hatta:) tam beğendiğim tonunu keşfedemedim henüz:) sadece gün içinde iç kısımlar gidiyor dudakta çizgi gibi kalıyor. Ama çok zor çıkıyor gerçektn:) temizleme alternatifi bulmak lazım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeki Nabi T.
Zeki Nabi T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
16 saat kalıcılık sloganını duyunca ihtimal bile vermemiştim, hatta instagram yorumlarında yine abartıyorlar diye düşündüm ama gerçekten kalıcılığı beni şaşırttı. rengi bir tık açık gibi bana ama iki kat sürünce gayet de güzel oldu. seve seve kullanıyorum şu an, kesinlikle başka renklerini de en yakın indirimde alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren C.
Yaren C. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ef sa ne bir ürün. Bana gelen rengide gerçekten çok beğendim. Kalıcılığı harika. Özellikle test etmek için dondurma yedim, kahve içtim asla silinmiyor. Bir rujun en önemli özelliği zaten benim için kalıcılık ve beklentimi karşıladı. Aynı zamanda dudağı aşırı kurutmaması da güzel...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra T.
Kübra T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde koyu renk rujları tercih etmememe rağmen bu ürünün rengine bayıldım. Kalıcılığı ve matlığı gerçekten çok iyi. Maybelline markasının ürünlerini çok severek kullanıyordum, bu ürün de favorilerimden biri olacak bundan sonra
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek Y.
Melek Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün inanılmaz kalıcı ve dudakla hemen bütünleşiyor gün boyu tazeleme gereksinimi duymadım tabiiki ilk sürdüğüm andaki kadar canlı olmasa da yine de dudağımdan hiç gitmedi diyebilirim, çok beğendim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.