Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maybelline New York Color Sensational Made For All Ruj Plum For Me
amazon-image
Maybelline New York Color Sensational Made For All Ruj Plum For Me

Maybelline New York Color Sensational Made For All Ruj Plum For Me

Maybelline New York 
  4.07  (413 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Tek renk, herkeste güzel!

50 farklı cilt tonunda test edilen ve herkese yakışacak evrensel tonlarda üretilen Yeni Color Sensational Made For All Ruj Serisi ile aradığın ruj rengini bulmak artık çok kolay.

Renk kodu:388

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%33
%38
%17
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra G.
Büşra G. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde ruj kullanmayı çok seven biri değilim ve kullandığımda da belirli renklerin dışına (ki bu renk her zaman bordodur) asla çıkmam. Ürünü ilk sürdüğümde ön yargılıydım. Tenime uymayacağını ve güzel durmayacağını düşündüm. Sonuç ise şaşırtıcı oldu. Etrafımdaki insanların beğenisi genelde önemlidir ancak kendim beğenmem çok daha önemlidir. Ürünü sürer sürmez dokusundan çok memnun kaldım ve rengi de gerçekten kendime yakıştırdım. Üstelik ürün bahsedildiği gibi her ten rengine gerçekten uyumlu. Gündelik çok kullanmasam dahi artık ruj sürmek istediğimde elimin altında artık kalıplaşmış bordo rujumdan hariç bana yakışan bir renk var :) Kendi sınırlarımı değiştirmeme vesile olduğu için hem denebunu.com ailesine hem de Maybelline New York'a çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayda K.
Ayda K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı muhteşem, dokusu yumuşacık. Hem nemlendiriyor, hem de renk olarak çok kalıcı. Hatta o kadar kalıcı bir renk ki, bırakın yemekten sonra çıkmasını, vazelin gibi yağlı bir kremle çıkarmaya çalışınca da çıkmıyor. Sürdükten sonra o akşam, hatta sonraki güne pembelik özellikle dudak kenarlarında hafif kalıyor. Sürmesi kolay. Özellikle koyu renk rujlarda yaşadığım kurutma özelliği bu rujda hiç olmadı. Tek handikapı benim dudaklarım genelde kuru olduğu için eğer kalem sürmeden bu ruju sürersem, dudaktaki ince çizgilere dolup sanki taşmış gibi duruyor, görütü kötü oluyor. Sanırım nemli yağlı yapısı da bunu sağlıyor. Kalemle kullanmak daha etkili oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında tonu çok güzel kalıcılığı da ortalama. Ancak ben tam dış kutusundaki rengi gibi duracağını düşünmüştüm daha çok pembelik barındıran bir renk olarak düşünmüştüm ama dudağımda tam olarak siglamen rengi durdu morluk barındırıyor net olarak.Gün Işığa göre Fuşya gibi de görünüyor o zaman çok beğendim kendime de yakıştırdım ama az ışık olan yerlerde morumsu durduğu ve mor tonlu rujları kendime yakıştıramadığım İçin arkadaşıma hediye ediceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime G.
Fadime G. · 33 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Esmer olduğum için mürdüm tonları tenime yakışmadığını düşünüyorum ve ağzımı olduğundan daha büyük gösteriyor. Buna ek olarak koyu renkler kullandığımda birşeyler yiyip içtikçe kolay siliniyor ve çirkin bir görüntü oluşturduğu için tercih etmiyordum. Denediğim ürün ise tenimde sırıtmadı. Ve çok uzun ömürlü gün boyu neredeyse 12 saat tenimde kaldı. Ve şerit şeklinde silinmiyor, tüm dudakta eşit oranda tonu azalıyor. Bu da günün yoğunluğunda sürekli ruj yenileme derdini ortadan kaldırıyor. Ve doğal bir görünüm sağlıyor. Dokusu çok yumuşak dağılma veya topaklanma olmuyor. Yoğun sürüldüğünde kadınsı ve iddalı bir görünüm, hafif miktarda sürüldüğünde doğal bir dudak rengi sağlıyor. Özellikle benim gibi esmer-buğday tenli bir insanı düşündüğümüzde kesinlikle tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceysu U.
Ceysu U. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün rengi çok hoş kokusu ve dokusu da hoş ben bu ürünü direkt sürmekten çok dudağıma çok az değdirip parmağımla dağıtarak kullanmayı sevdim o zaman cok doğal bi pembelik veriyor direkt sürünce rengi bana çok fazla geliyor ama ürün elime geçtiginden beri cebimde taşıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nil G.
Nil G. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajını görmeniz bile bu ürünü almanız için bence yeterli bir renk tatlılığında, bu tonları riskli buluyor olmama rağmen evrensel tonlar konseptini duyduğum anda bu kadar yakışacağını düşünmezdim :) Çok iddialı bir o kadar da abartısız duran bir ton. Sürülüşü, dokusu çok güzel ve kalıcı. Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayten I.
Ayten I. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sigara kullanan biri olarak bulaşmayan bir dokusu olduğu için gayet güzel 👍🏼 kolay sürülebilen yapısı çok iyi 👍🏼 sabah sürüp evden çıktım gece eve döndüğümde hala dudaklarımın bakımlı tutması harikaydı 👌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin T.
Burçin T. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beni en çok şaşırtan özelliği kalıcılığı oldu. Gün içinde fazla yenileme gerektirmedi ve eve döndüğümde de makyaj temizleyici kullanmama rağmen zor çıkardım. Dokusu harika, yumuşacık, sürümü kolay ve kokusunu çok sevdim. Ayrıca gerçekten de herkese yakışıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren E.
Ceren E. · 30 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu gerçenten harika tek bir sürüş ve çık Kalıcılığı çok başarılı o kadar yedim içtim hala dudaklarımdaydı Renk gerçekten güzel esmer olmama ragmen bu tonlarda hiç ruj kullanmadım ama artık kullanacagım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza M.
Feyza M. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buğday tenli olduğum için genellikle kahverengi tonlarından bir türlü kaçıp mürdüm veya kırmızı tonları kendime yakıştıramıyordum.Fakat bu ürün sayesinde yeni kırmızı rujumu buldum ve artık kırmızı ruj sürebiliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.