Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maybelline New York Falsies Lash Lift Maskara
amazon-image
Maybelline New York Falsies Lash Lift Maskara

Maybelline New York Falsies Lash Lift Maskara

Maybelline New York 
  4.65  (836 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Artık profesyonel kirpik lifting görünümü için saatler harcamana gerek yok!

Maybelline New York'tan kirpik lifting etkili Yeni Falsies Lash Lift Maskara. Fiber içeren formülü ve çift kıvrımlı fırçası ile uzun, hacimli ve kalkık görünen kirpikler! 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

gamze d.
Gamze D. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü çok beğeniyorum ve uzun zamandan beri maybelline maskaralarını kullanıyorum. çok memnunum çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. kirpiklerime kirpik kaldırıcı kullanmadan gayet güzel bir şekilde kaldırıyor ve kirpiklerim çok hacimli. kirpiklerimi asla birbirine yapıştırmıyor. harika kirpiklere sahip olmak için mutlaka denemelisiniz. kirpiklerim daha siyah ve daha hacimli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel S.
Sibel S. · 43 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk geldiği zaman normal bi maskara diye düşündüm koydum bir kenara dışarı çıkacaktım onu deniyim dedim bütün kullandığım ürğnleri inanın bana attım nasıl bir dolgunluk nasıl uzun kirpikler ben böyle bir ürün daha görmedim bundan sonra tek kullanacağım maskara teşekkürler denebunu iyiki üye olup bu güzel ürünleri kullanmaya hak kazanmışım 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göknur G.
Göknur G. · 31 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maybelline maskaralarını genel olarak çok beğenirim zaten ama bu maskara tam anlamıyla favorim diyebilirim. Kiripiklerimi müthiş bir şekilde kaldırıp kıvırdı ve asla birbirine yapıştırmadı. Kalıcılığı ve akma yapmaması ayrıca gönlümü fethetti saatler sonra bile düşmedi kirpiklerim. Bitince kesinlikle tekrar tekrar alacağım ve herkese önerebileceğim bir maskara.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin S.
Yasemin S. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ambalajını, kapak kısmındaki kilit sistemini ve fırçasını beğendim. Sürümü kolay ve kirpikleri tek tek ayırıyor. Tek kat sürdüğünüzde bile kirpilerinizi kaldırıyor ve belirginleştiriyor. Uygulama üstünden saatler geçse bile akma ve bulaşma yapmıyor. Aldığınıza pişman olmayacaksınız. Bittiğinde tekrar alacağım bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal E.
Hilal E. · 32 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sarışın olmam nedeniyle genelde siyah maskara kullandığımda dipleri sanki ayrık gibi kalıyordu ama bu maskaranın fırçasıyla tam anlamıyla kirpiklerimin dibinden ucuna kolay ve tam bir uygulama yapabildim. Ayrıca ürünün kesinlikle akma, bulaşma gibi problemleri de yok. Aksine unutup gözümü ovuşturdum ve korktuğum başıma gelmedi. Çok sevdim. (:
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike B.
Melike B. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısa ve düz kirpiklere sahibim, normalde kıvrık ve uzun kirpiklere sahip olmak için kulladığım maskarayı 2 kat uygulamak zorunda kalıyordum hatta 3. kat olduğu bile oluyordu. Bu maskara lifting etkisini ilk katta veriyor. Ayrıca kalın maskaralardan etki alamayacağım konusunda da yanılmışım bu maskara mükemmell!! Ve rimelin dışının rengide göz alıcı, hoş görünüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saniye D.
Saniye D. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok başarılı bi ürün olmuş ben rimel kullanmadan önce her zamann kirpiklerimi kivirir öyle kullanırdım ama bu ürünü kullandigimda buna gerek kalmadığını görüyorum tabi ki kıvrılmış kadar değil ama gayet iyi bi ürün bitince almayı düşünüyorum herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Nur Y.
Ayşe Nur Y. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
B A Y I L D I M Tek kelimeyle müthiş bir maskara ben normalde kıvrımlı fırçaya sahip maskaraları tercih etmem sanki kıvrımlı kısmına gelen kirpiklerim olmayacakmış gibi hissederdim onun için hep düz fırçaları tercih ettim.Ama bu maskara sayesinde fikrim tamamen değişti.Ne güzel şeymişsin ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıla K.
Sıla K. · 29 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kum saatine benzeyen fırçası kirpik köklerini tamamen kavradığı için kaldırması gayet iyi ayrıca artık kirpik kıvırıcıya ihtiyacım yok çünkü sürdüğünüz anda hacimli ve kıvrık kirpiklere sahip oluyorsunuz ve benim için en önemli özelliği ise kirpikleri birbirine yapıştırmadan tek tek ayırması mükemmeeeeellll bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar G.
Pınar G. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kirpikleri çok güzel bir şekilde kaldırıp kıvırıyor. Tek tek ayırdığı için de çok güzel görünmesini sağlıyor. Ayrıca kıl fırçaya sahip olması beni çok mutlu etti. Maybelline markasının maskaralarından zaten çok memnundum. Bu maskarayı da bittiğinde yeniden alırım. Herkese öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.