Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maybelline New York The Colossal Maskara
amazon-image
Maybelline New York The Colossal Maskara

Maybelline New York The Colossal Maskara

Maybelline New York  · www.instagram.com
  4.22  (4107 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Anında devasa hacimli kirpikler için, devasa fırça ve kolajen içeren formülü ile Yeni Colossal Maskara!

Nasıl Kullanılır?

Kökten uca doğru zikzak hareketlerle uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%31
%12
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İkbal Hümay A.
İkbal Hümay A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısa kahverengi kirpiklerinden pek memnun olmayan, açık tenli, mavi gözlü bir insanım. Haliyle çok çeşit maskara deneme şansı buldum. Maskaraların çoğu, ince kirpikleri birbirine yapıştırdığı ve topaklanma yaptığı için, iyi maskaralarla karşılaştığım zaman mutlu oluyorum. Maskaradan beklentilerim: tel tel ayrılmış uzun ve hacimli kirpiklerim olsun, gün boyu akmasın, temizliği zor olmasın ve kısa sürede topaklanmasın. Bu maskarayı kullanmaya başlayalı 1 hafta olduğu için uzun vadede topaklanıyor mu bunu bilmiyorum ama kirpiklerimi tel tel uzatıp yoğun gösterdiği kesin. Eşim kirpiklerimdeki değişimi masanın diğer ucundan fark ettiğine göre, bu hacimli kirpikler için 5 puanı hak ettin Maybelline :) Abdest alanlar ve gün içinde yüzünü tazelemek için su ile yıkayanlara bonus yorum; waterproof değil -üzerinde yazmıyor- ama yüzü su ile yıkayınca akmadı. Ayrıca gülerken 3-5 yaş geldi gözümden, o zaman da akmadı. Ama hunharca ağlarsam ne olur, onu bilemiyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Y.
Kübra Y. · 33 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
maybelline new york the colossal mascara'yı düzenli olarak kullanan biri olarak bu maskarayı sürdüğüm kirpiklerimin daha yumuşak kaldığını hissettim. Elimle dokunduğumda hissettiğim yumuşak doku hoşuma gitti ve daha doğal geldi. Sürümü de daha yumuşak ve bu da güzel hissettiriyor. Ayrıca benim için kolay temizlenmesi de önemli. Sanırım siyahlığı çok yoğun olmadığından temizlenmesi de daha kolay. Ama çok yoğun siyahlık isteyenler memnun kalmayabilir. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Ancak istediğim kadar fazla uzatmıyor. Aslında sanırım tüm bunlardan ötürü kullandığınız diğer maskaralara göre gözde duruşu çok daha doğal. Günlük kullanımda rahatlıkla tercih edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna G.
Aleyna G. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha önde duyup da fakat kullanmadığım bir üründü çok sevdiğim bir markadan vazgeçmek istemiyordum daha önce kullandığım fakat ihtiyacım olan bir kutuyu almam gerektiğinde içimde bu maskara vardı ve geçirdiğimiz günlerden dolayı makyaj malzemesine ihtiyacım vardı ve alacak yer yoktu . Canım sıkıldığında kendime vakit ayırdığımda makyajımda kullandım ve gözle görülür hacim ve kirpikleri ayırışını çok beğendim. Çok memnun kaldım. Çok da tavsiye ederim. Daha önce kullandığım ürünün daha pahalı olmasına rağmen tercihim artık bu dur.🙏🏻🤍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır almayı düşündüğüm bir maskaraydı ve sonunda alıp deneme fırsatı buldum.Gerçekten de kirpiklerimi tek tek ayırıp hacim ve dolgunluk verdiğini söyleyebilirim. Kirpiklerim uzun ama kumral olduğu için uzun olduğu pek belli olmuyordu. Bu maskara kirpiklerimin uzunluğunu ortaya çıkardı diyebilirim.Takma kirpik etkisi yarattığını da söyleyebilirim.Kolejen içeren formülü ve devasa fırçası ise mükemmel.Çok memnun kaldım.Bundan sonraki maskaram kesinlikle bu.Herkese kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla A.
Çağla A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayalim kıvrık, örümcek bacağı görüntüsü olmayan ayrık kirpiklerdi. Düz kirpiklerim olmasından ötürü ürünü inceledim ayrıca kirpik kıvırıcı kullanmaya da çekiniyordum. Fakat bu rimel vaadini yerine getiriyor kıvrık kirpiklere sahip oluyorsunuz. Sürüp dışarı çıktığımda arkadaşlarım kirpiklerimi hemen farketti ve yüzümü güzelleştirdiğini söylediler. Kirpiklerim uzun olmasına rağmen düz olduğundan çok fark edilmiyordu. Ama şimdi ürünü bitirmeden yenilerini stoklamaya başlayacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi T.
Sevgi T. · 33 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir maskaranın benim için en önemli özelliği kirpikleri dipten bulaşmadan kavrayarak sürülmesidir. fırçası kalın olmasına rağmen bunu yakalayabildi. oldukça hacimli bir görüntü veriyor. ayrıca çabuk kuruyarak topaklanma yapmadı bende. markanın bir çok maskarasını denemiştim bu ürünü ilk kez denedim uzun bir süre vazgeçilmezim olacak gibi duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ozlem A.
Ozlem A. · 44 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzunluk ve hacim kazandiran guzel bir urun.kirpikleri tek tek ayiriyor.surdugum ilk kat bile kirpiklerimin hacimli gorunmesini sagladi.topaklanma yapmiyor.lavanta benzeri bir kokusu var.herseyi ile cezbedeci. Bu maskara tum beklentileri karsiliyor.Suya dayanikli bir urun olmadigini belirtmeliyim. Aglamamaya ve yagmurda kalmamaya dikkat edin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda T.
İlayda T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten maskaralarını çok beğenerek kullandığım bir marka Maybelline. Önceden lash sensational maskarasını kullanıyordum, bittikçe alıyordum. Sanırım bu durum The Colossal maskara sayesinde değişecek :) Kıl fırça kullanamama rağmen bütün önyargılarımı kırdı ve bana kıl fırçaları sevdirdi. Yapıştırmadan güzelce hacim veriyor. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hilal y.
Hilal Y. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sarışın olduğum için kirpiklerim maskarasız heme hacimsizdi hem de görünmezdi. Bu yüzden aradığım maskara tam olarak bu özelliklere hitap etmesi gerekiyordu. Daha öncesinde birçok marka denememe rağmen birkaç kullanımdan sonra gereken hacimi alamıyordum. Ama bu maskara son raddeye kadar hem hacim hem kıvrıklık verdiği için bundan sonra hep tercih edeceğim marka oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Nur G.
Sena Nur G. · 23 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kirpiklerimde etkisini çok beğendiğim bir ürün oldu. Bu maskaranın yoğun siyahlığı ve verdiği uzunluk benim en beğendiğim özelliği oldu. Beğenmediğim tek özelliği kıl fırça olması o da tercih meselesi tabiki.. Orijinal fiyatı 60 tl olan bir maskarayı bu kutu ile beraber aşırı uyguna deneme fırsatına sahip olduğum için çok mutluyum. Teşekkürler denebunu❤️👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.