Matrix Total Results Unbreak My Blonde Onarıcı ve Güçlendirici Şampuan
Unbreak My Blonde onarıcı ve güçlendirici bakım sistemi, renk açma işleminden dolayı zarar görmüş ve yıpranmış bütün saç tipleri için bağ güçlendirici bakım sağlar.
İçerdiği sitrik asitle, zayıflamış saç tellerini güçlendirir, parlaklık ve yumuşaklık katar. Unbreak My Blonde sistemi 3 adımdan oluşur: şampuan, bakım kremi ve durulanmayan bakım kremi. Unbreak My Blonde sistemi düzenli olarak kullanıldığında sıradan şampuanlara göre 3 kat daha güçlü saçlara sahip olmanızı sağlar.
Renk açma işlemi görmüş ve yıpranmış saçları güçlendirir. İçerdiği sitrik asit ile zayıflayan bağları güçlendirirken saçın ihtiyaç duyduğu temizliği ve yoğun bakımı sağlar. Unbreak My Blonde sistemi bakım kremi ve durulanmayan bakım kremi ile birlikte kullanınız.
Nasıl Kullanılır?
Islak saça uygulayın, köpürterek masaj yapın ve durulayın. Gerekirse tekrarlayın. Saç bakım rutininize bakım kremi ile devam edin.
Puan dağılımı
İlk defa duydum bu markayı ama ilk kullanışta farkı anladım resmen. Benim saçım hemen yağlanan kuru ve çok dökülen bir saç. Birsürü ürün değiştirdim çünkü saçım hiçbirşekilde istediğim gibi olmuyordu. Bu ürünü öneririm.
Daha önce hiç duymadığım bu ürünü denebunu sayesinde kullanma fırsatı oldum saçlarımı yeniliyor güçlendiriyor ve saçımı yumuşaklık katıyor uzun süre kullanımda saçlarıma daha çok fayda sağlayacağını düşünüyorum
Daha önce duyduğum ama fiyatından dolayı alamadığım bir şampuandı. Begenmesem param boşa gitmesin diyordum ama şimdi gönül rahatlığıyla alabilirim. Saçlarımı parlak ve yumuşak yaptı. Dökülmesinde azalma oldu. Çok beğendim.
Ürünün köpürmesi , parfüm kokmayışı,yıkarken saçı onarma hissi vermesi çok hoşuma gitti. Saçlarım kıvırcık ince telli olmasına rağmen ne bir elektriklenme oldu ne de kafama yapışma hissi. Tertemiz bir his yarattı bende .
Bu tarz bir ürünü değerlendirebilmek için bir süre kullanım sağlamak gerekli olduğunu düşünüyorum. Saç bakım ürünlerinde tekli şaseler ile yeterli denge ve etki bulunamayacağı için bu ürün için bir değerlendirme yapamayacağım.
Kokusu "citric acid"-den dolayı limonlu bir koku ve çok güzel, yoğun bir kokusu var. Ben saçlarımı yıkandıktan sonra sanki saçlarım "ilk kez bu kadar temiz oldu" hissi verdi. Sanki kafa derim arınmış gibiydi, nefes alıyordu. Bu hissi çok sevdim.
İlk kez denedim ve bayıldım, öncelikle aşırı bir parfüm kokusu yok, aşırı aşırı köpük olmuyor ki bu da güzel bir özellik,bir defa yıkama ile temizlendiği hissettim ama ben en çokta verdiği yumuşaklıgi sevdim, kesinlikle alıp kullanirim
Yani tek yıkama için birşeyler söylemek ne kadar doğru bilemiyorum ,dökülme konusundaki başarısı uzun vadede anlaşılabilecek birşey .Ama yıkama sonrası saçta bıraktığı his güzel ,yumuşak ve güzel kokulu
Birçok marka şampuan kullandığım halde , hiçbir markanın bu kadar çok saçımın kabarıklığını götürdüğünü görmedim . Kırık görüntüsünü götürdü ğünü görmedim. Çok memnun kaldım fiyatı pahalı olsada saçlarınıza değer veriyorsanız tavsiye ederim
Bilmediğim bir üründü ilk kez deneme olarak kullandım kokusu en sevdiğim nokta oldu.Karizmatik bir kokusu var gerçekten sevdim.Köpürmesi, temizlemesi, şampuan kıvamı falanda baya iyiydi.Gelecekte alıp kullanabileceğim bir marka olabilir.

