Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maruderm Niacinamide %10 Leke Karşıtı ve Gözenek Sıkılaştırıcı Krem
amazon-image
Maruderm Niacinamide %10 Leke Karşıtı ve Gözenek Sıkılaştırıcı Krem

Maruderm Niacinamide %10 Leke Karşıtı ve Gözenek Sıkılaştırıcı Krem

Maru.Derm 
  4.49  (259 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Parfüm, Paraben, Sles ve SLS İçermez.
  • %10 Niasinamid içeren formülüyle gözenek görünümünün azalmasına ve sebum üretiminin düzenlenmesine yardımcı olur. Hyalüronik Asit, Pantenol ve Skualen ile güçlendirilmiş formülü cildin daha pürüzsüz ve aydınlık görünmesini sağlar.

Nasıl kullanılır?

  • Kullanım Şekli/Uyarılar:Temiz cildinize sabah ve akşam masaj yaparak uygulayın. Haricen kullanılır. Tahriş olmuş ciltte kullanmayınız. Ürünü kullanmadan önce istenmeyen olası yan etkileri ve tahrişi önlemek için yama testi yapmanız önerilir. Tahriş durumunda kullanmayı bırakınız ve bir dermatoloğa danışınız. Gözle direkt temasından kaçınınız. Temas halinde bol su ile durulayınız. Çocukların ulaşamayacağı bir yerde muhafaza ediniz.
  • Ingredients: Aqua, Niacinamide, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Allantoin, Squalane, Sodium PCA, Inulin Lauryl Carbomate, Potassium Cetyl Phosphate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Tetrasodium EDTA.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%30
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma Betül A.
Fatma Betül A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel nemlendiriyor ve ilk günden itibaren cildimin daha aydınlık ve duru bir görünüm kazanmasını sağladı. Verdiği yumuşaklık o kadar belirgin ki ilk kullandığım günün akşamında eşim “Cildine farklı bir şey mi sürdün? Normal haline göre daha yumuşak olmuş” dedi. Yazın daha sıcak havalarda yağlandırır mı emin değilim ancak şu an için yağlanma problemi yaşamadım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün gramajı çok iyi tam boy olarak gönderikmiş. Lekelere karşı çok etkili olduğu söyleniyor ama henüz kısa bir sürede bu beklentiye girmek doğru olmaz diye düşünüyorum. ancak ürün çok hızlı bir şekilde uygulanıyor yoğun kıvamlı ve yağlı bir krem değil çok hızlı dağılıyor ve yağlı his bırakmadan cildimi yumuşacık yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
feyza T.
Feyza T. · 33 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
markayı çok merak ediyordum tam cilt sorunum için lekelere karşı ve gözenek sıkılaştırıcı bir ürün. silikonumsu bir yapısı var gözeneklere çok iyi geliyor. lekeler için uzun süre denemek gerek tam boy olduğu için deneyip görebileceğim işe yararsa tekrar satın alacagim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
lekeler için yorum yapmam doğru olmaz çünkü çok fazla açılma olmadı. ilerleyen günlerde daha etkili olacaktır. kremin kıvamı muhteşem. çok az miktarda sürmek yeterli geliyor. ambalajı büyük olduğu için aylarca kullanılabilir. çok beğendim umarım lekelerdede muhteşem etki sağlar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal T.
Hilal T. · 22 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandıktan sonra yumuşaklık hissi çok hoşuma gitti. Düzenli ve doğru kullanımda gözeneklerimi küçülttü. Yağlanma problemi yaşamadım. Yağlı his de bırakmıyor. Lekeler konusunda da başarılı olduğunu söyleyebilirim. Boyutuna bayıldım, hemen bitmemesi çok güzel. Ben memnun kaldım, kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı ve akneli bir cilde sahibim ve kendime uygun nemlendiriciyi bulmakta zorlanıyordum. Ancak bu ürünü çok beğendim. Cildimi çok güzel nemlendirdi ve sonrasında yapış yapış bir his bırakmadı. Ayrıca cilt bakımımda aknelerimi söndürmeye yardımcı oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Y.
Gizem Y. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanıma göre akşam yatarken sürmüştüm sabah kalktığımda normalde yüzüm yağlanır ama sabah yağlanmamıştı bu beni mest etti memnun kalacağımı düşünüyorum tabi zamanla kullandıkça etkisini göreceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
maru derm markasiyla dene bunu sayesinde tanistim daha once 2 urununu daha kullandim icerik ve etki olarak çok basarili urunler kullanmaya devam edecegim uzun vadede daha fazla etkisini gorecegimden eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Safiye Ö.
Safiye Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Henüz yeni kullanıyorum faydası ile ilgili yorum yapamayacağım fakat kullanımdan sonra yüzde hafif bir yanma hissi bırakıyor buda içeriğinin zengin olduğunu, işe yarayacağı hissi veriyor. Bakalım öncesi fotoğraflarımı çektim sonrası için sabırsızlanıyorum 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gece yatmadan temiz cildime küçük bir miktar sıkarak sürdüm tüm gece boyu yüzümün nemli kalmasını sağladı. Dönem dönem kuru bir cilde sahip olduğum için dökülmeler yaşayabiliyor ama bu ürün o sorunu ortadan kaldırıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.