Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maruderm Leke Karşıtı Cilt Beyazlatıcı AHA Tonik
amazon-image
Maruderm Leke Karşıtı Cilt Beyazlatıcı AHA Tonik

Maruderm Leke Karşıtı Cilt Beyazlatıcı AHA Tonik

Maru.Derm 
  4.48  (322 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Phenoxyethanol, Parfüm, SLES ve SLS İÇERMEZ.
  • Glikolik Asit, ciltte peeling etkisine yarayan bir Alfa Hidroksi Asit çeşididir. Laktik Asit ve Glikolik Asit içeren bu özel formülasyonlu tonik, gelişmiş bir cilt parlaklığı ve berraklığı sağlarken koyu leke görünümün azalmasına, cilt tonunun düzenlenmesine destek olur.
  • Özel formülasyonu sayesinde düzenli kullanımda cilt dokusunun görünümünü önemli ölçüde iyileştirir. İçeriğindeki Allantoin bileşeni cildin kendini iyileştirip yenilemesine yardımcı olurken, cildin su içeriğini arttırarak cildi nemlendirir, hücresel yenilenmeyi teşvik ederek cilt kuruluğunu hafifletir, ciltte serbest radikal aktivitenin azaltılmasına yardımcı olarak antioksidan etki sağlar.
  • Panthenol(Vitamin B5) ve Glycerin sayesinde cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olur.

Nasıl kullanılır?

Sabah ve akşam, bir pamuk yardımıyla toniği yüzünüze nazikçe uygulayın. Haricen kullanılır. Tahriş olmuş ciltte kullanmayınız. Gözle direkt temasından kaçınınız, temas halinde bol suyla durulayınız. Çocukların ulaşamayacağı bir yerde muhafaza ediniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%25
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sadet Ç.
Sadet Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam da cilt parlatıcı, beyazlatıcı bir tonik arayışım bulunduğu esnada Denebunu kutusundan bu ürün çıktı. Çok mutlu olmakla birlikte markayı daha önce kullanmadığım için endişelerim mevcuttu. Yine de cilt bakım rutinime hemen ekleyerek deneyimlemek istedim. Sadece 1 kez kullanımdan sonra bile söylemeliyim ki, çoook fark etti. Kullandığım ilk günün sabahında arkadaşımdan yüzün bebek gibi olmuş, parlıyor diye iltifat aldım. Ben üründen çok memnunum. Düzenli kullanımda çok işe yarayacağına inanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saliha E.
Saliha E. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle fiyat performans ürünü bu markayı influencerlardan taa ilk çıktığı zamanlarda duymuştum ve birkaç ürününü denemiştim. Ama bu ürünü denebunu kutusu sayesinde denedim halen kullanıyorum yaz ayları yaklaştığı için ara vereceğim. Aydınlatıp berraklık veriyor bitince tekrar alırım bu aralar kendisi gözbebeğim🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Y.
Gözde Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
muadililerine göre pek bir farkı olmayan güzel bir ürün. içeriği çok güzel. vaadedileni karşılayacak bir tonik. tabi ki uzun vadede sonuç daha net olur ama şu ana kadar ki kullanımlarımda çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda T.
Seda T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa sizin sayenizde duyup denemiş oldum teşekkür ederim 🙏 ebat olarak büyük uzun süreli kullanıma uygun 👍 henüz lekeler için bir değişiklik göremedim ama cildimi beyazlatıyor ve ferah yumuşak bir cilt sağlıyor sevdim ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice C.
Hatice C. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğindeki glikolik asit ve allantoin sayesinde cildim daha berrak görünüme kavuştu. Düzenli kullanımda hücre yenilenmeyi de destekleyeceğini düşünüyorum. Yalnız içeriği peeling etkisi yarattığı için güneş kremi kullanmak gerekiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ö.
Özlem Ö. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı beğendim. Asitli olmasına rağmen asitli kokmuyor hatta hiç kokusu yok diyebilirim. Kullanımı kapak sayesinde çok kolay. Kullanmaya başladığımdan beri yüzümün renginin açıldığını hissediyorum. Ayrıca yüzümdeki aktif sivilceleri çok çabuk söndürdü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Öztürk
Gökçe Öztürk · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı ilk defa deneyimliyorum. Ciltte yapış yapış his bırakmıyor parlaklık veren bir tonik. Düzenli kullanımda daha iyi sonuçlar vereceğinden eminim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge K.
Müge K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimi çok güzel nemlendirdi ve aynı zamanda arındırdı. cildimi aydınlattı cildimin canlı be ışıltılı göstermesini sağladı aynı zamanda parlaklık verdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gaye G.
Gaye G. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzü çok rahatlatıyor ve ürünü kullandıktan sonra gözeneklerimin nefes aldığını hissediyorum. Denemek istediğim bir üründü ve çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk sürmemde cildim kremi hemen emdi ve yapışkanlık hissi bırakmadı kuru ciltler için tercih edilebilir ve aydınlık veriyor ten rengim açıldı 😅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.