Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Malty Kakao Bademli Maltlı Meyve Barları
amazon-image
Malty Kakao Bademli Maltlı Meyve Barları

Malty Kakao Bademli Maltlı Meyve Barları

Malty  · maltysnacks.com
  4.29  (812 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Malty; daha önce sağlıklı atıştırmalık ürünlerinde kullanılmamış bir hammadde olan maltın, lezzetli ve besleyici gerçek meyve ve kuruyemişlerle bir araya gelmesiyle oluşan Türkiye'nin ilk ve tek maltlı meyve barı ürünü. Hammaddesinde malt ile yepyeni bir yeme deneyimi de sunuyor. Yeni nesil atıştırmalık Malty, çıtırtısıyla sağlıklı ama sıkıcı olmayan bir ara öğünü mümkün kılıyor, yüksek lif ve protein ihtiyacını aynı üründe düşük kaloride karşılıyor. Doğal, vegan, katkısız - koruyucusuz, şeker ilavesiz.

Nasıl Tüketilir?

Öğün ve ara öğünlerinizde, spor öncesinde/sonrasında beslenme dengenizde, canınız tatlı çektiğinde keyifle tüketebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%24
%14
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ASLI K.
Asli K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı beslenmeye dikkat eden biri olarak, katkısız ve şeker içermeyen bir ürün olması sebebiyle hemen tadına bakmak istedim. İçeriğindeki malt ile de iyice merakımı cezbetti. Ara öğünümde, sade filtre kahvemin yanına müthiş bir eşlikçi oldu Malty. Spor sonrası da protein ihtiyacımı karşılayacak bir öğün sağlayacağını düşündüğümden, spor çantama atıp gönül rahatlığıyla ve afiyetle tüketeceğim bir ürün keşfettiğim için mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge A.
Özge A. · 35 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Malty Bademli ve Kakaolu Bar yüksek lif ve protein içeriği ile kahvaltıya zaman bulamadığımızda veya ara öğünlerde tüketilebilir, ben kahvaltı yerine tükettim, üstelik enerjik hissettiğimi bile farkettim. Vegan oluşu harika. Bu tarz sağlıklı atıştırmalıklarının sayısı az olması üzücü, umarım Malty bu eksikliği giderecek ve her an ulaşabileceğimiz satış noktalarına sahip olacaktır:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim Y.
Yeşim Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetini çok beğendim. İçeriğinde arpa maltı olması, lif kaynağı ve yüksek protein olması, özellikle V-label logolu ürün olması tercih sebebi. Özellikle şeker ilave edilmemesi harika. Sağlıklı atıştırmalık olarak artık çantamdan eksik etmeyeceğim bu ürünü. Diğer çeşitlerini de mutlaka deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NERGİZ G.
Nergi̇z G. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı atıştırmalıklar genel olarak tatsız ve ya lezzetsiz olduğu için tüketmek zor oluyor. Malty diğer sağlıklı atıştırmalıklara göre çok daha lezzetli ve bir paketi hiç zorlanmadan yiyebiliyorsun. 90 kalori olması ara öğün olarak tüketimi için çok uygun. Yüksel lif içermesi ve doğal olması ise en önemli tercih sebebi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilruba A.
Dilruba A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben hem sağlıklı hem de doyurucu buldum. Gerçek meyve ve ürünlerin tadlarını birebir alabildim. Ayrıca şeker ihtiyacımı ve açlık hissimi de bastırdı. Bu tarz ürünlere göre lezzeti oldukça iyi 👍🏻♥️🥰 Aradığım ürünmüş meğer 🌸🌸 Hemen yediğim için görsel ekleyemeyeceğim, dayanamadım 🤣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eşimle birlikte canımız tatlı bir şeyler istediğinde kahveyle birlikte tatmak istedik. Önce eşimin denemesini istedim normalde böyle şeylerden hoşlanmayan eşim çok beğendi ve hemen ilk olarak adını sordu ve bence de süper, kahve yanı atıştırmalığı için bile çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞÇE K.
Tuğçe K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlı ihtiyacımı karşılamak için yedim filtre kahve ile, ciddi anlamda bir çok protein açısından yüksek ürün denedim ama şimdiye kadar yediğim en lezzetli sağlıklı ürün♥️ İtiraf ediyorum, Paketi açtığımda lezzeti olmayan bir tadım yapacağımı düşünmüştüm 🤭 ama hiç öyle olmadı çok beğendim 🥰🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine G.
Emine G. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tat olarak yoğun bir tadı var hurma baskın olarak geliyor. Ama yerken gerçekten sağlıklı bir ürün yediğinizi hissediyorsunuz. Şişkinlik, fazla yedim hissi yaratmıyor. Vegan olması benim için artı bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba K.
Tuğba K. · 34 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün görsel ve tat olarak hoşuma gitti.Hatta evde tam atıştıracak bir şey arıyordumki öğlen arası kutum geldi kutuyu açınca ürünle karşılaştım.Dayanayıp hemen yedim tadı çok hoşuma gitti.Hem besleyici hem akşama kadar tok tuttu diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FUNDA G.
Funda G. · 46 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim damak tadıma çok uygun ben meyve çerez karışım tadına bayılırım. Genelde atıştırmalık olarak bu 2 karışımı tercih ederim. Sadece içindeki çerezlerin biraz daha fazla olmasını tercih edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.