Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maisonette Pamuklu Yıkanabilir Yüz Maskesi (1 Adet)
amazon-image
Maisonette Pamuklu Yıkanabilir Yüz Maskesi (1 Adet)

Maisonette Pamuklu Yıkanabilir Yüz Maskesi (1 Adet)

Maisonette 
  4.70  (6402 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Standard bedendir. Yumuşak, esnek dokuma kumaştır.
  • 15 yıkamaya dayanıklıdır.
  • CE ve EN 14683:2019+AC TIP-I sertifikalıdır.

Nasıl Kullanılır?

Elde veya makinede yıkayın. Ütü yapılabilir. Kuru temizleme yapılmaz. Ağartıcı kullanılmaz.  

Elde Yıkama; Maskeyi sıcak su ile iyice köpürterek sabunlayın, kaynatarak yıkamayın. Bu köpüklü hali ile en az 10 dakika sabunlu sıcak suda beklettikten sonra ılık-sıcak temiz su ile iyice durulayın ve temiz ortamda kurutun.

Makinede Yıkama; Pamuklu ayarında yıkayın. Yıkama esnasında çamaşır deterjanı harici başka birşey (kesinlikle çamaşır suyu ve benzeri malzeme) kullanmayın. Lütfen maskenizi çöpe atmadan önce yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seda S.
Seda S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskeyi geldiği gün kullanmaya başladım. Diğer cerrahi maskelere göre çok daha konforlu buldum. Normal maskelerle nefes almakta zorlanırken bu maske beni gerçekten rahat ettirdi. Rahat bir hava akışı sağlıyor. Bunaltmıyor. Benim en büyük sorunum maskelerin lastikleridir. Rahat edemem. Ancak lastikleri yeterli bollukta ve yumuşaklıkta. Kısacası ben ürünü beğendim. Keşfettiğim için mutluyum. Bundan sonra kendim de almaya devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATOŞ G.
Fatoş G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sıradan maskelere göre daha az terletiyor ve koruyucu özelliği de daha fazla bence.Sık Pamuk dokuma sayesinde hem nefes alırken cok zorlanmıyorum ancak basit maskeler gibi koruyuculuğu da az değil.NEfes alıp verirken şişiyor.Bu da koruyucu özelliğini gösteriyor.İpleri gayet esnekti, hiç rahatsız etmedi.Ve tekrar yıkanabilme özelliği de cok iyi. Naylon içerikli maske takar gibi hissetmedim ve gayet hijyenik kullanımı var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emirhan B.
Emirhan B. · 25 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer maskeler de olduğu gibi sıcakta insanı asla bunaltmıyor ve ter yapmıyor sırf bu sebepten bile alınması gerekir. Tekrar kullanım özelliği hem ekonomik olarak fayda sağlarken hemde çevre dostu sürekli her gün maske değiştirmek ve saatlerce maske ile dolaşmak zorunda kalan insanlar için daha iyisini bulamaz. İlla bir kusur lazımsa keşke lastikleri ayarlanabilir olsa yetişkin olsa da bazı insanlara büyük gelebiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özle Ç.
Özle Ç. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık maske kullanmak gerçekten canımı çok sıkıyordu. Hem rahatsızlığı olsun hem de doğaya verdiği zarar olsun kullanmayı hiç istemiyorum. Bu maske hem çok yumuşak, hem nefes alması zor değil. Bu sıcak havalarda da ekstra zor olan maske kullanımını bir nebze olsun rahatlatıyor. Ama en beğendiğim noktası çok kolay yıkanabiliyor oluşu. Ben su kaynatıp maske üzerine döküp beklettim, ardından normal sabunlayıp duruladım. Makyaj lekelerim vs. anında çıktı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyzanur E.
Beyzanur E. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Artık maske hayatımızın bir parçası ve bu üründen çok memnun kaldım.Astım hastalığımdan dolayı cerrahi maskelerde rahat nefes alamıyordum.Bu maske hem rahat nefes almamı hemde yüzümü terletmemesi sebebiyle bundan sonra kullanacağım tek maske olucak:)Yeni fark ettiğim farklı renklerini almak için sabırsızlanıyorum.Ayrıca sertifikalı,tek kullanımlık paketlerde oluşu,doğa dostu olması kullanırken içimi rahat ettiren güzel etkenlerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda D.
Eda D. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık maskelerin doğaya zarar verdiğini düşündüğüm için bu maskenin 15 yıkamaya kadar kullanılabilir olması benim için en önemli özelliklerinden biri. Maske pamuk kumaştan üretilmiş ve yumuşak bir dokusu var. Tek sevmediğim özelliği paket ilk açıldığında çok ağır bir "hastane kokusu" duymak. Bu koku hijyen hissi verse de paketi açınca maskeyi yıkamadan direkt kullanmak özellikle alerjileriniz varsa mümkün olmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sercan alp A.
Sercan Alp A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle herkesin 1 kez denemesi gerek. Bu maskeden önce sanırım 7 kadar farklı marka denedim ve hiçbir maskede bu kadar rahat hissetmemiştim. Uzun ömürlü olması bir yana doğa dostu olması ve kumaşının gerçekten insanı hiç rahatsız etmemesi çok şaşırttı. maskeleri sıkı takmaktan kulakları tahriş olan bir insan olarak gerçekten çok çok iyi bir ürün çok çok rahat ve kullanışlı tüm herkese önereceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ramazan G.
Ramazan G. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten bu ürünü daha önce ve karantina başında nasıl keşfetmedim diye düşünüyorum :) çalışırken ipin geldiği kulak kısımlarım saatlerce acıyordu fakat bu maskenin ipleri çok hafif ve hissettirmiyor burun kısmındaki Demir de çok iyi , ayrıca sertifikalı olması ve doğa dostu olmasıda büyük bir güven kazandırıyor ,kumaşı da diğer maskelerden çok daha hafif ve terletmiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gurbet Y.
Gurbet Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bugünlerde en çok kullandığımız ürünler arasında maske beğendim çok kullanışlı ve kaliteli yüzü tamamen kavrıyo Kullandığım en güzel maske ile tamamen kavrıyo diyer maskeler yani şu ana kadar kullandığım maskelere göre çok çok iyi kesinlikle sizi koruyor bu yönünden çok mutluyum hem maskenin yıkanabilir olması iyi bir yön teşekkür ederim #denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hulya K.
Hulya K. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün geniş yüzü kaplıyor olmasını çok sevdim. Demir burun tutucusu sayesinde yüzüme tam oturuyor ancak tıbbı maskelerin bir kullanımlık olaması daha hijyen hissettiriyor. Ancak hiç bir maskemi tek seferlik kullanamadığımdan ürünü bana uygun buldum. Siyah poleni bile geçiren koruması olmayan maske kullanacağıma bu ürünü kat ve kat tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.