MAD New York Night
New York’un gece yaşamının büyüleyici ritmiyle dans eden, cesur ve özgür ruhlu kadınlar için tasarlanan ‘New York Night’, şehrin eşsiz cazibesini şişeye hapseder. Bu parfüm, New York’un enerjisini ve renkli gece hayatının büyüsünü taşır.
Başlangıç notalarında, hafif ve zarif müge çiçeği, tatlı ve baştan çıkarıcı Hindistan cevizi ve canlı şeftali bulunur. Bu üst notalar, New York’un canlı ve dinamik atmosferini çağrıştırır.
Parfümün kalp notasında, sıcak ve büyüleyici amber ile tatlı ve baştan çıkarıcı vanilya bir araya gelir. Bu notalar, New York’un gizemli ve cazibeli yanlarını yansıtır.
Alt notalarda ise, beyaz misk, paçulli ve sandal ağacı, parfümün karakterini tamamlar. ’New York Night’, her kullanımda sizi büyüleyici bir yolculuğa çıkarırken, cesaretinizi ve özgüveninizi artırır.
Puan dağılımı
Daha öncede MAD parfümü kullanmıştım. Bu kokuyu ilk defa deneyimledim. Harika diyebilriim. Kalıcılığı etkisi mükemmel. Cezbedici bir kokusu var.
parfüm tek fıs sıkmama rağmen kalıcığı yüksek. kalp nota dediği; amber, vanilya, deniz notaları sevdiğim kokular olduğu için birleşimi de tatlı bir koku olmuş ben beğendim günlük de kullanılır
Kokusunu çok beğendim. Hem çok boğmuyor. Hemde kalıcı kokusu mest ediyor. Tekrar kullanmak isteyeceğim bir koku. Tek kelimeyle muhteşem
kadınsı koku sevenler için harika. ben bayıldım. fakat kalıcılık olarak üzerinde çalışılması gerekiyor. gün içerisinde sıktığım parfümün hafif hafif burnuma gelmesini severim
Normalde pek tercih etmeyeceğim bir koku tarzi, ancak çok belirgin ve notalarıyla farklı bir etki yapıyor bu parfümü sürer sürmez çevremdeki insanlarca farkedildi ve hoş bulundu ;)
Kokusuna bayıldım resmen o kadar güzel kokuyor ki hele ki açılınca. Bence feminen bi koku clean girl falan değil almak isteyenler ona göre düşünsün kokunun bi duruşu var resmen :)
çok güzel kokusu var ve kalici bayıldım koku sever birisi olarak kalite koku ve kalicilik hepsi bu kutuda toplanmis ve daha fazlası kesinlikle alin aldırın
çok beğendim büyük boyunu alacağım kalıcılığı az tazelemek gerekiyor
Sıktığımın üzerinden 3 saat geçti hala buram buram kokuyor. kalıcılılığı çok yüksek şahane bir koku.
Genel anlamda kışlık kullanılabilecek bir parfüm olduğunu düşünüyorum güzeldi




