Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
M·A·CStack Maskara
amazon-image
M·A·CStack Maskara

M·A·CStack Maskara

M·A·C Cosmetics  · www.maccosmetics.com.tr
  4.50  (371 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

TEK MASKARA SINIRSIZ GÖRÜNÜM.

Her katta daha uzun, daha hacimli kirpikler.

Sınırsız kat uygulanabilme özelliği ile kirpiklerin daha uzun ve daha hacimli görünmesini sağlayan, ağırlık hissi vermeyen, dökülme ve topaklanma yapmayan yeni M·A·CStack Maskara ile tanış!

M·A·CStack Maskara ile her katta daha uzun, daha hacimli kirpikler! Ağırlık hissi vermeyen, topaklanma ve dökülme yapmayan formülü ile anında daha uzun,daha hacimli ve kıvrık kirpiklere sahip ol! Kat kat uygulanabilme özgürlüğü ile kirpiklerinde dilediğin hacmi ve uzunluğu yakala. İlk uygulamada bile anında hacim verir. M.A.CStack Mikro Fırçanın hassas fırçası ile kısa ve alt kirpikler için kusursuz görünümler elde et.Çarpıcı görünümler için M·A·CStack ile kontrol sende!

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ VE FAYDALARI

  • Deneyenlerin %95’i maskaranın ağırlık yapmadan hacim verdiğini söyledi*
  • Deneyenlerin %95'i kirpiklerinde anında kıvrıklık ve uzunluk gözlemledi*
  • Deneyenlerin %95'i maskaranın sınırsız kat uygulanabildiğini söyledi*
  • 24 saate kadar kalıcı.
  • Dökülme yapmaz.
  • Topaklanma yapmaz.
  • Ağırlıksız hissi vermez.

 

Nasıl kullanılır?

  • Maskara fırçasını kirpik diplerinden başlayarak uçlarına doğru uygulayın.
  • Ağırlık hissi vermeyen, topaklanma ve dökülme yapmayan formülü sayesinde daha uzun ve daha hacimli kirpikler için maskarayı dilediğin kat uygulayabilirsin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%21
%6
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özlem E.
Özlem E. · 43 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
maskara sürmek önceden işkence gibiydi, çünkü ne yaparsam yapayım tam temizleyemiyordum. batma ve kaşıntıya neden oluyordu. şimdi temizlik çok kolay, alerjik reaksiyonlar rahatsızlık vermiyor, kaşıntı yapmıyor. kat kat maskara süren birisi değilim, tek katta bile yeterli dolgunluk verdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca E.
Gonca E. · 36 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ekstra hacimli bir görüntü sağlıyor ve kat kat uygulanmasına rağmen asla topaklanma yapmıyor. Bu zamana kadar kullandığım en güzel maskara diyebilirim. Ben tam puan veriyorum. Belki fiyatı biraz daha uygun olabilir👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Gül A.
Beyza Gül A. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolayca kirpiklerime uyum sağlayıp doğal bir görünüm sağladı. Bilirsiniz bazı maskaralar orada olduğunu belli edip aşırı yapay topaklanmış bir görüntü bırakabilirler. Buna anti tez olarak üretilmiş bir ürün bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü A.
Öykü A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tek kelimeyle harika. sürdükten sonra kirpikleri uzadı ve dolgunlaştı kurumadan kaş altı derime değmesine rağmen hiç bulaşmadı. 12 saat kadar dışarda ve soğuk nemli yerde bulunmama rağmen hiç akmadı ama ortalama bir makyaj temizleyiciyle çok kolay temizlendi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kat kat uygulansa bile ağırlık yapmıyor. Yapıştırmıyor. Lifting etkisi yarattı. Çok beğenerek kullanmaya başladım. Bundan sonra da ürünün büyüğünü almayı düşünüyorum. Alerjisi olan bir insan olarak alerji yaratmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanım A.
Hanım A. · 30 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kirpikleri çok güzel ayırıyor ve gerçekten çok çok beğendim bu rimeli almayı düşünüyorum. Çıkarması çok kolaydı hiç kalıntı kalmadan yumuşacık çıktı. Fakat ben bu rimeli kat kat süremedim bence gerek de yoktu ilk sürüşte çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep sürük
Zeynep Sürük · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile muhteşem bir ürün. Hassas gözlerim var ve sürekli akıyor. Maskarayı sürerken çok şüphe etmiştim ama tek bir damla maskara akmadı. 2. Şaşırdığım olay gözlerimin akmamasına rağmen çok kolay temizlenmesiydi. Ürüne aşık oldum 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz A.
Yeliz A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ba-yıl-dımmm geçekten bayıldımmm.. Ürünü kullandıktan sonra resmen kirpiklerim varmış benim dedim :) Ben ürünü 2 kat olarak kullandım gayet yeterli oldu. Kirpiklerim hem uzun hemde hacimli göründü. Bundan sonra favori maskaramı buldum ben..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba G.
Tuğba G. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım en en en güzel maskara diyebilirim. Kat kat uyguluyorum ve kirpiklerim ağırlaşıp yapışmadı. Fırçasının yapısı da kirpiklerimi tek tek ayırıp kıvırdı ve hacim veridi. Kısacası ben bu makaraya bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma İmert
Selma İmert · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak gayet güzel ve başarılı ama resimdeki gibi ve mağazasındaki gibi seyahat boyuyla çok çok küçük ben sipariş verirken seyahat boyunu olarak sipariş vermiştim şu an hayal kırıklığına uğradım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.