M·A·CStack Maskara
TEK MASKARA SINIRSIZ GÖRÜNÜM.
Her katta daha uzun, daha hacimli kirpikler.
Sınırsız kat uygulanabilme özelliği ile kirpiklerin daha uzun ve daha hacimli görünmesini sağlayan, ağırlık hissi vermeyen, dökülme ve topaklanma yapmayan yeni M·A·CStack Maskara ile tanış!
M·A·CStack Maskara ile her katta daha uzun, daha hacimli kirpikler! Ağırlık hissi vermeyen, topaklanma ve dökülme yapmayan formülü ile anında daha uzun,daha hacimli ve kıvrık kirpiklere sahip ol! Kat kat uygulanabilme özgürlüğü ile kirpiklerinde dilediğin hacmi ve uzunluğu yakala. İlk uygulamada bile anında hacim verir. M.A.CStack Mikro Fırçanın hassas fırçası ile kısa ve alt kirpikler için kusursuz görünümler elde et.Çarpıcı görünümler için M·A·CStack ile kontrol sende!
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ VE FAYDALARI
- Deneyenlerin %95’i maskaranın ağırlık yapmadan hacim verdiğini söyledi*
- Deneyenlerin %95'i kirpiklerinde anında kıvrıklık ve uzunluk gözlemledi*
- Deneyenlerin %95'i maskaranın sınırsız kat uygulanabildiğini söyledi*
- 24 saate kadar kalıcı.
- Dökülme yapmaz.
- Topaklanma yapmaz.
- Ağırlıksız hissi vermez.
Nasıl kullanılır?
- Maskara fırçasını kirpik diplerinden başlayarak uçlarına doğru uygulayın.
- Ağırlık hissi vermeyen, topaklanma ve dökülme yapmayan formülü sayesinde daha uzun ve daha hacimli kirpikler için maskarayı dilediğin kat uygulayabilirsin.
Puan dağılımı
Harika ürün sürekli günlük kullanımda bile muhteşem kirpikler
Mac her zamanki gibi yapmış yapacağını, süper :) Sonucun kötü çıkabileceğini zaten düşünmüyordum. Genel anlamda Mac'in maskaralarını severim. Benim kirpiklerimde ağırlık yapmadı, tek tek ayırması, hacim vermesi ve kıvırmasını çok sevdim. Elimde denenmeyi bekleyen başka maskaralar olduğu için ilerleyen zamanlarda büyük boyunu alabilirim diye düşünüyorum :) Maskaraya bütçe ayırmak isteyenler bir baksın derim.
çok çok beğendimm. ben tam bir rimel delisi olarak kullanmadığım marka maskara çok az diyebilirim ama bu kesinlikle favori 2 maskaramdan biri olur. hiç ağırlaştırmadı, kıvrık durdu kirpiklerim ki normalde dümdüzler o nedenle uzunluğu güzel göründü. güzel görünümünün yanında akmadı ve kaşlarımın altında iz yapmadı. ayrıca buna rağmen temizlenmesi de çok kolaydı harika
ilk defa bu markanın ürününü deneme fırsatım oldu ve gercekten coook memnun kaldım☺️ kirpiklerim uzun ama seyrek yapıda bu maskarayı kullandıktan sonra ekstra hacimli görüntüye kavustu kirpiklerim ayrıca topaklanma ve kirpiklerimde agırlık yapmadı , kolay cıkarılabilir yapıda olmasıda gayet iyi, almayı düşünenlere tavsiyem olsun memnun kalacagınız maskaralar arasında🙂
Mac her zamanki gibi yapmış yapacağını, süper :) Sonucun kötü çıkabileceğini zaten düşünmüyordum. Genel anlamda Mac'in maskaralarını severim. Benim kirpiklerimde ağırlık yapmadı, tek tek ayırması, hacim vermesi ve kıvırmasını çok sevdim. Elimde denenmeyi bekleyen başka maskaralar olduğu için ilerleyen zamanlarda büyük boyunu alabilirim diye düşünüyorum :)
Öncelikle eşimin hesabından aldığım bir üründür. Rimele bayıldım çünkü üst üste sürüşlerde hiç ağırlık yapmazken aslında o kadar da üst üste sürmeye gerek duymadan 1 2 katta mükemmel sonuç veren bir rimel. Uzunluk ve hacim olarak gayet tatmin edici. Kesinlikle alınır aldırırılır.
Kız arkadaşım istemişti bu kutuyu, şimdi o yazıyor bu ürün hakkında. O kadar çok reklamı yapıldı ki birde denebunuda görünce hemen kaptım . Öncelikle maskara fırçası çok güzel plastik fırça , gerçekten hafif ve ağırlık yapmadı. Kat kat uygulandığında topaklanma yapmadı. Çok sevdim ama fiyatı çok pahalı.
gerçekten fark yaratıyor kat kat sürdükten sonra aynaya baktığımda bu kirpikler benim mi dedim. bunu okuyan birine abartı gelebilecek bir cümle olabilir maskara sonuçta diyebilir ama gerçekten diğer maskaralar gibi değil. aldığım için erken tanışma fırsatınım olduğu kendimi şanslı hissediyorum. herkese öneririm.
Çok başarılı bir rimel kat kat uygulasanız da yapısı değişmiyor asla topaklanmıyor. Kirpikleri çok güzel bir şekilde uzatıyor istediğiniz kadar da yoğunluk verebiliyorsunuz. Makyaj yaparken beni en zorlayan şey çıkarmadaki zorluğu. Çok basit makyaj temizliyicilerle bile çok kolay temizleniyor.
Normalde maskaraları ilk açtığımızda çok sıvı oluyor yapısı tam oturmamış oluyor ve zor kullanılıyor ama bu üründe ilk kullanımda gayet güzel sonuç aldım. Rimel akma yapmadı kirpiklerimi sertleştirmedi. Muhtemelen bundan sonra sürekli kullanacağım bir maskara resmen aşık oldum.


