Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
M.A.C Prep + Prime Fix+Makyaj Spreyi
amazon-image
M.A.C Prep + Prime Fix+Makyaj Spreyi

M.A.C Prep + Prime Fix+Makyaj Spreyi

M·A·C Cosmetics  · www.maccosmetics.com.tr
  4.47  (377 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Cildi nazikçe yatıştırmak ve tazelemek için yeşil çay, papatya ve salatalık karışımından oluşturulmuş vitamin ve minerallerle dolu hafif bir su bazlı sprey. Makyajı tazeler ve makyajı sabiterken cildi nemlendirir ve cilde parlaklık verir. Makyajı yenilemek veya yorgun cildi nemlendirmek ve yatıştırmak için kullanılabilir. 30ml'lik seyahat boyuyla her zaman yanınızda taşıyabilirsiniz.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ VE FAYDALARI
  • Cildi yatıştırır ve tazeler.
  • Cildi nemlendirir.
  • Makyajı sabitler ve makyajın kalitesini 12 saate kadar korur.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
  • Oftalmolojik olarak test edilmiştir.
  • Akneye yol açmaz.

 

Nasıl kullanılır?

  • Bir kol mesafesi uzaklıktan cildinize eşit şekilde sıkın.
  • Makyaj öncesi veya sonrası kullanılabilir.
  • Yüz ürünleri için, en sevdiğiniz pudra fondöteninizi uygulayın. Sabitlemek ve nemlendirmek için tüm yüzünüze hafifçe püskürtün.
  • Renkli ürünler için, favori göz farı veya pigmentinizi tercih ettiğiniz fırçaya uygulayın, kılları hafifçe buğulayın ve yoğun bir gölge görünümü için göz kapakları arasında gezdirin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%25
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Beyza Gül A.
Beyza Gül A. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Almadan önce okuduğum kullanıcı tavsiyelerine göre bir makyaj öncesi ve makyaj sonrası kullanarak etkiyi artırmak istedim ve gayet başarılı buldum. Vadettiği parlaklık ve tazeliği kullanıcıya sunuyor bu konuda gerçekten memnun kaldım. Bir etkinliğe katılmak için hazırlanırken denediğim için saatler sonra da beni tatmin eden bir duruşu vardı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu K.
Burcu K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir denemek istediğim bir üründü zaten. Benim cildim çok alerjik daha önce kullandığım makyaj sabitleme spreyleri cildimde alerjik reaksyonlara sebep olmuştu. O nedenle en önemli önceliğim buydu. MAC'in sabitleme spreyini çok sevdim. Hem ince bir yapısı var, hem alerjik reaksiyona sebep olmadı, hem de makyajımı güzel sabitledi. İlk fırsatta almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz A.
Yeliz A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk defa kullandım ilk önce makyaj öncesi kullandım sadece, makyaj altında sanki cildimi daha nemli olmasını sağladı ama hem makyaj öncesi hem sonrası kullandığımda efsane bayıldım. cildimi hem nemli hemde canlı gösterdi, makyajın kalıcılığınıda arttırdı bence, bu üründe alınır mı alınır :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bildiğim, severek her zaman kullandığım bir ürün. Yapışkan his kesinlikle yok, makyajı sabitlemek, far fırçasına sıkıp farın daha canlı görünmesini sağlamak hatta cildi makyaja hazırlamak için enfes bir ürün. ayrıca cildi de nemlendiriyor ve piyasada muadili olmadığını düşünüyorum. Bana göre en iyi makyaj sabitleme spreyi net.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek her zaman kullandığım bir ürün. Yapışkan his kesinlikle yok, makyajı sabitlemek, far fırçasına sıkıp farın daha canlı görünmesini sağlamak hatta cildi makyaja hazırlamak için enfes bir ürün. ayrıca cildi de nemlendiriyor ve piyasada muadili olmadığını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuriye A.
Nuriye A. · 53 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok ciddi bir şekilde kullandığım en iyi sabitleyici. Çok erken hazırlanmam gereken bir gün kullandım ve 10 saatten fazka geçmişti ve kalabalık ve insanların yüzüme dokunduğu bir ortamdaydım akşam döndüm ve makyajım tamamen çıktığım gibiydi. Kesinlikle makyaj yapan herkeste olması gereken bir ürün macin bence en iyi ürünü olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu Ö.
Arzu Ö. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyajım sürekli bozulup akıyordu bu tarz bir ürün arayışındaydım açıkçası tam zamanında tanıştım gerçekten çok etkili gün boyu etkili artık makyajımı kontrol etme ihtiyacı duymuyorum bile büyük boyunu sipariş verdim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HASİNE A.
Hasi̇ne A. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pek fazla makyaj kullanmam rimel ruj öyle abartı kaçmam ve sabitlemeye de ihtiyaç duymuyorum ama nemlendirmesi için parlaklık açısından makyaj olsa da olmasa da yüzüme sıkıyorum ve ferahladığını hissediyorum cildimin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selçuk İ.
Selçuk İ. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım bir ürün. Özellikle makyaj öncesi ve sonrası kullanıyorum. Öncesinde cildimi nemlendirip makyaja hazırlamak için, sonrasında ise makyajımı sabitlemek ve cakey denilen yoğun pudra görüntüsünü ortadan kaldırmak için kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba G.
Tuğba G. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyaj öncesi cildine uyguladığımda çok güzel nem veridi ve cildimi makyaja hazırladı. Makyaj sonrası uyguladımda da makyajı çok güzel sabitledi ve cildimi parlak gösterdi. Çok beğenerek kullandığım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.