Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
MAC Powder Kiss Lipstick - My Tweedy MAC Powder Kiss Lipstick - My Tweedy-badge
amazon-image MAC Powder Kiss Lipstick - My Tweedy-badge
MAC Powder Kiss Lipstick - My Tweedy

MAC Powder Kiss Lipstick - My Tweedy

M·A·C Cosmetics 
  4.46  (987 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Hafif yapılı Powder Kiss mat rujlar, gün boyu dudaklara nem verirken doğal pudramsı bir sonuç sağlar. Powder Kiss ailesinin favori renklerinden nude tonlu My Tweedy'i keşfedin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%22
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Begüm Sarıkaya
Begüm Sarıkaya · 25 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu serinin 2 farklı rengini önceden alıp kullanmış ve Mac'in farklı yapıda ki rujlarına sahip biri olarak şunu söyleyebilirim bu yapı ve ürün muazzam. Yapısı klasik mac rujlarından çok farklı. Dudakta görünüş olarak yarı mat görünüyor .Mac'in Matte- Retromatte serisi gibi dudaklarınızı kurutan bir yapısı yok, aksine nemli kadifemsi bir yapısı var. Ürünü sürerken dudağınızda yağ gibi kayıyor, sağa sola çekiştirmek zorunda kalmıyorsunuz. Renk dudağınızı tam örtüyor. Gün içinde nemli ama yarı mat dudaklara sahip oluyorsunuz .Kalıcılığı da orta-iyi seviyede. Rujun rengi şeftali nude, pembelik barındırmıyor. Bu yapıda bir ürün istiyorsanız kesinlikle Powder Kissleri denemelisiniz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu T.
Duygu T. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mac ile aşkımız çok uzun zamandan beri devam ediyor ❤️ Powder kissleri de duymuştum ama almaya fırsatım olmamıştı denebunu kutusunda görünce kaçırmadım. Dış kabı normal mac rujların dışından farklı daha kadifemsi bi yüzeyi var. Rengi efsane, uzun zamandır aradığım şeftali tonlarındaki nude rengini sonunda bulmuş oldum. Yaz aylarına çok yakışacak bir renk. Dudağınızda yağ gibi kayıyor yumuşak sürümlü ve nemli bir yapısı var ama dudaklarınızı yinede ölü derilerden ayırmanızı ve güzelce nemlendirmenizi tavsiye ederim ben de birazcık ölü derileri belli etti. Güzel bir nemlendirmeyle hallolacağını düşünüyorum onun dışında her şeyine ayrı ayrı bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve D.
Merve D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hepimiz biliyoruz ki Mac maddi ulaşım açısından her kitlenin kolay ulaşamayacağı bir marka. Deneme amaçlı da olsa piyasa değerinin çok çok altında olarak ve üstelik orijinal boy avantajıyla bizleri bu ürünle tanıştıran denebunu.com ailesine teşekkür ederim. Ürüne gelecek olursam ben açık beyaz tenliyim ve tenimle bütünleştiğini düşünüyorum. Yapısı ve dokusu inanılmaz güzel dudağınızda asla ağırlık hissetmiyorsunuz aksine nemlendirici sürmüş etkisi veriyor. Kokusuna ve dudakta bıraktığı tat oldukça hoş. Bu ürüne kavuştuğum için oldukça mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurbanu K.
Nurbanu K. · 25 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
muhteşem. tek kelimeyle muhteşem. dudaklarda pürüzsüz bir doku, sanki dudak balmı sürmüşsün gibi bir hafiflik ve nem... sır yok, tadı da çok güzel ayrıca. kalıcılığına 5 üzerinden 3 veririm. çok ruj kullanan biri değilim, genellikle parlatıcı ya da tint kullanırım ama bu ruj, kesinlikle vazgeçilmezim olabilecek cinsten -şayet zengin olsaydım 🤭. tonu muhteşem, dudaklarımla aynı renk ve sürdüğüm zaman dudaklarımı daha pürüzsüz ve dolgun gösterdi. sürümü gerçekten çok rahat ayrıca... kelimeler kifayetsiz, bu rujla gerçekten aşk yaşıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Maide Pelin D.
Maide Pelin D. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
MAC Powder Kiss Lipstick rujların sürerken oluşturduğu kadifemsi dokuya her zaman bayılmışımdır. My Tweedy rengi harika bir nude. Açık renk rujlar esmer tende her zaman iyi durmayabilir diye rengine karşı ön yargım vardı ancak dudağınızla bütünleşip teninizde patlamayan bir renk. Günlük varla yok arası makyaj yapmayı sevenlerdenseniz bu renge bayılacaksınız. Benim için tek olumsuz yanı sık tazeleme isteği, dudaklarımdan bütün rujlar kısa sürede silinir bu rujda da uzun süreli kalıcılık bulamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Nur Ş.
Tuğçe Nur Ş. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle mükemmel bir rengi var ki ilk denemek istediğim alan renk alanı olmuştu. Sonrasında kokusunu duydum. harika bir kokuya sahip. Bir ruj niye böyle kokar diye düşünebilirsiniz ama sürdükçe süresiniz geliyor öyle söyleyeyim. son baktığım alan ise nem ve kalıcılık oldu. Fakat bunlardan da gayet memnun olacak şekilde gözlemlerim oldu. kalıcılığı gayet başarılı. Dudağı kurutmuyor tazelemek gerektiği sırada nemlendiriciye ihtiyaç duymamak gayet mutlu ediyor insanı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül D.
Betül D. · 37 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mac çok duyduğum ama hiç kullanmadığım bir markaydı. Denebunu da karşıma çıkınca deneyimlemek istedim normalde çok sık makyaj yapan biri değilim o yüzden nude tonlarında bi ruj olsun her durumda kullanabileyim diye düşünüyordum rengiyle kokusuyla tam istediğim gibi çok sevdim evde sürekli sürmek istiyorum kalıcılığı çok fazla yok gibi ama bu beni rahatsız etmedi Bi tane olsun tam olsun Mac olsun diyeceğim bundan sonra
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gokce A.
Gokce A. · 34 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak diger mac rujlari gibi kolay surulebilir bir yapiya sahip . Renk olarak ozellikle kahve tonlarinda bugulu goz makyajlarinin tamamlayicisi oldugunu dusunuyorum . Kokusunu cok sevdim. Baska renkleri de mutlaka makyaj masamda olmali :) kalicilik olarak likit mat rujlara gore biraz daha zayif ama surekli tazeleme geregi duymuyorum . Ben genel olarak herseyinden memnun kaldim diyebilirim . Tavsiye de ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alize Ç.
Alize Ç. · 41 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Powder Kiss formülü, Mac’in klasik mat rujlarına göre dudaklarda çok daha rahat, kurutmayan bir yapıda. Hissiyatı yapışkanlığı olmayan nemli bir doku şeklinde, sürerken dudaklarda rahatça kayıyor. Silikonlu makyaj bazları gibi pürüzsüz bir görüntü oluşturuyor. Kokusu klasik Mac rujlardan daha belirgin, ayrıca meyvemsi bir tadı var. Tadı ve kokusunu ben sevdim. “My Tweedy” rengi açık tonda bir nude; ne çok kahverengi, ne tam olarak şeftali. Benim natürel dudak rengimden daha açık bir ton olmasına karşın korktuğum aşırı solgun durma durumu olmadı. Bu formülün daha koyu renklerinin allık olarak da kullanılabildiklerini biliyorum, ancak “My Tweedy” rengi allık olmak için fazla açık bir renk. Aynı şekilde dudaklarda yalnızca bu renk ile degrade uygulaması yapamazsınız, ancak bunu baz olarak kullanıp daha koyu bir renk ile degrade yapılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Elif E.
Gökçe Elif E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün ve bu renk zaten hali hazırda sürekli kullandığım, aşık olduğum bir rujdu. Kutu içerisinde başka ürünlerle birlikte bu kadar uygun bir fiyata sahip olmaktan dolayı denebunu üyeleri olarak çok şanslıyız. Krem gibi yumuşacık bir dokusu var. Rahatsızlık, kuruluk hissi vermiyor, yapışmıyor. Rengi de bence buğday tenli kadınların favori rengi!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.