La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
Lipikar Baume AP+M Nemlendirici çok kuru ve atopiye eğilim gösteren ciltler için mikrobiyom dengeleyici formülü ve anında yatıştırıcı etkisi ile kuruluğa bağlı kaşıntıyı ve tekrarlayan kuruluğu azaltmaya yardımcı olur. Ürünümüz mikrobiyomunu dengelemeye yardımcı rolü Loreal'e patentli Aqua Posae Filiformis ile, cildi yatıştırmaya yardımcı etkinliği Niasinamid ile ve nemlendirerek cilt bariyerini onarıcı etkinliği de Shea Yağı ile sağlamaktadır. Yaşamın ilk gününden itibaren Bebek, Çocuk ve Yetişkin kullanımına uygundur. Dermatolojik ve pediatrik kontrollerden geçmiştir, parfüm içermez.
Nasıl kullanılır?
Yüze ve tüm vücuda günde bir kez uygulama yeterlidir. Ciddi kuruluk durumunda tekrar edilebilir. Banyo sonrası kullanıldığında nemi daha kolay hapsederek kullanıcıya rahatlık sağlayacaktır.
Puan dağılımı
Nemlendirme özelliğini çok beğendim
Nemlendirme özelliğini sevdim
Güzel ürün nemlendirme özelliğini beğendim
Güzel ürün nemlendirmesini beğendim
Nemlendirme özelliğini çok beğendim
Güzel ürün beğendim
Muhteşem bir ürün, kuru ve sürekli çatlayıp kanayan cildime iyi gelen tek şey! Bir yenidoğan hemşiresi olarak belki de en çok el yıkayan mesleklerden biri olmanın getirisi çatlayan, kanayan ellerime bulabildiğim tek çare bu krem oldu. Fiyatı biraz daha düşük olsa daha da bayılarak kutu kutu satın alacağım bir ürün. Kesinlikle çok çok iyi. Elimin kullanmadan önce-kullandıktan sonra halini net bir şekilde görebilirsiniz.
Bu ürünün broşürünü kutuya eklememişlerdi bir sonraki dağıtımlarda buna dikkat edilirse çok daha güzel olacak. Ürün hakkında bilgi almak için broşürlerin önemli olduğunu düşünüyorum. Kuruluk düşmanı bir ürün bu ve ciddi oranda çok etkisi var cildi dinlendirmesi tadından yenmez misali 🥰
Tek kelimeyle bayıldım. Hızlı emilimi olması çok hoşuma gitti. Yağlı kalmış hissi çok sürmeme rağmen yok denecek kadar azdı ve kısa sürede hemen emilim sağladı. Yüzüm karma yapıya sahip t kısmında hafif bir yağlanma kaldı ama genel olarak çok başarılı bir ürün.
Çok iyi bir dermatolojik marka. Karma bir cildim var. Nemlendirmesini, cildi yatıştırmasını çok sevdim. Kardeşimin cildi daha kuru, o da çok memnun kaldı. Yoğun olduğu için az bir miktarı yeterli olabiliyor. Denemenizi tavsiye ederim 😊


