Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Şampuan
amazon-image
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Şampuan

Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Şampuan

Love Beauty and Planet 
  4.60  (756 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 65 TL/400 ml*

Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya, Fark Yaratan Küçük İyilikler! 

Love Beauty and Planet şampuan argan yağı ve lavanta özü içerir! Kabaran saçları kontrol altına almaya yardımcı olur, içerdiği altın argan yağı ile saçları besler. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%24
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ezgi C.
Ezgi C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanin daha once de sac urunlerinden kullandim ve cok sevdim. Ozellikle hindistan cevizli sac kremi bir harika. Sampuanlarinizi da lutfen yurtdisindaki gibi sulfatsiz uretin o zaman 10/10 bir urun diyebilirim. :) kokulari cok guzel. Cevreye duyarli oldugunu bilmiyordum, bu da hosuma gitti. Tekrar alir miyim? İndirim donemlerine evet.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ronay D.
Ronay D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü duşta tüm saçıma dipten uca uyguladim.aynı markanin çay ağacı yağı içeren arındırıcı ürününü daha çok beğenmiştim. Sanırım benim saç tipime daha uygun. Ama bu ürünü de beğendim.İçeriğinin temiz olması bu markayı ayrıcalıklı kılıyor. Ürünün tek olumsuz ozelligi çok ağır parfüm kokuyor. Kötü bir kokusu yok ama duşta genizde hissediliyor biraz kokusu hafifletilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok memnun kaldığım bir ürün oldu. İlk kullanımda saç kremi ile birlikte kullandım ve yumuşacık oldu, yumuşaklığını saç kremine bağlamıştım ancak ikinci kullanımda anladım ki şampuan tek başına da efsane. Daha ilk kullanımlarda kabarmayı önlemesi ve tabiki VEGAN bir ürün olması ürünü daha da cazip kılıyor. Bundan sonra başka markaları tercih edeceğimi düşünmüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa E.
Rumeysa E. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi ile beraber kullandığımda saçlarımda bıraktığı ferah ve temizlik hissini çok sevdim. İçeriği temiz olan markaların şampuanları genelde saçları kurutur ve döker. Düzenli kullanımda saç dökülmemi azalttı bile diyebilirim. Saçlarımda herhangi bir kuruluk da olmadı. Bu markanın lavanta serisine düştüm çıkamıyorum :) İndirimde bu ürünü de gördükçe stoklarım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı kabartman çok güzel arındırdı. Bunun yanı sıra çok güzel kalıcı bir kokusu da var. Yıkadıktan sonra da kolayca tarandı. Böyle güzel bir ürünün ayrıca cruelty free olması benim için ayrıca tercih sebebidir. Şimdiye kadar bu markadan aldığım tüm ürünlerden memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rojda E.
Rojda E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü tercih sebebim vegan ürün olması ve lavanta içeriği. Kokusu çok hoş, saçları arındırma ve kopurme konusunda bence gayet yeterli bir şampuan. Saçlarım duş sonrası gayet canlı ve mis gibi kokuyordu kesinlikle yine alırım. Not: saclarim ombre sarı ve gayet tatmin edici onarm ve temizleme sağliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna G.
Aleyna G. · 26 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ya kokuları efsane biyle muhteşem bir etki birakti ilk kullanımda ben cok memnun kaldım birde diğerlerini alıp denemeyi kesinlikle düşünürüm bunların bitmesini bakliyicem size tavsiye ederim ya cok iyi bir kutuda cok sik geldi harikasınız denebunu ekibi sizi cok seviyorum 💕💜💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül A.
Betül A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünlerimi hep Vegan tercih ediyorum. Bazen böyle ürünler koku açısından kalıcı olmuyorlar. Ve saçları sert bir biçimde bırakabiliyorlar. Bu ürün ikisini de yapmıyor. Baymayan lavanta kokusu hem uzun süre kalıcı hem de saçların yumuşacık olmasını sağlıyor. Kapak dizaynını da verimli kullanım açısından çok güzel buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gökçe k.
Gökçe K. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Müthiş bir kokusu var gerçekten duştan çıkmak istemiyor insan lavanta kokusu sayesinde sizi rahatlatıyor ve saçınızın ilk yıkamada temizlendiğini hissediyorsunuz. Kolay kolay şampuan değiştiren biri değilim iyiliklerin arasına girdiği için mutluyum. Yumuşacık mis kokulu saçlarımla mutluyum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm D.
Begüm D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncesinde de ylang ylang özlü versiyonunu denemiştim ve aşırı memnun kalmıştım. Lavanta kokusu muhteşem, yumuşacık yapıyor saçları ve yapış yapış bırakmıyor. Çok seviyorum markayı. Şaka gibi 1 ürün fiyatından az ödeyerek 3 ürüne sahip oldum. Denebunu seni o kadar seviyorum ki!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.