Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Şampuan
amazon-image
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Şampuan

Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Şampuan

Love Beauty and Planet 
  4.60  (756 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 65 TL/400 ml*

Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya, Fark Yaratan Küçük İyilikler! 

Love Beauty and Planet şampuan argan yağı ve lavanta özü içerir! Kabaran saçları kontrol altına almaya yardımcı olur, içerdiği altın argan yağı ile saçları besler. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%24
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle, saçlarım ince telli ve düz. Kabarma gibi bie problemim yoktu ama saçlarım genelde çok çabuk sönükleşir ve cansızlaşır. Uzun süredir saçlarımı hangi şampuan ve bakım kremini denersem deneyeyim pek memnun olamıyordum. Normalde duştan sonra saçlarımı kurutmadan önce kremlerim ve bu şampuan saçlarımı öylesine nemlendirdi ki herhangi bir kreme ihtiyaç duymadan saçlarım kolay tarandı ve elektriklenmedi. Muhtemelen nemsizlik yüzünden saç derisi problemi yaşıyordum ve şampuanın doğrudan kepek önleyici vs şeklinde bir iddiası yok ama bana çok çok iyi geldi. Kepeklenme, yanma problemim yok oldu. Günlerdir saçlarıma (durulanmaya gerek olmayan) saç kremi sürmedim ve elektriklenme, dolaşma, sönükleşip cansızlaşma yok. Lavanta özlü olmasına karşın kokusu asla keskin değil, argan yağı ve lavanta özü kokusu müthiş dengeli olmuş, çok hoş. Kokusu ve saçlarımın üzerinde bıraktığı etki sayesinde resmen şampuanımla aşk yaşıyorum, iyi ki kullanmaya başlamışım. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin K.
Aylin K. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yumuşacık ve parlak oldu. Kokusu çok güzel, bayıldım. Saç kremi ile beraber gayet güzel bir düet oldu. Zararlı maddeleri de yok. Tamamen vegan formüle sahip. Çok tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci E.
İnci E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merak ettiğim bir marka ve üründü öncelikle Denebunu’ya teşekkür etmek isterim uygun fiyata bu markayla tanışma fırsatı verdiği için. Kutu gelip kapağını ilk açtığım anda mis gibi bir lavanta kokusu dağıldı evin içine. Başta önyargılarım vardı lavantalı bir ürün ev temizlik malzemesi gibi bir his yaratır mıydı, saçta nasıl olurdu? Ama tüm önyargılarım daha ilk kullanımda yok oldu gerçekten çok memnun kaldım ve severek kullanıyorum. Saçımda kepek veya yağlanma oluşturmadı ki Normalde şampuan değiştirdiğimde hemen böyle etki gösterebiliyordu. Saçlarımı temizlediğini rahatlıkla fark ediyorum, güzel bir yapısı var, kabarmayı gerçekten önlüyor ve misss gibi kokuyor çok çok seviyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Aylin K.
Bahar Aylin K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün harika kokuyor, şampuanını ve saç kremini birlikte kullandığınızda gerçekten %100 etkili bir sonuç elde edebiliyorsunuz. Ürünü denebunu'dan aldıktan sonra indirimlerden yakalayıp sürekli almaya başladım, saçımın kabarmasını engelledi ve yumuşacık yaptı. Bundan önce syoss un şampuanlarını kullanmıştım ama saçımı mahvetmişti, bu ürün toparladı. Hiçbir şekilde paraben renklendirici gibi sağlıksız şeyler içermemesi, tamamen vegan olması ve geri dönüştürülebilir bir ambalajının olması da oldukça hoşuma gitti. Kesinlikle alın aldırın! Harika bir ürün bundan sonra sadece bu markayı kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe B.
Tuğçe B. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu logosu Ürün yorumlarım Markalar fikrini duymak için sabırsızlanıyor! Denediğin ürünler hakkında yorum yap, sesini duyur, yeni ürünler deneme şansını arttır. Bekleyenler Tamamlananlar Onaylananlar Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi (400 ml) Bu ürünü daha önce duymuş muydun? Evet Daha önce bu markanın herhangi bir ürününü kullandın mı? Hayır Bu ürünün en çok hangi özelliğini sevdin? Bu ürünü tavsiye eder misin? Evet Bu üründen memnun kaldın mı? Evet Bu ürünü satın almayı almayı düşünür müsün? Hayır Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi) Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin? İçeriğinin temiz olması ve vegan bir ürün olması çok hoşuma gitti, saçlarımın elektriklenmesini azalttı. Saç kremiyle beraber kullanımıyla saçlarım yumuşacık ve parlak oldu, başka bir yan ürün kullanmadığım halde. Ancak ürünün kokusunu hiç beğenmedim, lavantalı bir ürüne göre fazla şekerli buldum. Bu yüzden tekrar bu ürünü almam ancak aynı markanın farklı saç tipleri için olan şampuanlarını denemeye devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin E.
Pelin E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün saçlarımda bıraktığı kokuyu çok beğendim. Lavanta kokusunun ağır olabileceğini düşünmüştüm, aksine saçlarımda oldukça güzel bir koku kaldı. Daha önce kullandığım doğal içerikli şampuanlara kıyasla köpürmesi de yeterli oranda. Yıkadıktan sonra saçlarım biraz sert oldu fakat aynı serinin kremini de kullandığım için bir problem yaşamadım. Bence tek dezavantajı sert olduğu için biraz zor kullanılan şişesi ama çevreye ve hayvanlara karşı duyarlı bir ürün olduğu için bunun görmezden gelinebilecek ufak bir problem olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece T.
Ece T. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün daha ilk kullanımdan itibaren saçlarımı yumuşacık yaptı. Daha önce hiç vegan bir şampuan kullanmamıştım. Böyle bir fırsat yakalamış olmaktan çok mutluyum, iyi ki denemişim bu ürünü. Cruelty free olması bence en güzel yanı. Geri dönüşülmüş plastikten biyoçözünür formülle üretilmiş bu ürün kadar çevreci başka bir ürün hayal edemiyorum. Bütün bunların yanında şampuanın kokusu da harika. Arkadaşlarım bile saçlarımın kokusuna hayran oldu ve herkes ne kullandığımı merak ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude K.
Sude K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne hayran kaldım. Daha önceden de bu markayı kullanıyordum ama şampuanını ilk defa denedim. 1 haftadır kullanıyorum neredeyse. Saçlarım eskisi kadar sık yağlanmıyor. Şampuanın kokusu saçlarda kalıcı ve harika bir kokusu var. Saçlarım yumuşacık ve parlak. Aşırı beğendim ve artık bu şampuanı kullanmayı düşünüyorum. Herkese kesinlikle tavsiye ederim. Fiyat biraz pahalı olabilir diğer şampuanlara göre ama hakkını veriyor ve şişesi büyük oldugu için uzuun bir süre kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sara Raessi
Sara Raessi · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku olarak: sıcak ve tatlı (lavanta koku benim en sevdiğim koku zaten bu biraz daha farklıydı ben başka bir şey bekliyordum ama kötü anlamında değil, bu da gerçekten hoş kokuyor) Benim saçlarım tamamen doğal, çok saçım var ama ince. Saçım kabarıyor ve kuru oluyor çoğu zamanlar ama bu şampuanı kullanırken argan yağı sahip olduğu için saçlarımı çok yumuşak hissediyorum ve hiç kuru olmadı. Çok kullanmamanız gerek yok biraz koysanız eğer yeter. İyice yıkanıyor. Bu yüzden boy olarak uygun bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu Y.
Göksu Y. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürüne tam anlamıyla bayıldım. öncelikle vegan ve doğaya dost bir ürün olması ile beni cezbetmişti. kullandığımda saçımdaki koku vazgeçilmezim oldu. elektriklenme problemi yaşıyordum yüzde yüz bir sonuç aldım diyemem ama bir oran vermem gerekirse yüzde altmışlarda bir sonuç olur herhalde. genel anlamda kullanılmasını tavsiye ederim. ilk şampuanlamada aşırı bir köpürme olmuyor ama ikincisinde köpürmeden temizlenmez diyenler için bile temizlenme hissi yaratıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.