Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Love Beauty and Planet Aktif Kömür Tozu ve Portakal Çiçeği Özü Diş Macunu
amazon-image
Love Beauty and Planet Aktif Kömür Tozu ve Portakal Çiçeği Özü Diş Macunu

Love Beauty and Planet Aktif Kömür Tozu ve Portakal Çiçeği Özü Diş Macunu

Love Beauty and Planet 
  4.30  (648 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Love Beauty and Planet diş macunu Aktif Kömür Tozu ve Portakal Çiçegi Özü içerir ve dişteki lekeleri gidermeye yardımcı olur.

Nasıl Kullanılır?

Küçük bir miktarı diş fırçanıza sıktıktan sonra dişlerinizi yaklaşık 2 dakika boyunca nazikçe fırçalayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%33
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bengü Y.
Bengü Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş macunları genelde naneli olur ferahlatsın diye ancak ben ağızdaki nane tadını sevmediğim için çok naneli diş macunlarını tercih etmezdim. Bu üründe aktif kömür tozu ve portakal çiçeği bulunduğu için ağzımda bıraktığı daha çok sevdim aynı zamanda ağzımı çok güzel bir şekilde ferahlatıyor. Her türlü kötü kokuyu gideriyor. İlk kullandığım siyah macun olduğu için ilk başta tereddütte kalmıştım ama dişlerimi güzelce temizledi, kokuyu giderdi, ferahlattı ve ağızda bıraktığı tat farklı ve güzeldi. Çevremdekilere şimdiden önerdim ve aynı zamanda ailecek kullandığımızdan dolayı onlarda çok beğendi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
perihan k.
Perihan K. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ağızda kalıcı bir ferahlık ve dişlerde beyaz bir etki yaratıyor, içerik te vegan ve sıkınıtılı değil. Ancak, bence asıl sorun diş macunu tüpünün kapağında! Kapak vida kısmı kısa ve ince, dolayısıyla açarken ve kapatırken elden kaçıyor, ben 3 defa düşürdüm yere. Kapak tasarımı bu şekilde olması zorunlu mu bilemiyorum, ama hiç ergonomik değil, ben küçücük kadın el ve parmakları ile bile zar zor açıp kapatabildim, hatta 3 defa da düşürdüm. Erkek kullanıcılar büyük el ve parmak yapısı ile daha da zorlanır, kapak kesinlikle kullanışsız ve ergonomik değil! Yere düştüğü için hijyen sebebiyle kapağı her defasında yıkamak ta, düşmesin diye milimetrik hareketlerle açıp kapamaya çalışmak ta ayrı bir sıkıntı. Retro görünümlü olsun, orijinal olsun diye düşünülmüş belki kapak, ama bence ürünün tercih edilebilirliğini azaltacak bir angarya yaratmış. Ürün içeriğinden memnun olan, ama bu kapak sebebiyle kullanmakta tereddüt edecek tüketiciler olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Ç.
Ecem Ç. · 36 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şöyle ki, nane aromalı diş macunlarına alerjisi olan biri olaraktan başka özler içeren diş macunu bulmak bu diş macunuyla karşılaşana kadar benim için çok zordu. gördüm, aldım ve düzenli kullanışla hem dişlerimde bir beyazlık etkisi yarattı, hem verdiği hissiyat çok ferah hem de %100 vegan. Daha ne olsun! ama mesela aynı markanın rose&aleo vera özlü diş macununu da kullandım. aynı etkileri alamadım. o yüzden bence, 'en iyisi olan özellikle bu kömür tozlu&portakal çiçeği özlü' derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike A.
Melike A. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş macunu kullanırken gerçekten çok zorlanan biriyim. Önceliklerim iyi bir diş temizliği, uzum süreli rahatlama, ve kabul edilebilir tad. Ürün yapısı temizleme işlemi sırasında oldukça güzel. Fakat ürünü benim için vazgeçilmez kılacak şey tadı. Ben diş macunundaki ileri yapay nane kokularını sevemedim bir türlü. Sonrasında su bile içemedim onlardan sonra. Fakat bu üründen sonra gerçekten hem temiz hem de hafif bir his oluştu ağzımda. Oldukça güzel. Ürünün doğa dostu olması ise tabi ki benim için ekstra bir puana değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça Gizem B.
Ayça Gizem B. · 38 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır hiç değiştirmeden kullandığım diş macunumun yerine geçebilecek kadar iyi, çok fazla kahve çay tüketen biri olarak dişlerimde lekeler oluşuyor haliyle benim için organik olması başta olmak üzere lekelerle savaşması da önemliydi henüz kullanalı çok az zaman olsa da farkı görebiliyorum şimdiden dişlerimdeki sararmalar giderek azalıyor üstelik ağızda gerçekten temizlenmiş hissi ve ferah bir tat ve koku bırakıyor. Çok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren E.
Ceren E. · 32 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şöyle söylemeliyim ki Signal WhiteNow kullanıyordum ama sırf merakımdan dün akşam bunu kullandım. portakal çiçeğinin diş macununun da bu kadar muhteşem bir freshlik bırakmasını daha önce tatmamıştım muhteşem.. Ve dün akşam ve bugün sabah kullandım ağzı da öyle bir nasıl denir huzur bıraktı ki resmen huzur denir yani tadı harika yaptığı temizlik oldukça başarılı.. Bu zamana kadar nerdeyin desem yeri var :) Teşekkürler Denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilruba Ç.
Dilruba Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vegan diş macunu mu vaov desem de aklımda kömür tozu ve portakal çiçeği özü ile ilgili sorular vardı. Beklediğimden çok daha iyi. Ağzımda ferah güzel bir his bıraktı portakal çiçeği tadı gibi ama nane gibi de:) Dişlerimi arındırmak zor olmadı onunla ilgili de ilk başta çekincelerim vardı siyah lekelenmeler kalacak sanıyordum fakat hiç öyle olmadı. 10 üzerinden 11 gibi güzel bi puan vermek isterdim ki vegan aile bireylerim bu habere çok sevinecek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek s.
Dilek S. · 34 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene bunu kutusu sayesinde tanıştım ürünle inanılmaz muhteşem bi ürün okadar memnun kaldım ki yine dene bunu nün ücretli kutularindan icin de love beauty markalı dış macunu ürünü olan kutuyu seçtim özellikle ilk fırçalamada etkisi inanılmaz güzel denenmeli ve benim gibi mübdelasi olunmalı-)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilal y.
Bilal Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
dişlerimi fırçalarken ve sonrasında ki verdiği his çok güzel ağzımda sanki portakal bahçesi yetişiyor hissi uyandırması hoşuma gitti ve bunun yanında dişlerimi beyazlatması ile diş etlerimi besleme etkisi çok hoş bu saatten sonra bu diş macununu kullanacağımdan eminim.. Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ece E.
Elif Ece E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayıldım. Ağzımı yakmayan ama aynı zamanda ferahlık veren portakal aroması ile dişlerimi güzel bir şekilde temizledi ve beyazlattı. Tamamen vegan olması, hayvanlara ve çevreye karşı duyarlı bir marka olması ise beni daha da çok mutlu etti. Bundan sonra hep ilk tercihim olacak güzel bir diş macunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.