Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L’Oréal Paris Unlimited Mascara
amazon-image
L’Oréal Paris Unlimited Mascara

L’Oréal Paris Unlimited Mascara

L'Oréal Paris Make Up 
  4.66  (1711 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

LIFTING ETKİLİ UNLIMITED MASKARA İLE KİRPİKLERİNİ LİMİTLERİN ÖTESİNE TAŞI!

Lifting etkili Unlimited Maskara ile kalkık ve uzun kirpiklere ulaşmak artık çok kolay! Bükülen çift açılı fırçasıyla kolayca uygula, en kısa kirpikleri bile yakala ve hacim ver! Etkileyici ve yoğun kirpiklerinin tadını 24 saat çıkar!

Nasıl Kullanılır?

Bükülebilir çift açılı fırçası ile en kısa kirpiklere bile ulaşabilirsin.

 

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

FADİM A.
Fadi̇m A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
evetttttt geldikkk en güzell ürünün yoruma öncelikle denebunu ailesine böyle bir rimel ile bizleri tanıştırdığı için sonsuz teşekkürler ediyorum. hani reklamlarda hep derler ya takma kirpik etkisi diye ama takma kirpikle reklam çekerler yada takviyeli ama bu ürün ciddi anlamda bu etkiyi yaratıyor ki benim kirpiklerim uzun değildir ama anlatamıyorum mikemmelll ürün sayın seyirciler dıyesım gelıyor ürünü en az 50 kişiye tavsiye etmişimdir çoğu aldı ve memnun tekrar tekrar teşekkür ediyorummm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevcan G.
Sevcan G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskara yoğun olarak kullandığım bir makyaj malzemesi , ve maskara konusunda gerçekten hassasım :) Meybelline markasında ve Kiko markasında kullandıgım belirli ürünlerim var fakat onlarda bile eksiklikler mevcut fakat bu üründe hiç bir kusur bulamadım.göz altlarına dökülme yok , göz kapaklarına bulaşma yok , en kısa kirpiklere kadar ulaşıyor , yoğunluk uzatma kıvrıtma son derece iyi.tüm kirpiklere eşit şekilde sürülüyor . Bittiği anda alacağım buna şimdiden karar verdim :) Teşekkürler bu deneyim için :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ç.
Gizem Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce paradise maskarasını denemiştim ve gerçekten o üründe de inanılmaz yoğunlaştırma özelliğine bayılmıştım. Ancak bu üründe gerçekten çıtayı yükselterek bir kaç sürüşle anında yoğun hacimli ve uzun kirpiklere sahip oluyorum. Kullandığım diğer markalarda çoğu zaman kirpiklerimin birbirine yapışması ve topaklaşma sorunları yaşıyordum gün içinde. Ancak bu ürünü dün kullandım 14 saat ve yenileme ihtiyacı dahi asla olması ve hiç bir topaklaşma yada bozulmaya asla uğramadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
evrim t.
Evrim T. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok net bir şekilde öncesi ve sonrası yapabildik, iş yerinde arkadaşlarla denedik ve kendimizi sürmekten alamadık=) o kadar güzel ve yoğun bir etkisi var ki, hacim vermesine bayıldım benim için en önemlsi uzunluktan ziyade hacimdir, bu noktada çok tatmin edici. Gerçekten takma kirpik gib duruyor, kıvamı çok güzel, topaklanma yapmadı, rahat sürülüyor. Fırçasını sevdim aynı şekilde rahat kullanımlı hem çok güzel uzatıyor hem de hacim veriyor. Biz sürerken çok eğlendik sonrada hepimiz türkan şoray gibi gezdik işyerinde=)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren E.
Ceren E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buradaki kutuda görmeden önce almıştım ve ilk sürdüğüm anda aşık oldum resmen aşırı güzel tek tek ayıran uzatan ve dolgun gösteren bir rimel Bence tek kötü yanı genellikle her rimelde olduğu gibi ilk kullanımlarda biraz topaklanma ve kirpikleri birleştirme yapıyor. Yinede ne olursa olsun son zamanlarımin eni diyebilirim ve denebunu sayesinde lansman fiyatından bile ucuza yedekledim kesinlikle oneriyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze K.
Gamze K. · 26 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendisi artık bir numaralı maskaram. Olay!Olay! Olay! Keşke blogger olsam da bu maskarayı herkese göstersem. Mü-kem-mel 😍sürekli elimin altında artık. Zor maskara beğenirim ama bu maskara her istediğimi karşılıyor. Hem kirpiklerimi dolgunlaştırıp hemde harika uzatıyor. Bundan sonra favorim. Loreal Paris'in başka makyaj ürünlerini de deniycem. Bu gerçekten harika bir deneyimdi benim için. Buna vesile olan denebunu ailesine Teşekkürler 😍😚💞
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elçin E.
Elçin E. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kirpiklerim düz duruyor ve ancak rimelle Kıvır Kıvır bir görünüm sağlayabiliyorum. Özellikle fircasinin her yöne oynatilabilmesi rimeli etkili ve en kısa kirpiklere bile ulasilabilir olmasını sağlıyor. Fakat fiyat anlamında, bana fazla gereksiz pahalı geliyor çünkü, piyasada tam olarak bu özellikleri sağlamasa da benzer ürünler mevcut. Dolayısıyla diğer benzerlerini tercih edilebilir kılıyor ürünün piyasa fiyati.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zekiye Y.
Zekiye Y. · 32 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde rımel sevmem kullanmayı daha çünkü kirpiklerim düz ve hiç bir rımel bana olmuyor yapışık birleşik duruyor çok kez rimel değiştirdim ama bunu çok sevdim hem uzun gösteriyor uzatıyor hemde daha kolay şekil alıyor birleşme falan yok kirpiklerde muhteşem bir ürün rımel de kullanacağım tek ürün bu sanırım herkesin denemesi gerekiyor ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve saime Y.
Merve Saime Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü denemeden blooger lardan okumuştum şişirildiğini düşünmüştüm fakat yanılmışım tek kelime ile harika benüm uzun ama sarı kirpiklerimi woww dedirtti bana harika etki yaptı takma kirpik etkisi bukadar etkilisini hiç kullanma fırsatım olmamıştı tek kötü yanı bende dökülme yaptı büyük ihtimal göz cevrem ve kapaklarım çok yağlı çoğu maskarada bu olay oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Temel
Deniz Temel · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genel olarak ürünü beğendim paradise maskara ile kıyasladığımda hangisi daha iyi karar veremedim. bu ara en iyi biz yaparız der gibi üst üste süper maskaralar çıkardı. insan hangisini kullanacağını şaşırıyor. fırçasını kıvrık kullanmayı pek sevmedim. kısa fırça severim bu özelliği tam bana göre. siyahlığıda güzel. çıkartması biraz zor ama kalıcılığı ve dağılmaması bu durumu olumluya çevirir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.