Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Şeker Peelingi Işıltı Canlandırıcı
amazon-image
L'Oréal Paris Şeker Peelingi Işıltı Canlandırıcı

L'Oréal Paris Şeker Peelingi Işıltı Canlandırıcı

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.34  (770 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

%100 doğal kaynaklı 3 şeker (esmer, sarı, beyaz) içeren formülü ile cildi besler ve gözenekleri temizleyerek yoğun bir şekilde peeling yapar. İçeriğindeki üzüm çekirdeği yağı ile cildi arındırarak pürüzsüzleştirir, cilde bebeksi yumuşaklık verir ve ışıltı kazandırır.

Nasıl uygulanır?

1. Temiz ve kuru cildine uygula.

2. Şekerler eriyene kadar masaj yap.

3. Dudaklarını pürüzsüzleştirmek için dudak üzerine uygula.

4. Ciltte bekletmeden ılık su ile durulayarak #BEBEKSİPÜRÜZSÜZLÜK'e ulaşabilirsin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%27
%12
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Eda E.
Eda E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kullanımdan sonra yüzde uzun süre arındırma ve pürüzsüzlük hissi yaratıyor, kullanım klavuzunda ıslak parmakla masaj olarak tarif ediliyor bu biraz daha açık bir şekilde ifade edilebilirdi ilk kullanımda tereddüte düşmeme sebep oldu. Kokusu biraz daha aromalı olabilir. Az miktar ile tüm yüzüme uygulama yapabiliyorum buda fiyat kalite oranı düşünüldüğünde çok verimli. Memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yonca B.
Yonca B. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çok beğendim ve bundan sonra da almayı düşünüyorum. Ürün hakkında tek eleştirim kokusunun biraz keskin ve hoş olmaması. Yüzüme sürerken bu koku beni rahatsız ediyor. Biran önce sürüp yıkamaya çalışıyorum. Ama yıkadıktan sonra cildim çok güzel oluyor. Bu etki nedeni ile de kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren Ç.
Ceren Ç. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün beklediğimin çok üstünde bir sonuç verdi. Daha ilk uygulamadan cildimin parladığını gördüm ve şekerlerin yüzümü tahriş etmemesi ve cildimin mükemmel bir yumuşaklığa sahip olması ile bu ürüne bayıldım. Düzenli kullanımda cildimin doğal parlaklığa ve yumuşaklığa kavuşacağını düşünüyorum ve severek kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek O.
Melek O. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Peelingi yaptıktan sonraki bıraktığı o yumuşacık his nasıl güzel, ben elime de biraz yaptım. Bıraktığı hisse hayran kaldım. Özellikle dudaklarındaki ölü deriyi atması uzun zamandır isteyip de başaramadığım bir şeydi. Kokusu biraz garip geldi. Onun dışında çok başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla D.
Çağla D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde çok büyük ve sert taneli peelingler cildime zarar veriyordu fakat denediğim bu ürün resmen bambaşka.Hem taneciklerin yoğunlukları çok iyi hem yeteri kadar temizliyor hemde asla tahriş etmiyo,cildim yumuşacık oluyor.Bu kadar güzel olacağını tahmin etmezdim ama bundan sonra uzun süre benimle olacak :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Ö.
Rabia Ö. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kışın genelde asitler kullanarak peeling etkisi yaratıyorum ama yazın lekelenme yapabileceği için asitli serumlar peeling ürünleri kullanıyorum . Yazın kullanmak için tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu. Yapısı bıraktığı his çok başarılı asla kurutmadı aksine yumuşacık parlak bir cilt bıraktı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia G.
Rabia G. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve yapısına hayran kaldım diyebilirim. Yüzümde bir sorun yaratmadı. Hassas bir cilt tipim yok. Başarıyla kullandım ve devam ediyorum kullanmaya çok beğendim özellikle dudaklarımda. Dudağımdaki ölü deriyi tamamen alıp bebek poposu gibi yumuşacık yapıyor. Kesinlikle öneririm arkadaşlarıma.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu T.
Burcu T. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna harika. O kadar doğal kokuyor ki içinde hiç kimyasal yok gibi. Ayrıca hassas ciltler için çok uygun tanecikleri cildi tahriş etmiyor. Kılcal damarları olan hassas kızarık cildim olmasına rağmen çok rahat bir şekilde kullandım. Yalnız cildimde gerginlik hissi yarattı nedense 🤷‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba T.
Tuba T. · 37 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez kullqndım. Kokusu ve yapısı cok guzel. Cıldımı yumusacık yaptı. Bebek poposu yumuşaklığında :) yuzumden arındırırken benı zorlamadı parcaları kalmadı suratımda. Bıttıgınde yıne aynı urunu kesın alacagım. Icındekı taneler suratımı hıc bısekılde cızmıyor. Benım ıcın en önemlı yapısı da bu oldu. Sevgiler:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Loreal Paris'in şeker peelinglerini çok merak ediyordum. Bu kutuyu da görünce kaçırmamak istedim. Peelingi kullandım ve çok beğendim. Yüzümü hem temizledi hem de yumuşacık yaptı. Ayrıca dudak peelingi olarak da kullanıyorum. Kesinlikle bir kez daha satın alacağım ve herkese önereceğim bir ürün oldu. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.