Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Saf Kil Detoks Maskesi
amazon-image
L'Oréal Paris Saf Kil Detoks Maskesi

L'Oréal Paris Saf Kil Detoks Maskesi

L'Oréal Paris Cilt Bakım 
  4.43  (6436 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

3 SAF KİLİN EŞSİZ BİRLEŞİMİ

  • ARI KİL

Cildi pürüz ve fazla yağdan arındıran, yoğun silikat içeren Saf Kili

  • MONTMORİLLONİT KİLİ

Cilt kusursuzlaştırıcı, mineraller bakımından zengin Saf Kil.

  • RHASSOUL KİLİ

Cildi temizlemeye yardımcı elementler bakımından zengin Saf Kil.

L'Oréal Paris labaratuvarları 3 saf kili, mıknatıs özelliği sayesinde kir ve pürüzleri çeken kömürle birleştirdi ve cildi kurutmadan detoks etkisi sağlayan, cildin ışıltısını açığa çıkaran kremsi maskeyi geliştirdi.

Nasıl Kullanılır?

Makyajsız cilde, haftada 2-3 kere, göz çevresi ve dudak bölgeleri hariç, ince bir tabaka halinde tüm yüzünüze uygulayın. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%29
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İlke C.
İlke C. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Loreal'in bu ürün serisinden 2 ürün kullanmamıştım. biri bu biri de siyah nokta karşıtı olan. Açıkcası bu ürünü de çok beğendim, severek de kullanıyorum. Sadece fiyat olarak son dönemde baya arttı ücreti. (ben ilk çıktığında kullanmış ve 8-10 paket almıştım çok beğendiğim için. sanırım 20 liradan almıştım) Şu anki ücreti çok yüksek olduğu için eldeki stokları eritiyorum ve bittiğinde ise sanırım alamayacağım. Cilt temizlemesi, kokusu, yarattığı temizlik hissi hepsini başarılı buluyorum ancak fiyatı 3-4 günde 1 kullanmak istediğim bir ürüne göre yüksek geliyor. Kampanya ve indirimler arttığında yine çokça almayı isterim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SİNEM K.
Si̇nem K. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle kokusu bi harika. Urunun buyuk boyunu satin aldim denedikten hemen sonra. Cildimde kuru bi his birakmadi ki bu benim icin cok onemli. Arindirma hissi olarak cok etkili diyemem , siyah noktalari bir anda yok etmiyo ama henuz yok edeninide gormedim. Ciltte biraktigi yumusaklik hisside harika. Alacak olanlara tavsiye ederim. Iyi bir keyif maskesi,makyaj oncesi maskesi ve gece maskesi ya da detoksu olarak uygulanabilir. Ben her ucundede kullandim. Benim t bolgem cok sık kusma yaptigi icin makyaj oncesinde 1 saat sonra tekrar kustu ama gunluk cilt bakimimda hala kullaniyorum ve memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde B.
Gözde B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde arındırıcı Peeling ya da maske kullanıyorum, ayda minimum bir defa yapma rutiniyle. İlk defa hepsinden çok daha efektif bir ürün gördüm. Ürünü şimdiden tavsiye ettim ve ilk fırsatta da satın alacağım. Işıltılı ve daha arınmış gösteriyordu. Sadece numune boy olmasından kaynaklı ürünün paketlenmesi ile ilgili sıkıntı yaşadım. Kil maskesi için o paketleme yöntemi çok doğru olmamış, sürerken paketten çıkartmak zor oldu. Ancak normal paketlemesi böyle olmadığı için çok sorun değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem G.
Meltem G. · 32 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık pakette olsa içinde iki kişiye yetecek kadar maske var Kurumayacağını bilsem kalanı yarına saklardım inanınki😊 Kurumaya başladıkça bu maskedede yüzümde yanma hissi yaşadım Paketin tamamını sürünce kalın bir tabaka olduğu için 5 yada 10 dk kurumadığını düşünüyorum.ilk anda kup kuru bir cilt olduğunu düşündüm fakat biraz vakit gectikten sonra yumuşak bir cilte sahip oldum. Var olan sivilcemin ucu kururken bembeyaz oldu,yıkadıktan sonra kuruduğunu gördüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsema K.
Gülsema K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
t bölgem oldukça yağlı yanaklarım normal cilt tipi. tüm yüzüme elimle uygulayıp kuruyana kadar bekledim. kururken aşırı gerilme olmadı, olması gerektiği kadar diyelim. yıkaması çok kolay ve yıkayınca o kuruluk hissi kalmadı. kesinlikle gözenekleri gözle görülür şekilde temizliyor. cildin arındığı yıkadıktan hemen sonra dahi hissediliyor. parfüm kokusu var ama beni rahatsız etmedi. kokulara karşı hassasiyeti olan biri değilim. i̇ndirim döneminde stoklanması gereken ürünlerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz U.
Deniz U. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Siyah kil maskesini detoksu yani dener denemez arastirdim ve akne olan alanlarin koyulastigini gordum hemen resim cektim akabinde cildim yumusacik oldu sanki nefes aldim siyah noktalarimi son zamanlarda dert etmistim adet burnumun cevresi parildadi ustelik siyah nokta bike sayilmazlar miniminnaciklar benimki sadece takinti. Onlari bile sökup almis şok oldum hemen internetten en uygun fiyati bulup seker maskesiyle beraber satin aldimm. Urunu ertesi gun gratis vb magazalarda deli gibi aradim. Soylemeden edemiycem..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Ş.
Ezgi Ş. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün uygulaması çok kolay, kokusu çok güzel diğer markaların ürünlerindeki gibi kötü bir kokusu yok. Yüzünüze uyguladığınız anda gözeneklerinizde bir ferahlama hissini anında alabiliyorsunuz. Yüzümde beklerken gerginlik oldu fakat bu beni çok etkilemedi. 10 dakika bekleme süresi çok ideal ve durulama anından sonra da yüzümdeki o ölü derinin arınması nefes aldığını cildimin görmek çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül Ecem T.
Eylül Ecem T. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürülmesi çok kolay. Parfüm kokusu biraz fazla yoğun. Kururken cildim çok fazla gerildi. Ancak yıkaması çok kolay oldu. Zor çıkar diye düşünmüştüm ancak hemen çıkıverdi. Kaşıntı yaptığını hissettim kurumadan önce. Kaşımamaya çalışmak baya zorladı beni. Gözeneklerimi resmen tek tek görebildim ki bu çok şaşırtıcıydı. Yıkadıktan sonra gözle görülebilir şekilde gözeneklerimin temizlendiğini gördüm. Ayrıca cildim yumuşacık oldu. Özetle beğendim diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Y.
Gülşah Y. · 42 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimiz asıl içerden beslenir fakat dışardan da bakıma ve beslenmeye ihtiyaç duyar. Yağlı, gözenekli , sivilceye yatkın ( valla yazık bana) cilde sahip bir kadın olarak. Cildimin böyle bir maskeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. İçindeki kilden dolayı yağları emdiğini gözümle görüyorum. Duruladıktan sonra da yumuşak , dingin bir cilde merhaba diyorum. Ben de parlak bir cilt bırakmadı ;ama yumuşak , dingin ve sanki aydınlanmış gibi bir etkisi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sude d.
Sude D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmayı çok istediğim ama sürekli satın almayı ertelediğim maske... Kullandıktan sonra ferahlamış hissi veriyor. Sanırım uzun vadede kullanılması gerekiyor. Kuru ve hassas ciltli kişileri zorlayabileceğini düşünüyorum. Çünkü kullandıktan sonra cildi geriyor ve kurutuyor. Siyah noktaları temizlediğini farkettim. yüzüme ilk uyguladığımda bir serinlik hissi verdi. Teşekkür ederim çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.