Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske
amazon-image
L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske

L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske

L'Oréal Paris Cilt Bakım 
  4.42  (6496 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

3 SAF KİLİN EŞSİZ BİRLEŞİMİ

  • Arı Kil

Cildi pürüz ve yağdan arındıran, yoğun sülfat içeren Saf Kili

  • Montmorillonit Kili 

Cilt kusursuzlaştırıcı, mineraller bakımından zengin Saf Kil.

  • Rhassoul Kili

Cildi temizlemeye yardımcı elementler bakımından zengin Saf Kil.

L’Oréal Paris laboratuvarları 3 saf kili, arındırıcı özeliğe sahip okaliptüs özüyle birleştirdi ve cildi kurutmandan arındıran, matlaştıran kremsi maskeyi geliştirdi.

Nasıl Kullanılır?

Makyajsız cilde, haftada 2-3 kere, göz çevresi ve dudak bölgeleri hariç, ince bir tabaka halinde tüm yüzünüze uygulayın. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%29
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Y.
Merve Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım urune aninda kulalndikdan veyzuumden temizledikden hemen sonra arkadaslarima tavsiye ettim ve ilk firsatta almayi dusundum.yuzumdeki siyah noltalari aninda temizledi yuzume uyguladigim anda ferahlatti cildimi kisacaso cok hosuma gitti ve cok memnun kaldim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep A.
Zeynep A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu diğer maskelere göre güzel ve temizlemedi kolay. Maskeyi temizledikten sonra cildimi yumuşacık ve arınmış hissettim. Zaten Loreal'in ürünleriyle genel olarak çok mutluyum.. Haftada birkere mutlaka maskeyi uygulayacağım o hissi tekrar yaşamak için. Teşekkürler Denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur K.
Nur K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de saf kil kullandım ama bu ışıltılı gerçekten çok başka... Cildime sürdüğüm andan itibaren ferahlık verdi,temizledikten sonra gözeneklerimin temizlendiğini ve cildimin ışıldadığını fark ettim. L'Oreal Saf Kil maskesinini kesinlikle öneriyorum,almayan pişman olur... 🙏🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Sena K.
Tuğçe Sena K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle uygulaması aşırı kolaydı. Maskeyi yüzüme uygulayıp 10 dakika beklettikten sonra ılık su ile temizledim ve kolayca çıkartabildim. Veee sonuçç gerçekten yumuşacık ve daha tek ton, aydınlık bir cilt. Tek kullanımda böyle memnun kaldıysam düzenli ve devamlı kullanımı düşünemiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba Y.
Tuba Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. ilk kullanımda cildimdeki harika değişimi görebiliyorum. ellerimi yüzümden alamıyorum yumuşacık ve harika oldu. Sanki yüzümde kocaman bir ağırlık taşıyormuşum ve ondan kurtulmuşum gibi hissediyorum. Tek kelimeyle harika. almak için sabırsızlanıyorum. Tabi öncelikle indirimli bulabilir miyim bunu araştıracağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme ilk surdugum zaman ki his cok guzel yumusak yag gibi kayiyor 10 dk icinde kurudu ve yikadim yikarken zorlanmadım kokusu sahane ve yikadiktan sonra kuru bir cildim olmasina ragmen yumusakti cildim cok kurumadi olü deriyide temizledi pürüzsüz bir cildim oldu sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA GÜL B.
Fatma Gül B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rahatsız edici bir kokusu yok.yüzümü duruladığımda, yumuşacık bir cilt bırakmıştı. cildim karma ama burun kenarlarım kurudur, özellikle dikkat ettim o kısımda ektra bir kuruluğa neden olmamıştı. bu arada gözenekler temizlenmiş (bir kısmı tabii), aydınlık bir görüntü hakimdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar T.
Pınar T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şahaneeeee bir ürün 😍 Kokusu, cildime uyumu, yumuşacık yapması muhteşem. Kesinlikle bu markanın bu ürününü arkadaslarıma tavsiye edip kendimin de kullanacağı bir ürün, çok fazla memnun kaldım ve ürünlerim gelir gelmez hepsini kullandım, bundan sonraki tek cilt maskem bu markanın bu ürünüdür 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü çok abartıklarını düşünmüştüm faakt fiyat skalasını yüksek buluyordum fakat ürüne bayıldım. ben elinde kalan ve zor cıkan maskeleri cok sevmiyorum cok zorlayan bir maske değil bu özelliği de iyi fakat yıkadıktan sonraki cildinin arınmıs görüntüsü tek kelime ile mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ş.
İrem Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bende belirtildiği gibi ışıltı yaratmadı. Bu benim için eksi değil artı bir gelişme olduğu için memnun kaldım. Bekleme sırasında rahatsız edici bir etki yaratmadı. Genellikle siyah maske kullanıyordum. Ancak bu ürün sonrasında daha rahat ve arınmış hissettim. Tekrar satın alabileceğim, memnun kaldığım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.