Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske
amazon-image
L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske

L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske

L'Oréal Paris Cilt Bakım 
  4.42  (6496 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

3 SAF KİLİN EŞSİZ BİRLEŞİMİ

  • Arı Kil

Cildi pürüz ve yağdan arındıran, yoğun sülfat içeren Saf Kili

  • Montmorillonit Kili 

Cilt kusursuzlaştırıcı, mineraller bakımından zengin Saf Kil.

  • Rhassoul Kili

Cildi temizlemeye yardımcı elementler bakımından zengin Saf Kil.

L’Oréal Paris laboratuvarları 3 saf kili, arındırıcı özeliğe sahip okaliptüs özüyle birleştirdi ve cildi kurutmandan arındıran, matlaştıran kremsi maskeyi geliştirdi.

Nasıl Kullanılır?

Makyajsız cilde, haftada 2-3 kere, göz çevresi ve dudak bölgeleri hariç, ince bir tabaka halinde tüm yüzünüze uygulayın. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%29
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra E.
Kübra E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel bir ürün. Hemen sipariş verip aldım. Takip ettiğim yorumlarını okuduğum bir üründü. Ürünün testerini iki kere de kullandım. Sürüldükten sonra hafif bir yakıcılığı var. İçlere nüfus ettiğini hissettiriyor. Çok fondöten kullanan bir insanım, maskeden sonra fondöten kullanımımı azalttım. Bir haftalık süreçte herhangi bir sivilcelenmem olmadı. Yüzümün ışıltı kazandığını hissettim, kullanmaya devam edeceğim. Kokusu güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
meltem ç.
Meltem Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maske, sürdükten 20 dakika gibi bir süre sonra tamamen kuruyor. İçerisinde kil barındırdığı ve ağırlık yarattığı için iyice kurumaya başladığında sırt üstü yatar pozisyonda olmak gerekiyor. Cildim çok yağlı olduğundan yıkadıktan sonra bıraktığı gergin hissi sevdim. Ancak tester boyundaki ürünü biraz fazla buldum. Aynı paket ortadan ikiye ayrılabilen bir tasarımla yeniden düzenlenerek iki kullanımlık bir maske olarak satılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan E.
Sultan E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yurtdışında yaşarken satın alıp kullanıp çok beğendiğim bir üründü. Yıllardır almamıştım benim için iyi bir hatırlatıcı oldu. Kullandığım diğer yüksek fiyatlı ürünlerle arasında uçurum yok ve fiyat performans açısından gerçekten çok güzel bir ürün. Kuruduktan sonra gözenek görüntüsünü net bir şekilde görüp temizlediğini görüyorsunuz. Çıkarırken ılık havlu kullanıldığında etkisinin çok daha güzel olduğunu göreceksiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla A.
Çağla A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa kullandım bu ürünü. Cildim yağlı olduğu için her üründen memnun kalamıyorum ne yazık ki. Ama bu kil maskesini hemen aldım. Henüz sürerken bile mentollü ve ferahlatıcı hissettiriyor. Gözeneklerinizin açıldığını hissediyorsunuz. Temizlenmesi de çok kolay. Su yüzünüze değdiği an çıkıyor. Dakikalarca yüzünüzden çıkarmaya çalışmıyorsunuz. Sabah yağlı bir cilt ile uyanmıyorsunuz. Keske daha onceden kullansaymisim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ç.
Büşra Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayılıyorum bu ürüne. Cildim sinir bozucu derecede hassas ve renk farklılıkları mevcut. Bölgesel olarak yağlı olduğu için yağlı ciltere özel bir ürün kullanmam gerekiyor bu da cildimi kurutuyor. Bu maske gerçekten cildimi bebek gibi yaptı ne kuruttu ne de yağlı bıraktı. İlk kullanımdan sonra bile hemen kendini farkettirdi, aydınlık geldi. Beni düşündüren tek şey içeriğinde parfüm olup olmadığıydı. Ama herhangi bir sıkıntı yaşamadan kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren E.
Ceren E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncesinde cildimi temizleyip peelingle ölü derileri uzaklaştırdiktan sonra kullanmayı daha çok seviyorum Bu maskeyi kullandığımda cildimdeki yağlı görüntü yerini sağlıklı ışıltı aldığını ve cildimi arınmış temiz hissettiğimi söyleyebilirim çok severek kullandigim loreal paris bakım serisinin bir parçası herkese de tavsiye ederim cildini yağdan arınmış temiz hissi veren aynı zamanda yumuşaklık sağlayan ve bunu aninda yapan bir maske..kesinkikle deneyin bunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saadet Ö.
Saadet Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tam anlamıyla vaadlerini yerine getirdi. Yağlı ve parlayan bir cilt tipim var ve çok güzel bir şekilde matlaştırdı kokusu da harika, dokusu yumuşacık siyah nokta bandı ve peelinglerle yok edemediğim siyah ve beyaz noktalarımı tek seferde tertemiz ve pürüzsüz yaptı bu kadarını beklemiyordum açıkçası :) Bana göre tek dezavantajı kil maskelerinin genel olarak yüzden biraz zor temizlenmesi bunun haricinde tercih edip kullacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Enesay A.
Enesay A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma. Özellikle yaz aylarında Yağlı’ya dönük oluyor. Kışın ise daha kuruya dönükleşiyor (biraz değişik :)) . Yaz aylarında tercih edeceğim bir ürün olur. Çok pürüzsüz ve mat bitiş sağladı. Maske kururken yüzünüzdeki gözenekleri görebiliyorsunuz, nereye odaklanacağını iyi biliyor maske :) Tek sıkıntı uygularken biraz yanma oldu dudak üzerinde. Hassas ciltli olanlara tavsiye etmem. Muhtemelen onlarda yanma ve kızarıklık daha fazla olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef G.
Sedef G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
krem gibi uygulaması çok kolay oldu, temizlenmiş hissini veriyor. ilk sürdüğümde birazcık yanma problemi yaşadım ama sonra geçti. maske kullanmadan önce yüzüm ne kadar parlıyorsa yine o kadar parlıyordu, ekstra bir parlama göremedim. tavsiye edebiliceğim bir ürün ama indirimde bile 30 tl olan bir kil maskesi almayı tercih etmem, daha uygun fiyatlı olanlara yönelirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve b.
Merve B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cilde sahibim ve kılcal damarlarım cıld yuzeyıne cok yakın bu sebeple urun alırken daha fazla arastrmam gerekıyor ozellıkle kıl maskesi ya da sabun tarzı urun secımlerım onemlı oluyor. Urunun arındırıcı/temızleyıcı özelliğini sevdim. Dokusu ve kullanım sonrası verdıgı temızlık hıssı cok keyifliydi tavsıye edebılecegım bjr urun olmus.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.