Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi

L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · revitaliftlazer.lorealparis.com.tr
  4.51  (6425 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğun Yaşlanma Karşıtı Krem, Maske Dokusunda - Onarıma Yardımcı Gündüz Bakımı

  • Kırışıkları azaltır.
  • Cilt dokusunu düzeltir.
  • Cildin koruyucu katmanını güçlendirir. 

DOKU: Krem, ipeksi ve yağsız 

KULLANIM TAVSİYESİ: Her akşam, iyice temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketler uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%33
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

YASEMİN U.
Yasemi̇n U. · 41 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ÜRÜNÜN ÖZELLİKLE KOKUSU MUHTEŞEMDİ.GÜN BOYU KOKUYU HİSSETTİM.AYRICA YÜZÜMÜ YUMUŞACIK YAPTI. ZATEN REVİTALİFT KULLANIMINA BAŞLAMAYI DÜŞÜNÜYORDUM. VE BU KUTUYLA BİRLİKTE WATSONS İNDİRİMİYLE ALDIM. KIRIŞIKLIK KARŞITI VE DİĞER ÜRÜNLERE GÖRE DAHA GÜZEL KOKUSU VAR.YÜZDEKİ HİSSİ DAHA İYİ.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ö.
Zeynep Ö. · 42 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten loreal ürünlerini kullanıyorum kozmetik olarak bu kremi ilk kez denedim ve cok gös yüzümü gerdi ve sonrasında yumuşacık bi cildim oldu uzunnsure kullanimda daha güzel sonuçlar olacağına eminim çünkü testir larda bile farkı goruyosun kokusuda çok hoş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülten U.
Gülten U. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim. Kremi sürdürdüğüm zaman cilt tarafından hemen emildiğini hissettim. Cildimi yumuşacık ve pürüzsüz yaptı. Kokusu ve cilt tarafından hemen emilimi de çok hoşuma gitti. Hatta bu ürünün gece kremini de almayı düşünüyorum. Bu ürünle tanışmama vesile olduğunuz için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva Deniz Y.
Havva Deniz Y. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kremin yapısı güzel, cilde verdiği hissiyat da güzel. kullandığımda cildimin nefes aldığını hissediyorum. yüzümü temizledikten sonra kullandım ve gerginlik hissini giderdi. kokusunu da sevdim. düzenli kullanımda ince çizgilerimin ve kırışıklıkların gideceğine de inanıyorum. düzenli kullanıp deneyimimi tekrar paylaşmak isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife O.
Hanife O. · 61 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu tür ürünlerin kokusu genelde agır oluyor. kokuya çok hashas olduğum için ürünü kullanmadan önce kokusu benim için önemli bir etken. kokusunu beğendim. 1 hafta boyunca temizlenmiş cildime kremi uyguladım. daha iyibir sonuç almak için bu ürünü gratisten temin edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan A.
Aslıhan A. · 41 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ile ilk kez bu kutu sayesinde tanıştım ve bir tane tester denedim. İlk gün için biraz endişelerim vardı çünkü bu tarz bir ürün daha önce hiç kullanmamıştım, ama ilk günün sonunda hemen en yakınındaki bir Gratise gittim ve ürünün Gündüz Bakımını aldım. Çok memnunum ve kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande G.
Hande G. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzünüze sürdüğünüzde bebek teni gibi yumuşaklık hissedilir seviye de ve bu benim için en önemli noktalardan biri.. Gece sürüp yattığınız zaman; sabah uyandığınızda bile bu yumuşaklık ve yüzünüze kalıp gibi oturmamasını hissedebiliyorsunuz. Kusursuz bir ürün ve kesinlikle tavsiye ediyorum....
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazan K.
Nazan K. · 59 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu kokusu yuzume surdukten sonra ferahlik hissi vermesi cok hosuma gitti.zaten bu markayi cok begeniyorum.ama fiyati benim kullandigim markaya gore pahali oldugu icin almakta zorlaniyorum.sadece indirime girdiginde alabiliyordum.fiyatlari biraz daha makul seviyelerde olursa mutlaka her firsatta almak isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEMRA D.
Semra D. · 59 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yapısı yumuşacık, kokusu rahatsız etmiyor, nemlendirici etkisini cildime sürer sürmez hissedebiliyorum. ilk kullanımda cildimdeki gerginliği yatıştırdı, güzelce nemlendirdi. cildim daha canlı ve parlak görünüyor. düzenli kullanımda daha da iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serpil E.
Serpil E. · 53 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel koku ve yapı bakımından öncelikle size hitap etmeyi bence başarıyor. Sonrasında ise gönderildikten sonra hepsini kullanmamama rağmen yüzümdeki arınmışlık, ve gerilme hisseni daha yolun başında bile hissedebiliyorum. Buda ürünün kalitesi ve güveniyle ilgili olumlu izler taşıyor bana. Kullanabilir, ve tavsiye edebiliirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.