Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Revitalift Ginseng Bakımı
amazon-image
L'Oréal Paris Revitalift Ginseng Bakımı

L'Oréal Paris Revitalift Ginseng Bakımı

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.49  (434 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kırmızı Ginseng Özü İçeren Kırışık Karşıtı+Ekstra Sıkılaştırıcı Gündüz Bakım Kremi 

  • Gelişmiş pro-retinol: Güçlü bir kırışıklık karşıtı içeriktir. Cildi pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur.
  • Kırmızı Ginseng: Cildin yorgunluk belirtilerine karşı savaşmasına yardımcı olan güçlü bir içeriktir. Sağlıklı ışıltı için kırmızı pigmentlerle zenginleştirilmiştir.

Anında Sağlıklı Işıltı + 7 Günde Gözle Görülebilir Sonuçlar

  • Anında: Sağlıklı ışıltı kazandırır. Cilt dinlenmiş, daha aydınlık ve daha genç gözükür.
  • 7 Günde: Daha pürüzsüz ve ışıltılı görünen bir cilt sağlar.
  • 4 Haftada: Kırışıklıkların görünümü azalır.

-Alın bölgesi ( -26%**)
-Mimik çizgileri (gülümseme çizgileri, -13,70%***)
-Kaz ayağı (-13.80%**)

 

** Instrumental test, 39 kadın
***Instrumental test, 40 kadın

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%33
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

GİZEM İ.
Gi̇zem İ. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 10 saati bulan çalışma saatimde en sıkıntı yaşadığım konu cildimde yorgun görünüm, yaş ilerledikçe küçük çaplı kırışıklık görünümü de kendini göstermeye başlamışken bu ürün ilaç gibi geldi diyebilirim. Sabah yüzümü yıkadıktan sonra temiz cildime küçük bir kaç noktaya uyguladığım kremi hafif masaj yapar şekilde yediriyorum ve tüm yüzüme yetiyor. Sürdüğüm anda cildimde kadife bir yüzey oluşuyor ve o andan itibaren ışıltısını hissediyordunuz. Beni kendine bağlayan kısmı iste yorgun görünümümde gözle görülür değişiklik. Aynaya baktığımda ve çevremdekilerin bile fark ettiği bir canlılık var, inanılmaz. Makyaj yaptığım halde fondötenin altında bile cildim daha fresh görünüyor. Sıkılaştırıcı özelliği konusunda hafif gerginleştiğini sürdükten sonra hissediyorsunuz zaten. Umarım aynı etkiyi gözle görülür kırışıklıklarımda da alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe K.
Tuğçe K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
markanın diğer ürünlerini kullanıyorum bunu ilk defa deneyimleme şansım oldu. Cilde çok güzel bir ışıltı veriyor sadece ben renk eşitlemesi göremedim belki biraz daha uzun süreli deneyimleme gerekebilir veya benim cildimle de alakalı olabilir. Cilt tarafından çabuk emiliyor. Cildimde ağırlık yaratmadı. Bittikçe alıp önerebileceğim bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hilal y.
Hilal Y. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günde 9 saat bilgisayar karşısında geçen bir işim olduğı için göz altı morluklarım rahatsız edeci düzeydeydi. Kapatmakta da çok başarılı olamadığım için makyaj yapmayı sevmiyordum. Bu kremi kullanalı daha bir hafta olmasına rağmen göz altı morluklarıma ve cildimin genel renk eşitsizliğine etkisi baya hoşuma gitti. Her bittiğinde alacağım bir krem oldu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe H.
Ayşe H. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü tamamen denemek için almıştım. özellikle kış aylarında cildi çok kuruyan bir insanım. gün içinde sürekli nemlendiricimi yenilemem gerekir ama bu kremi sabah sürüyorum ve gün boyu cildim kurumuyor. cildime güzel bir ışıltı veriyor. Çok memnun kaldım. bu serinin diğer kremlerini de alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Revitalift serisinin tüm kremlerine bayılıyorum. Sürer sürmez solgun cildime anında ışık verdi. Kokusunu ve emilmesini sevdim. Tek üzüldüğüm nokta son dönemde fiyatlarının biraz pahalı olması, denebunu sayesinde bu ürünle tanışmak olmak beni mutlu etti ❤ Cildimi seviyorum, sizde sevin 🌟
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NİHAN BAHAR
Ni̇han Bahar · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tek kelimeyle mükemmel bir ürünmüş! bu kadar seveceğimi bilseydim kesinlikle 2 tane alırdım. cildi gergin yapıyor, ışıltı veriyor, yorgunluk izlerini ve kırışıklıkları gideriyor. ilk defa cildime dokunmayan ama aynı zamanda güzelleştiren bir yüz bakım kremi buldum. herkese öneriyorum !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur Y.
Öznur Y. · 42 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmaya başlayalı henüz ikinci günüm olmasına ragmen farkı hissettim. Cildim nemli parlak canlı yumusak görünüyor.cilt yumuşaklık olduğu için kuruyken olan o çizgiler kremi kullandığımda gozume carpmiyor artık.simdilik beğendim.bakalim ilerleyen günlerde ne gibi farklılıklar olucak merak ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül A.
Ayşegül A. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu. Özellikle duş sonrasında ya da yüz de ki makyajı temizledikten sonra kremi uygulayın. Yüzünüze nazikçe masaj yaparak sürüp biraz bekleyince yüzde ki gerilmeyi hissedeceksiniz. Benim hoşuma gitti düzenli kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda B.
Sevda B. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün güzel özellikle 7 gün kullandım öyle yorum yapmak istedim ürün cildi nemlendiriyor cilde ipeksi bir yumuşaklık veriyor ışıltı ve nem olayını beğendim ürünü deneme ve keşfetme fırsatı verdiği için denebunu ailesine teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecehan U.
Ecehan U. · 44 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
L'oreal Paris'in her çıkan ürününü deniyorum, satın alıyorum. her seferinde aşık oluyorum. tamam bundan sonra bunu kullanacağım diyorum ama yeni bir ürün daha çıkıyor ve bir öncekini unutturuyor :) kokusu, sürümü, cilde verdiği ışıltı mükemmel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.