Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Revitalift Filler Aydınlatıcı Göz Serumu
amazon-image
L'Oréal Paris Revitalift Filler Aydınlatıcı Göz Serumu

L'Oréal Paris Revitalift Filler Aydınlatıcı Göz Serumu

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.54  (1515 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

GÖZLERE ÖZEL İLK SERUMUMUZ

Göz çevresi çizgilerini dolgunlaştırmak ve koyu halka görünümünü azaltmak için en yüksek  Hyaluronik Asit ve Kafein konsantrasyonumuz.

GÖZLER SADECE 2 HAFTADA 5 YIL DAHA GENÇ GÖRÜNÜR*

Anında: Cilt nemlenmiş, göz çevresi rahatlamıs hissedilir.

2 Haftada: Göz çevresindeki kırışıklıkların ve koyu halkaların görünümü azalır.

6 Haftada: Göz çevresindeki ince çizgilerin görünümü %21 azalır.** O kadar etkili ki, deneyen kadınların %92'si önerdi.**

YENİLİKÇİ ÜÇLÜ MASAJ BAŞLIĞI TÜM GÖZ ÇEVRESINE MASAJ: Göz kapakları dahil tüm göz çevresine nazikçe masaj yapmak için özel başlık ile tasarlandı.

ANINDA SOĞUTUCU ETKİ: Yorgun gözlere canlı görünüm kazandırmak ve şişkin görünümü azaltmak için paslanmaz 3 çelik bilyeden oluşan aplikatör.

%2.5 [HYALURONİK ASİT + KAFEİN] İÇERİĞİ 

SAF HYALURONİK ASİT: Göz çevresini nemlendirmeye ve en ince çizgiler dahil tüm çizgileri doldurmaya yardımcı olur.

SAF KAFEİN: Koyu halkaları ve şişkinlik görünümünü azaltmak için cilde yeniden enerji vermeye yardımcı olur. 

 *Klinik skorlama, 81 kadın, 2 hafta, kaz ayağı kırışıklıkları ve göz altı çizgilerinin görünümündeki azalmanın yıl eşdeğeri. ** Klinik çalışma, 81 kadın, 2 & 6 hafta.

  • Hızla emilir, yağlı his bırakmaz.
  • Hassas gözler ve kontakt lens kullanımı için uygundur.
  • Tüm cilt tipleri ve cilt tonları için uygundur.
  • Parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Sabah ve akşam temiz ve kurulanmış cildinize uygulayın.

  1. Çizgilerin ve şişkinliklerin görünümünü azaltmaya yardımcı olması için gözünüzün iç köşesinden şakaklarınıza kadar küçük daireler halinde masaj yapın. 4 kez tekrarlayın.
  2. Göz kapaklarına kalkık bir görünüm vermek için nazikçe üzerlerinde gezdirin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%23
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Didem b.
Didem B. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 gündür kullanıyorum aydınlık hissini çok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ş.
Tuğba Ş. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle gece kullanımında hiç aksatmadım. İlk sürdüğünüzde yapış yapış bir his oluyor ama yaklaşık 10 dk sonrası geçiyor. Vadedildiği gibi nemlendirmesi gerçekten güzel. Kırışıklıkları dolduruyor ve bir aydınlık canlılık gözle görülüyor. 1 haftalık kullanımda gözle görülür fark oluyor. Özellikle belli bir zaman sonrası bu tarz ürünlerle derin kırışıklıkların önüne geçilebilir diye düşünüyorum. Benim göz altı morluklarım birazda genetik olduğu için fazla bir beklentim yok. şişliği masaj başlıklarıyla soğutucu etkisiyle azaltıyor. Göz çevresi zaten çok hassas olduğu için elle ürün uygulanmaması çok çok iyi oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yelda Nur M.
Yelda Nur M. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birçok kişi tarafından övülmesi ve sürekli olarak karşıma çıkması sebebiyle acaba alsam ve denesem mi dediğim bir üründü. Bu sebeple Denebunu kutusu olarak karşıma çıkması beni mutlu etti. Kolay emilen ve yapış yapış his vermeyen bir yapıya sahip. Uygulamayı kolaylaştıran aynı zamanda masaj yapan başlığı beğendim etkisinin artacağını düşündüğüm için serumu buzdolabına koymayı tercih ettim. Uzun süreli ve düzenli kullanımda etkisini daha iyi göreceğimi düşünüyorum ancak kullandığım birkaç gün içerisindeki etkisi beni memnun etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep D.
Zeynep D. · 46 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün sorunsuz elime ulaştı güzel paketlenmiş özenli bir şekilde 40 gündür kullanıyorum resmen botoks etkisi yaptı etkisi mükemmel inanamadım çevremdekiler den olumlu tepkiler aldım. Bence stoklanacak bir ürün mükemmel alın derim 😊👍ben şahsen memnun kaldım. Bir de küçük bir tüyo buzdolabında saklıyorum soğuk kullanınca içindeki bilyeler gözaltında daha etkili oluyor kan dolaşımını hızlandırıyor ve çabuk etkili oluyor göz kapaklarım iki günde dolgunlaştı tavsiye ediyorum 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz D.
Filiz D. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
oldukça mor bir gözaltına sahibim özellikle bu durumun azalması için sipariş geçtim çok daha doğru etki görmek için uzun süre kullanmak lazım fakat ilk kullanımdaki düşüncelerimi paylaşacak olursam uykusuz gecelerde oluşan şişliklerime çok iyi geldi göz çevrem daha parlak duruyor ve buda morlukları daha aza indiriyormuş gibi gösteriyor umarım uzun kullanım sonrası göz morluklarıma daha iyi gelir kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mithat Göktürk
Mithat Göktürk · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullanmadan önce şüphelerim vardı. En çok göz altı morluk ve kırışıklık için kullanmayı çok istedim. Bir kaç günde beklediğim sonuçtan bir tık daha iyisi oldu. Yenilikçi başlığı ile fazla doz uygulanmasını engelliyor bu özelliğini sevdim. soğuk uygulama yapabilmek adına metal toplarda güzel olmuş. Güzel bir formül var yüzde ağırlık yapmıyor hızlı emilim sağlıyor. 2 hafta daha kullanıp beklediğim sonucunu alacakmıyım bakıcam ama şimdilik tam f/P ürünü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi A.
Ezgi A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün önce yüz yıkama jelini kullanmıştım. Nemlendirici özelliği hoşuma gitmişti. Şimdi de denebunu award aracılığıyla serumunu satın aldım. Uzun süreli kullanma fırsatım olmadı henüz ancak ilk izlenim olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Kokusu gayet iyi. Nemlendirici özelliği kendini belli ediyor ilk andan. Uzun süreli kullanımda daha da memnun kalacağımı düşünüyorum. Ürünün dolgunlaştırma iddiasına ilişkin pek bir şey hissedemedim. Zamanla anlayacağız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Venhar A.
Venhar A. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
MÜ KEM MELL. O başlıklarına zaten bayılarak aldım ve cidden göz altında aydınlatıcı etkisi var lakin kesinlikle her ürün gibi düzenli kullanımda. Bu da gayet normal bir şey. İçinde zaten genel olarak içeriği beni mutlu etti ve yararlı etkisi yapıyor bence. Yüz serumunu da almak istiyorum ancak biraz daha uygun fiyatlı olmasını bekleyeceğim. Genel olarak baya iyi ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Ceyda Y.
Ümmü Ceyda Y. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün zaten merak ettiğim bir üründü. Hemen hemen 2 haftaya yakın kullanıyorum. Koyu halka görünümünden kısmen fark yaratmaya başladı. Nemlendirme evet çok fazla fakat yapış yapış olması pek sevmedim. Göz kapağım resmen yapışıyor ve günlük kullanıma uygun değil. Makyaj yapıcak olsam silmem lazım. Ama ürün etkisini sadece akşam bile sürmüş olmama ragmen farkettiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan S.
Nurcan S. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yorum süremin bitmesine yakin yazıyorum gerçekten bu kadar kısa sürede bi etki beklemiyordum ama yavas yavas cizgileri hafifletmeye başladı..hatta ilk sürdüğüm anda hafif gerginlik hissettigimde sasirdim..emilimi biraz geç..biraz yapış yapış bir his oluyr ama uzerine nemlendirici sürünce hic bir yapiskanlik kalmiyor..bu etkiyi gordukten sonra açıkçası eksi yanlarini çok da gormuyo gozum😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.